Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De 65nm CPU chip heet niet 'Falcon', maar het project met betere Xbox 360 hardware wordt 'Falcon' genoemd. Daarom worden Xbox 360 units met 'Falcon' hardware, een 'Falcon Xbox 360' genoemd.

Het zal zoals Dynamike al zegt pas eind dit jaar worden voordat in Europa 'Falcon Xbox 360 units' verschijnen. In Amerika zullen ze als eerst verschijnen en dat is eind september/begin oktober.

Dat moet je met Microsoft regelen, maar Media Markt is ook niet vaak de beroerdste om je te helpen dus je kan het proberen.

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Dat krijg je ervan als je iedereen in je friendslist een berichtje stuurt dat je een elite hebt. Iedereen lekker maken. God straft meteen.

Maar gewoon ff MS bellen die sturen je wel een nieuwe.

3. Looney-Crew

Looney-Crew Punish and Enslave

Leuk Bevonden:
    0
    Maar effe terug komen op mijn onderwerp....Wie heeft hetzlefde met zijn console?...Dat hij vergeleken met de controlelr donker grijs is???...
    Ik kijk bijvoorbeeld op youtube en zoek op xbox 360 eliteen is er een kerel onder de zin: ''unboxing my elite'' of zoiets en daar zie je ook dat het console zwart lijkt maar zodra hij de controller pakt en het console opzij schuift in het licht zie je dat het console donkergrijs is en de afstandsbediening echt zwart is....

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, en dan mag je nog blij wezen dat het een lichte straf van god was! 8) Maar goed, zoals al aangegeven kan je dat bij MS zelf regelen. MS is niet zo moeilijk. Gewoon even de helpdesk bellen! ;)

5. max9673

max9673 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok is dit de moeite waard om te wachten of niet want zou normaal morgen eentje gaan halen

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik wacht zelf nog even op de zegmaar nieuwe Elite met de 65nm CPU. Ik heb nu toch een Premium, maar ik wil 'm wel een keer gaan vervangen voor een mooie zwarte Elite! :)

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    M'n veertje van m'n Premium is ook gesprongen na een keer gebruik. Zal ook wel Microsoft ff bellen, sturen ze een nieuwe op dan ? Zoja, dan gebruik ik m'n oude en ga er iets op maken ofzo met verf ofzo :)

8. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    mijn vertje was ook gesprongen, toen had ik iets geknutseld sodat hij het weer een klein beetje deed...
    en toen 2 dagen ernaa ging me xbox kapot, en toen kreeg ik een nieuwe, met een nieuwe faceplate :)

9. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Goedkoopste Elite?

Weet een van jullie toevallig waar je de Elite het goedkoopste kan kopen? In Nederland dan he :).

10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
  11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hier en daar wat gehoord over een inruil actie voor een "normale" premium 360 tegen zo'n elite.

de 1e site zegt dat alleen het verschil moet betalen v/d prijs tussen beide consoles(wat me erg sterk lijkt)
    maar ik heb ook gelezen dat je voor het inleveren van een oude xbox 50 euro voor een core 200 euro en voor een premium 250 euro korting krijgt.
    is hier al duidelijkheid over of het het een broodje aap verhaal allemaal?
    (zal vast al is gevraagt zijn hier maar geen zin om al die 62 pagina's door te gaan spitten en met de zoek functie kwam ik ook niet veel verder:+)

12. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
  13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    bron van gamed.nl

wel oud though maar er was óok zo'n actie met aanschaf van een 360 en verkopen van je oude xbox, dus miss zit er wel wat waarheid in...

14. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Dan zal dat vast wel hier in de media opgedoken zijn...
    Kun je je Xbox netzogoed op marktplaats zetten voor 300 en kijken wat voor eacties je krijgt.... Geef je er een game of twee bij en je bent hem kwijt (lijkt me...)

15. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Jep heb mijn elite \o/

MFD: 25-07-07

klinkt een stuk stiller en volgens mij een BenQ drive.

pics volgen nog

16. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De MFD datum van mijn Xbox 360 Elite is 28-06-07... Wat voor merk fans zitten er in jouw Xbox 360 Elite? In de mijne zitten DC Brushless fans, zijn fans die wel minder geluid maken dan de fans die in de Xbox 360 Core en Premium units zitten. Maar er zijn stillere fans voor de Xbox 360 Elite (zoals de Nidec fans). In mijn gerepareerde Xbox 360 Premium zitten Sunon fans, die zijn ook erg stil maar wanneer ik een disc in me Premium stop maken ze wat meer geluid.

17. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Ik zal eens een kijkje nemen. Alleen het "Aan" knopje klikt niet dus weet niet wanneer ik hem goed indruk. :p

18. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om te kijken wat voor merk fans je hebt, moet je aan de achterkant van je Xbox 360 Elite kijken (wanneer die uitstaat lijkt me duidelijk). Beste is met zaklantaarn in de gaatjes te schijnen waar de fans achter zitten en dan zie je sticker in het midden van de fans met de naam van het merk. Ben benieuwd welk merk fans jij hebt.

19. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Geen sticker te vinden, helemaal zwart. :eek:

20. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wees maar gerust je hebt stillere 'Nidecs' fans ;)

Ik wil ook die fans :'-( Ach ja, heb me Logitech boxen toch altijd op volume staan dat ik me Xbox 360 amper tot niet meer hoor, dus ik moet niet zeuren :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina