Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 8] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Door je Xbox 360 met de kant waar de harddisk niet zit richting het licht te houden of daar met een zaklamp door heen te schijnen dan zie je achter de gaatjes twee heatsinks zitten (die boven de GPU chip kan je niet zien, omdat die achter de heatsink van de CPU zit.. Een kleine links en rechts een grote die boven de CPU chip zit. Om te checken wat voor fans je hebt moet je met zaklamp op de achterkant te schijnen met die ronde gaten waar je de fans kan zitten, op de fans zitten een sticker met een merk naam zoals bij mijn Xbox 360 Premium 'Sunon'.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  2. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    moederbord inderdaad de nieuwe...fans denk ik niet. Staat op ' DC Brushless'. Ik heb wel het idee dat ie vanaf de zijkant harder aanzuigt en vanachter harder uitblaast..in idle..
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  3. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    In me Elite zitten ook 'DC Brushless' fans die schijnen iets meer geluid te geven dan de andere type fans, maar doen hun blaas werk goed en daarvoor zijn fans voor bedoelt. Maar had ook al het idee dat me Xbox 360 Premium wat meer verse lucht naar binnen zuigt via de zijkant (net als me Elite).
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2007
  4. phex

    phex Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren een Xbox 360 gekocht, zit er nog de samsung drive in. Ik ging er vanuit dat ik wel een post 2006 model zou krijgen...

    Hoe snel gaat de Samsung krassen?

    Ik baal hier eigenlijk best wel van
     
  5. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag producten toch binnen 24 uur ruilen als je er niet tevreden over bent O-) Of heb ik dat mis... Maar het hoeft niet te betekenen dat alle Samsung disc-drives krassen maken hoor ;)
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Samsungs hoeven niet per se te krassen, maar heel weinig gevallen hebben dit. Ik heb anderhalve jaar een samsung drive gehad en geen enkel krasje.
     
  7. phex

    phex Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat me niet lukken om het binnen 24 uur te ruilen ben nu op m'n werk en heb 'm niet bij.

    Maar kassa had toch bewezen dat ALLE samsung discdrives dat stoot kussentje niet hadden?

    Ik heb de Xbox gewoon plat liggen op een stabiele ondergrond, dit om te verkomen dattie gaat krassen

    Maar zou ik 'm misschien toch niet beter kunnen ruilen voor een Elite? Of hebben die ook niet allemaal de Benq drive?
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    elite's zijn ook niet heilig , die hebben zeker niet allemaal een Benq drive......heb zelf ook een samsung drive en ook ik heb nog nooit een krasje meegemaakt op mijn schijfjes.....

    als je hem plat hebt liggen is de kans op krasjes helemaal klein , ik heb zelf de mijne altijd recht op staan.....
     
  9. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben weer terug van vakantie en ms had zoals beloofd als ik terug was te bellen.. ( me xbox 360 was 2 maanden weg , ik kreeg er 1 terug en die maakte van die krassen, ik kon hem niet op sturen want dag er na ging ik op vakantie) , Nu komen ze me 360 op halen en krijg ik de "versnelde" procedure, en naar me forza kan ik fluiten want die krijg ik dus mooi niet vergoed. Heeft iemand ervaring met deze snelle procedure? En het eissen van je game?
     
  10. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    microsoft vergoed over het algemeen alleen games uit eigen stal , misschien kan je de fabrikant eens bellen van Forza , misschien wil die je helpen.....

    versnelde procedure stelt niet echt heel veel voor , als ik de verhalen zo heb gelezen hier op het forum zal je hem wel wat sneller terug hebben maar duurt evengoed vaak nog 15 dagen....soms minder maar wat hier te lezen valt is dat een uitzondering
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Mmm, mijn status op het UPS traceernummer is vandaag om 3pm bijgewerkt. Zullen ze hem dan toch eindelijk op gaan sturen :x
     
  12. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    he bedankt voor je reactie :)
    Maar forza 2 is toch van microsoft?
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    nee: Turn 10 ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  14. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe over het hoofd gezien , heb die game maar heel kort kunnen spelen.
     
  15. phex

    phex Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks, dan hou ik gewoon m'n premium mocht het fout gaan dan vervangen.repareren ze 'm maar.

    Nu nog een dillemma morgen GoW of Bioshock halen... moeilijk 8)
     
  16. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0

    GOW natuurlijk..... (waarom ruil je hem voor die 100 euro niet om voor een Elite ?)

    Kan iemand mij antwoord geven op het volgende. Morgen ga ik vliegen en ben ik pas op zondag 9 september weer hier.

    Grote kans natuurlijk dat mijn xbox in die periode terugkomt (er staat nu nog received at service center).

    Hoe komt dat ding nu bij mij ? Iemand ervaring met dit "probleem" ?
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    allebei mooie spellen , GoW heeft wel een multiplayer dus heeft meer replay waarde.....Bioshock is erg mooi maar kan je alleen in je uppie spelen.....
     
  18. Brembo

    Brembo X-box dude

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde, op vakantie.

    UPS heeft hem bij de buren afgeleverd.
    Zij hebben ook voor ontvangst getekend.

    Dus geen probleem, als je tenminste aardige buren hebt.
     
  19. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0

    O perfect, dank je wel.... Mijn buren zijn wel oké.... Alleen kans dat ze, als ze weten wat er in zit, lekker gaan spelen.... En of ik hem daarna nog terug krijg (als ze eenmaal verslaafd zijn) ?! :+
     
  20. phex

    phex Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Xbox Supersize pack gehaald, aangezien ik samen met mn vriendin en mn maten wil gamen. Dus die extra controller en chargekit etc. zijn dan wel handing. Met een elite moet ik dus 50 euro beleggen, extra controller+charge kit etc etc. kopen.

    De HDMI heb ik niet nodig, heb een oudere en el cheapo Philips HD ready dus daar zit geen HDMI op.. en het extra geheugen hoeft van mij ook niet perse. Het ging mij meer om de discdrive ik wil niet met een bekraste Forza zitten aangezien die niet vergoed wordt, maar aangezien de elite's ook niet allemaal een Benq hebben schiet dat ook niet op dan :)

    En het wordt denk ik GoW indd, lekker co-op knallen lijkt me toch leuker dan in mn uppie :D
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina