Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan beter van halo2 naar halo1 pal teruggaan, dat is ongeveer ook het verschil tussen halo1 ntsc en halo1 pal.. (ja is andere game maar ik heb over snelheid)
    NTSC gaat zoveel sneller bovendien gooi je nades anders en is fall damage voglensmij ook anders.

2. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Kan nie wachten op deze game wordt een paar weken ziektewet voor deze jongen voel me nou al ziek worden LOL

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Frankie is de man! Wat boeit het als je slecht bent. Ga je matchmaking spelen en dan kom je tegenover spelers die net zo slecht als jou zijn :p

4. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet voor iedereen een levensvorm sommige doen het voor de LOL

5. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, aan de framerate kan je wel wennen, maar granaten die je anders moet timen is zwaar irritant. Fall damage had je toch niet heel veel last van?

Ook altijd raar geweest bij Halo 2, lekker geen fall damage...

6. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal waarschijnlijk al wel 100x gepost zijn, maar toch doe ik het nog een keer!

Het 2de deel van de Neill Blomkamp short Halo 3 movies :b:

COMBAT HD

Als de Halo film er ooit nog echt komt mag hij van mij wel zo worden, wat een vet filmpje is dat al zeg! En dan is dit nog vrij lowbudget... :D

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    :eek::eek: wat een filmpje

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat als er een film komt, dat die dan wel een stuk epischer dan dit zal worden.

Dit vind ik nog allemaal iets te kleinschalig.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Bij campaign toch wel? Of verbeeld ik me dat maar...

10. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Je weet dat ikhet over halo1 NTSC heb he? Weet niet of je wel die versie hebt.. kan alleen maar met xbox uit USA of omgebouwde xbox:x
    Heb namelijk niet bepaald gevoel dat je weet waar je over praat (betreft ntsc versie..)

11. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet hoor jongens, maar die 1 vs 1 filmpjes die jullie hebben gezien zijn DUIDELIJK niet Luke en Frankie, als je goed oplet worden er mensen uit het publiek gehaald ...

Luke schijnt btw ook een enorme pro te zijn ofzo, en ik zie geen pro in de filmpjes dus dat is nog een argument..

Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    PC kon ze beide ge-emuleerd draaien toch? En kon je het ook niet via XBC etc merken als anderen met die versie speelde?

13. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen nu wel stoppen met wapens en voertuigen in de game te stoppen als je het mij vraagt. Er zitten nu al te veel verschilenden in.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    True maar gelukkig zijn ze niet overpowered zoals bij Battlefield. Verder hebben verschillende maps, verschillende voertuigen. Ik vind meer voertuigen meer dimensies in de MP brengen.

Verder geeft het ook meer het idee van een veldslag.

15. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, het is niet Frankie die speelt maar iemand op die game convention die met het profiel van Frankie speelt... :b:

Okay, Frankie is zeker niet de beste van Bungie maar staat echt wel zn mannetje als ik zo eens wat Humpday challanges terug lees...
    De winnaar die je in een tweede filmpje ziet was ook niet erg goed en was echt geen medewerker van Bungie/.

16. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand die het ziet \o/ :+

17. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je nou hebben Halo 2 Expansion of een nieuw deel. :confused:

18. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof het belangrijk is dat er bij een vervolg op een game veel nieuwe dingen in worden gegooid. Ze kunnen beter de onvolkomenheden er uit halen en aanvullen met een klein aantal goede, vernieuwende en eerder node gemiste items/wapens/voertuigen enz. Zoals dat bij Halo 2 het geval was met boarden en dual wielden wat imo leuke toevoegingen waren.

