De HDTV thread [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 19 aug 2007.

?

Welke merk HDTV heb je ??

Peiling gesloten op 8 sep 2007.
  1. Grundig.

    1,0%
  2. JVC.

    2,9%
  3. LG.

    5,7%
  4. Panasonic.

    12,4%
  5. Philips.

    1,0%
  6. Samsung.

    59,0%
  7. Sharp.

    3,8%
  8. Sony.

    7,6%
  9. Toshiba.

    1,9%
  10. Ander merk.

    4,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    JUIST! Die hele discussie die hier wordt gevoerd over VGA versus Component is geheel onzinnig!

    De kwaliteit en scherpte van het beeld wat de 360 uitstuurt over Component, VGA en HDMI is praktisch gelijk. Nee, Component doet niet onder voor VGA en HDMI. De voornaamste factor die de uiteindelijke kwaliteit van je beeld bepaalt is je EIGEN tv. Je kan dus niet een bepaalde aansluiting adviseren aangezien de resultaten per persoon sterk kunnen verschillen! Met andere woorden, je zal zelf moeten ondervinden welke aansluiting voor jou de beste is.
     
  2. blina

    blina Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit momenteel ff met mn handen in mn haar.

    Het lukt me momenteel om via DVI aansluiten mn xbox resulotie op 1280X720 -720P HD te zetten en alles lukt vlot.

    Maar als ik hem op 1920X720 -1080i HD zet is mn scherm te klein voor het beeld.

    Momenteel heb ik een Philips 42PF7320. Ook als hij op 720p staat lukt het me om te spelen op HD setting (via menu waar je moet kiezen tussen ext1, tv, hd, pc ed)

    maar als ik 1080i selecteer kan ik hem alleen maar spelen (met te groot beeld en zonder geluid) op de pc setting.

    Iemand die wat advies heeft?
     
  3. Magixz

    Magixz Give me some fun

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    0
    macdennis daar ben ik het mee eens heb ook gekeken wat beter was maar mijn tv kon beter op scart dan op de vga
     
  4. XSilverlink

    XSilverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen,

    Ik heb sinds zaterdag de Samsung LE37M86 gekocht en moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. Alleen ik zit nu met het volgende. Wat is volgens jullie de beste manier om mijn xbox aan te sluiten aan mijn HDTV? De LCD TV is FullHD (1080P) en heb hem op dit moment aangesloten via de componenten kabel die bij de xbox 360 Premium is geleverd. Ik heb de instellingen van xbox 360 ook aangepast naar 1080P. Maar nu heb ik gelezen in de gebruiksaanwijzing van mijn tv dat component 1080P niet ondersteunt maar wel tot 1080i. Zal ik dus veel verschil merken tussen 1080 i en p of zal ik een vga kabel moeten aanschaffen voor de beste kwaliteit. kan de VGA kabel dan ook 1920x1080p aan of gaat dat dan maar tot 720p

    Met vriendelijke groet,

    Silverlink
     
  5. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedank! :thumbs:
     
  6. XSilverlink

    XSilverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Even de foto geupload van me tv :p
     
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat ziet er heel erg strak uit ja :)
    Ik heb zojuist de LE26R71 besteld voor 467 euro :) Wil ik later nog een grotere dan verkoop ik deze wel door aan een vriend ;)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ziet er goed uit! Zometeen ga ik mijn LCD naar voorgoed naar boven verhuizen. Heeft nu 2 dagen beneden gestaan zodat mijn ouders ervan konden genieten, nu ga ik er vol van genieten icm m'n Xbox360! :cool:
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    VGA kan wel 1080p aan! Dus ik zou het doen. Krijg je net wat meer scherpte voor terug, en de kleuren blijven nagenoeg gelijk.

    Ook kan je de native resolutie van je tv kiezen waarschijnlijk.

    (Tenminste als je tv wel 1080p via vga ondersteund, maar volgens mij kan jouw tv dat wel.)
     
  10. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie mij misschien een advies geven voor een goede 32inch HDTV voor de XBOX360 voor een prijs van ongeveer 600/700 euro (als dat haalbaar is)? :)
     
  11. XSilverlink

    XSilverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens het boekje kan ik 1080P aan op vga dus dan wordt het maar een vga kabel halen :p
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Denk dat je hier als antwoord Samsung zal horen, aangezien hier nogal wat samsung fanboys zitten :+

    Maarja het zijn iig geen slechte tv's, ik zou zeggen lees de voorgaande pagina's even door.
     
  13. blina

    blina Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoor net dat 720p ongeveer hetzelfde is als 1080i. Iemand advies als ik verder zou proberen om hem op 1080i te krijgen of hem op 720p te laten?
     
  14. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het zijn er zoveel weetje, en ik vraag me af hoe je nou zowiezo nog een slechte kunt verwachten. Als je gewoon de BCC/Mediamarkt even binnenloopt en even kijkt naar de samsung tv's van 32 heb je toch altijd wel een goede te pakken ?
     
  15. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt de Le32S81B voor iets minder dan 600 euro. Maar voor een betere kwaliteit kun je ook de 32R71B voor iets meer dan 700 euro of de 32R81B.
    Wat zijn je wensen?
     
  16. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon goede kwaliteit voor me xbox360 over VGA.
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij kan beter meteen ook de threads deel 1 t/m deel 13 doorlezen :+
     
  18. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb maandag mijn eerste HDTV gekocht, de Samsung LE26S81B. Echt geweldig dat ding. Design is top, en de xbox verbaast me weer, wat een beeld. Dat gezeik dat de boxjes slecht zijn valt best mee, ik heb er geen last van. Misschien over een tijdje de HD-DVD speler aanschaffen, want als ik het goed begrijp worden standaard dvd's dan geupscaled naar 720p met VGA aansluiting.
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Haha ja en elke pagina komt er ook zo'n vraag voorbij :9
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ff iets over digitale TV.
    De verkoper zei dat ik 10 dagen het totale keuzepakket gratis zou krijgen, en dat ik na die 10 dagen gewoon de 'basis' over zou houden (Digi TV, maar dan zonder extra tv zenders)
    Als je hier kijkt lijkt dat dan ook gewoon te kloppen:

    [​IMG]

    Maar dan vind ik deze tekst wel weer wat verwarrend. :confused:

    Volgens de verkoper zou ik digitale TV blijven gratis krijgen?

    http://www.home.nl/producten/televisie/digitaal

    Ik haat verkopers :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina