Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    probleem is dat iedereen zn eigen beeld heeft van deze game, en elkaar van anders te overtuigen gaat beetje nergens over, zoals ik en biba bezig waren. Ik vind zijn argument dus niks waard, maar er zijn genoeg mensen die dat wel een goede vinden waarom die flamethrower wel een wapen is die wat toevoegd. Het is net hoe er naar kijkt.
    Btw svennies hoe kom je erbij dat het zwaard niet alleen effectief is op korte afstand?

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij praten we over 2 verschillende dingen, Halo PC --> Halo Xbox, of wat bedoel je?

3. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    hij bedoeld de amerikaans versie van halo op de xbox. :)

4. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad wel zo, al die nieuwe sterke wapens als de flamethrower, dan loopt ie zo héél traag en aimt die traag (gelijk de opneembare turrets van de beta)... Dat alleen al maakt balans, ik weet nog dat als ik teamslayer speelde op Walhala ofzoiets en ik nam de turret op, dat heel het andere team dan op mij vloog 8)

5. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net halo 1 gespeeld...egt klasse, betere shooters vind je niet meer

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    :emo:

7. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb je bioshock wel eens gedaan ? Gears of war ?

8. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ja... en nog steeds is halo1 het beste! Dit omdat de MP de beste balans heeft die ooit gezien is in een spel en de sp steeds weer verrassend en diepgaand is!

En tegen svennies heb ik alleen te zeggen dat ie mijn post van 2 paginas terug ofzo is moet kijken over meningen, want volgens mij snappen de positieve mensen niet dat mijn negatieve mening net zo veel waard is als die van jullie.... En ik ga sowieso halo3 kopen en ik hoop egt dat ie mega vet wordt, maar als ik nu objectief kijk weet ik gewoon dat ie nooit zo goed zal worden als halo1 en dat alle toevoegingen in het spel (op boarden na) het spel slechter hebben gemaakt als halo1. Vandaar dat ik mij negatief uitlaat.. Het wordt namelijk nog steeds een top game, maar hij had zooooo veel beter kunnen zijn!

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoezo is de sp van halo 1 diepgaand?! Ik heb het uren achter elkaar gespeeld en vond het een supergame. Maar ik kan bijvoorbeeld 10.000 gangen achter elkaar in de library niet 'diepgaand' noemen.

In zoverre een fps dat wel kan zijn, vind ik 'Bioshock' op dat gebied wel presteren.

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    laten we zeggen dat 'die hard' de eerste echte actie film was.. en er veel 'die hard' clonen zijn.. zo is dat ook met Halo :+

11. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een van de beste, maar als je het over balans hebt, dan kun je niet ontkennen dat het Pistol wel zwaar uit balans was met zijn drie headshot kills.

En in het algemeen over Halo 3: Positieve of negatieve feedback maakt op het moment geen donder uit! Ik zou zeggen wacht met oordelen totdat je het spel daadwerkelijk in bezit hebt, en voldoende gespeeld hebt voordat je een oordeel velt.

12. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ? 8)
    De pistol zorgt volgens mij juist voor balans, het is niet zo dat je toch altijd maar 3 shot kills maakt zodat een ander wapen oppakken niet nodig is. Tenminste bij mij niet hoor. :p

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  13. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Als je goed geoefend bent dan is dat meestal wel het geval.

Even iets anders: Ik las een stukje terug iets over het verschil tussen pal Halo en ntsc Halo. Wat is dan het verschil tussen Pal60 Halo en ntsc Halo? Ik vind pal60 Halo veel te schokkerig spelen, maar ik ben wel benieuwd wat volgens sommige nou zo een groot verschil uitmaakt.

14. Hero of Dragons

Hero of Dragons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat Halo 3 meer variatie zal kennen in de levels.De actie zal zeker goed zijn :)

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jij bent m'n man! Ik heb ook al duidelijk proberen te maken dat het hier een forum is voor iedereen. En mensen verschillen. Mensen hebben meningen (tenminste, dat hoop je toch). En dat lijdt tot discussie. En daar kunnen bepaalde mensen niet tegen. Blijkbaar. Want dan komen er berichten als 'je moet zo nodig zeuren.' =(

Uhm, ja. :):

Ja, die mensen hebben een baan. En daar moet je werken, niet gamen. Serieus. ;)

Dat is helemaal niet raar. Als jij als spartaan al vanaf je 14/15e genetische manipulaties ondergaan hebt en daar mee verder gegroeit bent. Als je een 'powered' panster hebt, dan kan je heus wel een stootje aan hoor. ;)

Meer voertuigen brengen inderdaad meer dimensies in de game. Maar wat als een bepaald voertuig nou zwaar klote is? Dat het een bepaalde balans uit de game haalt? Dan is 't opeens een stuk minder leuk.