Het gaat nu nergens meer over met als short range weapons:
    een Flamethrower, Fuel Rod Cannon, Brute Shotgun, Human shotgun, Gravity Hammer, Pistol, SMG, Spiker, Rocket Launcher, Sword, Plasma Rifle, Plasma Pistol, en in mindere mate een Laser, Assault Rifle, Needler, Rocket Launcher, Bruteshot, 4 typen granaten, een bubbelshield, een gravity lift, een mijn, en waarschijnlijk nog 10 dingen die ik vergeet.. Halo gaat nu alleen puur om de wapens draaien, en daarmee zetten ze de ingezette tendens mijns inziens helemaal voort. Ging Halo 1 om pure skill, daar ging het bij Halo 2 om skill in combinatie met wapens. Bij Halo 3 denk ik dat het echter nog veel meer om wapens en voertuigen zal gaan en dat is mijns inziens geen goede tactiek. Ik denk dat Bungie er het beste aan doet (Qua niveau van een game, niet qua verkopen) om die balans tussen skill en wapens zoals die er in halo 2 was vast te houden of misschien lichtelijk bij te stellen in de richting van skill.

Het probleem met alle toevoegingen is dat bungie claimt dat men alles uit kan zetten, echter ik koop Halo 3 voornamelijk voor matchmaking aangezien ik toch graag competetief game maar niet goed genoeg ben om met pro's te kunnen wedijveren. En laat matchmaking nou net iets zijn waarbij je geen invloed op de instellingen hebt.

Er zijn denk ik 3 groepen Halo 3 spelers: Pro's, Fungamers en iets wat er tussen zit. De grootste groep lijkt mij de laatste en juist daarvoor zijn er te weinig mogelijkheden.

En nu maar eens mijn bed opzoeken :)

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dit slaat nergens meer op, Bungie pleurt een hele lading nieuwe shit in de game en dan is het teveel ? Dus ze moeten halo 2 gewoon in een nieuw doossie uitbrengen of wat? En waar lees je dat alles wat ze uitbrengen op één map zit, in Halo 2 zat ook een hele lading nieuwe shit maar toch maar een paar grote maps waar je daadwerkelijk de meeste wapens/voertuigen kon vinden.
    En wtf, alle shooters draaien om de wapens, vertel mij niet dat je met je smg iemand met een Shotgun neerkrijgt als hij voor je staat, of met je shotgun een snipert van ver af enz enz.
    Jij rende zeker nooit snel naar de rocketlauncher omdat je het wel redde met je SMG, en fuk de banshee ren gewoon naar die gasten toe aan de andere kant van gulch om de vlag te halen...

Hoe meer hoe beter, ja toch. Het ligt er aleen aan hoe ze de levels in elkaar douwen en of er genoeg Game Modes voor matchmaking erindoen zodat iedereen en jij aan je trekken komt. En dat was nooit echt een probleem bij Halo games , toch? :)
    Ook ranking is er voor een reden, na een paar weeken zul je dus net als in H2 aleen tegen mensen met ongeveer dezelfde skills spelen en je daily fun halen op een veelal eerlijke manier.

20. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Zozo,een gemakkelijke manier om die zwaardhoeren om te leggen...De vlammenwerper brengt dus wat meer balans aangezien hij maar effectief is op korte afstand....

Hoevelen hebben er hier niet geroepen dat na halo ce het wapenaanbod eindelijk eens een keer meer gevarieerd mocht zijn....Bungie heeft nu voor deeltje drie aan hun wensen van destijds gevolg gegeven, en nou is het wéér niet goed....|:-|:-

Dat is nu precies waarvoor die vlammenwerper gemaakt is, effectiviteit op korte afstand én in kleine ruimtes...je hebt granaten genoeg en het gebruik van de mijnen om deze bedreiging op afstand te houden,plus het feit dat een spartan die met deze handel op zijn rug door het decor wandelt wel een véél trager en gemakkelijker doelwit vormt om te raken en één goed gerichte kogel dan ook voor een wandelende barbeque kan zorgen aangezien vlammenwerpers bijzonder kwetsbaar zijn....:+

Edit:Waar zeuren jullie nu eigenlijk met zijn allen over....bungie mag doen wat ze willen...nooit is het goed genoeg voor jullie en zijn er een stelletje zwartkijkers die zonodig moeten zeuren...|:-|:-|:-
    Als Bungie die hele halo serie niet had gemaakt hadden jullie nu niets om over te zeuren,denk daar maar over na...;)

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina