w00t. Iedereen in poule A. Add. xHLHx MerQ of xHLHx ZeR0SaN voor de match. Laat het tournooi maar begingen. Succes iedereen (alvast).
Niemand zit in aoD! aoD alpha= NF1 aoD beta= NG aoD UK= NG RED En meer dan de helft van hierbovenstaande clans weten waarsch niks
Jah nano heeft gelijk... Army of Darkness = NF1 Gold Army of Darkness Beta = NG blue Army of Darkness UK bestaat niet ( meer ) .... Masjolz
Poule A 1. DTT 2. xhlhx 3. Xtreme Beyond 4. c3l Poule B 1. vrije plek ( wie wilt het overnemen? ) 2. NF1 Gold 3. KIRA 4. eOs Poule C 1. Faces of Death 2. Sector 9 3. GoD 4. Poule D 1. AoP 2. eOs II 3. Jokerzz AtO 4. NG Blue
netjes scorpion, miss wil xB wel meedoen zal ff vragen vanavond ff vragen. wat voor regels spelen we??
owja Destiny Gaming en Total Chaos zijn uit elkaar dus daar kan ons voor invallen, dan moet je nog een clan zoeken! En DTT heb ik lang niet gesproken GoTh?
Ik ben van plan om Execution doen, the best of 3. 5 of 10 sec bleed time. Jullie mogen ook meedoen met de regels bedenken. En ook onze poule lijst even editen. Ik kan ze niet allemaal bijhouden, sommige clans zijn in no time uit elkaar gegaan
4de member is gevonden dus wij kunnen gewoon 4v4 spelen het toernooi laat het maar van start gaan!!!!!
Is iedereen actief nog en weet ervan? Je kan het beste het poulegebeuren in een weekend doen en de finales het volgende weekend