Dat is wel waar, maar liever geen zwaard en geen vlammenwerper. ;)

Ik vond het wapen aanbod anders geweldig. En is het WEER niet goed? Waar haal je dat vandaan? :emo: Ik vind dat Bungie het geweldig doet. Eerlijk waar. En ze doen veel van mijn wensen aan, maar niet alle. En ik zeg allen: 'Dit zou ik anders WILLEN, dat zou ik anders WILLEN.' Doen ze dat niet, ook goed. Maar ik heb ook mijn mening. Gelukkig...

Hij is inderdaad trager. Maar op een map met veel open ruimtes gebruik je hum dus niet, want dan haalt een AR/BR/Sniper etc. je zo neer. Maar in kleine ruimtes, gaat het idereen om die wapens. En dat is NIET leuk. Want dan draait het dus om wapens, iedereen wil DAT wapen hebben omdat het sterker is. En dat mag nou net niet. Ik vind (let op, ik VIND, mijn mening) dat op elke map alles in balans moet zijn. En ik DENK dat dat niet gaat lukken op sommige maps, met wapens als Flamethrower en Sword.

Damn, wat heb jij? 'Zo nodig moeten zeuren?' Denk je dat ik het leuk vind om mijn mening, (MIJN MENING!) tien keer moet herhalen omdat er niemand snapt dat IK een MENING heb? En ik laat Bungie lekker doen wat ze willen, toppie. Maar ik geef wel kritiek. Volgens MIJ zou iets beter KUNNEN. Wat is daar nou zo moeilijk aan? En dat 'zonodig moeten zeuren?'. Ik zou veel liever nergens kritiek op leveren. Wat zou ik daar nou leuk aan vinden? Helemaal niks. Maar als andere mensen het gewoon niet snappen dat ik en anderen een MENING hebben, en die hier op een FORUM (!!) uitbrengen, damn, dan ben je toch wel ver heen hoor. :{

Jep, en iedereen mag z'n eigen beeld hebben. Ik noem niemand stompkop of sukkel om zijn mening. Maar wel om zijn postgedrag. Als iemand er gewoon wat uitflapt, of mij, of anderen met een EIGEN MENING, domme dingen toeroepen, ja, dan wil ik toch wel wat duidelijk maken. 'Je moet zo nodig zeuren, is het weer niet goed'. Daar moet je dus niet mee aankomen. Zeker niet als ik elke keer benadruk dat het om meningen gaat. Persoonlijke meningen. Maar blijkbaar is dat moeilijk voor sommige mensen. Jammer. :x

Nog een ding: Mensen die nu dus aankomen met 'damn, waarom doe je zo moeilijk?' kan ik dus echt killen he! Ik probeer gewoon duidelijk maken dat iedereen zijn mening heeft. Dat ik MIJN mening heb. En dat niet iedereen die deelt. En dan gaan we discussieren. Probeer dat dan ook fatsoenlijk te doen. :)

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  16. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Amen..O-)

Overigens, over dat zwaard, ik zag in de filmpjes dat dat ding zwaar naar beneden is gehaald. En dan doel ik op de tijd tussen 2 keer kunnen slaan.. Of ligt het aan mij?

17. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Damn, waarom doe je zo moeilijk?

J/k.

Ik kijk redelijk uit naar deze game maar ben niet van mening dat dit dé Xbox game is/wordt. Wat dat betreft is het niet vernieuwend genoeg (wat Gears en Bioshock wel zijn) en is de multiplayer inmiddels wel bekend. Daarnaast hoop ik écht dat de levels niet zo zijn als in Halo 1/2. De hele tijd monotome gangetjes door in een ondergronds lab iets. Buiten levels zijn veel leuker en mooier.

18. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet om te flamen hoor, maar ik ben van mening dat Halo wel wat vernieuwends gaat brengen. Halo 1 had de superieure besturing van vehicles e.d. en het verhaal en de opzet was fantastisch. Halo 2 had de Matchmaking feature die een standaard zou moeten zijn voor elke game. En ik denk/hoop dat halo 3 het weer gaat flikken met onder andere de saved films en forge feature...

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei dat omdat mensen verwachten/hopen dat h3 op h1 gaat lijken maar dat er toch niet in zit. Nog meer vragen? :b:

20. ViperMike

ViperMike Guest

Ja maar dat was het probleem met halo2, menu was super, clan systeeem was super, matchmaking was super. Alles was super maar op de gameplay zelf na, die was zwaar bagger.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina