Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Gadver Pro-USarmy ventje 8)

2. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat met dat felicitatie-emailtje? hebben jullie die gehad?

3. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    nog niet, maar je kan hem binnen 2 dagen verwachten.
    het is nu tien voor 7 in L.A. om 7/8 uur beginnen ze weer met nieuwe tokens uitdelen.
    Dus om 5 uur/6 uur ned tijd ff je mailbox checken ;)

4. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga echt balen als ik om wat voor reden dan ook geen token krijg. Ik volg die site al wekenlang elke dag ;)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mij boeit het niet, heb nog genoeg te doen! Ik wacht wel op de echte versie :) .

6. FuSionZ

FuSionZ Guest

wat jij wiltO-)

7. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    nou ik kan echt niet wachten eigenlijk!
    Ik wil hem spelen!
    !! NUNUNUN

8. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had datzelfde gevoel, maar ik weet haast zeker dat je ook een beta krijgt.
    Inschrijving was een zooitje, dus denk ik dat ze gewoon iedereen zo'n token geven. Wat maken die paar weken voor Europa nog uit.
    Trouwens veel nationaliteiten spelen de Beta

9. Sound NL

Sound NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga Bioshock spelen..

10. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
    hee, ben weer een week op vakantie geweest.. ik zie net op de site staan dat je je niet meer kan inschrijven? ben ik nou te laat of komt er binnekort pas een inschrijving voor EU?
    als iemand me kan vertellen; wat, waneer en waar moet ik me inschrijven als dat nog kan.

alvast bedankt Tijmen

11. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    De inschrijving van de Amerikaanse beta is inderdaad afgelopen en iedereen die zich aanmelde krijgt een token. Er komen binnenkort nog nieuwe mogelijkheden om in de Amerikaanse beta te komen maar waarschijnlijk zullen hier niet zo veel tokens worden uitgedeeld. De Europese beta komt begin September en zal waarschijnlijk ook via CharlieOscarDelta beschikbaar worden gesteld.

12. Shizzel

Shizzel Guest

Vraagje: Aangezien ik de beta heb, en ook heb geredeemed, heb ik gewoon toegang tot de beta. Helaas moet ik mijn 360 opsturen door het '3 rode lampjes'-probleem.
    Nu vroeg ik mij af hoe lang die beta gaat duren?
    Als ik geluk heb, heb ik hem voor de Halo 3 release binnen, maar dat betekent dan ook dat ik geen CoD4 ga spelen :9.

Kan op internet ook niks vinden, alleen maar nieuwsberichten dát er een beta komt :9.

Edit: Ah, dat zou fijn zijn :).

Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2007
  13. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    volgens mij duurt de beta bijna tot het spel zelf ofzo. Zoiets hoorde ik iig

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    gewoon die site in de gaten houden en je kunt je inschrijven.

kunnen we het nu weer over het spel zelf hebben ipv alleen maar te vragen hoe je in de beta komt en dan antwoord te geven en weer te vragen etc etc

15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    hmm search en destroy is ook wel vet, 1 bom, 2 op te blazen plekken en 3vs3 met no respawn.

Meer tactiek dan deathmatch

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja dat is echt leuk, ik heb cod 2 op pc echt vaak gespeeld online SD. heb er ook veel clanmatches mee gedaan

zeker met deadly silence perk en door muren schieten kan het interessant worden worden de aanvallende partij op defensieve maps

17. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik dacht dat het om een open beta ging, dus gewoon downloaden via MP en dan gamen... Maar goed ik heb me geregistreerd op charlieoscardelta.com en dan moet het goedkomen? of niet... :confused:

18. Jujulza

Jujulza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer genoeg zijn open betas heel vaak niet helemaal open. Je hebt je geregistreerd maar je moest je ook nog eens aanmelden tijdens de 24 uur lange inschrijving als je mee wou doen en volgens mij heb je dat niet gedaan. Als je dat wel heb gedaan zal je binnenkort een token krijgen maar anders zal je toch echt moeten wachten op de Europese Beta of het hele spel.

20. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de beta vandaag gedownload en hij is echt focking wreed. Alleen in het begin dan heb je allemaal kut wapens en de rest heeft Rockets snipers etc. Dan word je fucking hard ge-owned gewoon. Maar je moet er daar even doorbijten en dan kom je er zelf wel, ik ben nu level 10 in een paar uurtjes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina