de rest van het forum scheld hem uit, het zijjn veel niet-amerikanen daar. wees niet bang en voor de gt: probeer harry13 eens. Fardo , ik heb me ingeschreven voor de 24h ding. ik moet dan toch ook een token krijgen als je naar post 1. kijkt op www.fourzerotwo.com ?
Ik snap het niet helemaal, want ik had me geregistreerd voor de BETA en er stond dat er binnenkort meer info zou volgen. Ook zou je op tijd via de e-mail op de hoogte worden gehouden, maar ik heb niks meer gehoord. Heb ik iets gemist of zo?
Soms is er ineens dikke lag inderdaad. Dan is je eigen team aan het laggen, en de tegenpartij maakt iedereen af... scores van 30-2 enzo krijg je dan Lijkt me niet helemaal zuivere koffie.
Doe ik geregeld, alleen hier nix van opgevangen. Wist dat er een Beta zou komen.. Maar nog nie dat ie ook in NL te krijg was.. Waar staat dit uitgelegd dan? Dat zijn juist de dingen waar een forum voor is lijkt me :b:
Die krijg je deze week. Ik heb op een gamertag B....(Nederlandse gamertag: iedereen kan toch een foutje maken :>)))) vandaag iets gekregen via hotmail. Dus misschien lopen ze het alfabet af.
denk het niet, er zijn ook mensen waarvan de gt me een q begonnen al in de beta (qG Nemesis, qG IntenZz) kdenk gewoon willekeurig ik wacht wel gewoon af... al gaat dat lastig
Ik heb net even m'n inbox incl. spam gecheckt en ik heb niks, maar ik heb me dus alleen geregistreerd begin augustus. Moest je nou verder nog wat ondernemen of is registreren genoeg om in aanmerking te komen?
Een paar dagen geleden ín de avond kon je jezelf opgeven voor de beta. De eersten zouden een token krijgen als ze 3 vragen goed beantwoorden. Die avond lag de server er steeds uit en kregen ze veel kritiek. De volgende dag hoefde je alleen maar je gamertag en e-mail adres in te vullen. Die krijgen denk ik nu allemaal een beta token.
Lol alle qG tags fout Mazzellaars Ik wil ook CoD4, was al een grote fan van CoD2 (niet cod3 gespeelt)
Ok dan. Ik dacht dat je op de hoogte werd gehouden als het zover was, maar helaas heb ik er niks meer van gehoord en heb ik de laatste tijd niet meer gekeken... ach ja, pech!