Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    zal ik morgen proberen ;)
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Vette filmpjes Bun!

    Die triple is idd nog best even lastig :D

    Balen dat je nog geen mail hebt...

    edit:
    Try this ;)

    http://skate.share.ea.com/profiles/4037/posts/51169.aspx

    edit2:

    Ik las op een ander forum dat in de echte skatereel je wél de filmpjes kon opslaan. Let's hope so.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hebben trouwens meer mensen last van hetzelfde wat ik 3 posts omschreef of ben ik de enige :+ Dat was eigelijk de reden waarom ik het postte
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Ik heb het vanmiddag op een of andere manier gefixt. Lees even terug hoe ik het heb gedaan. Het is een beetje omslachtig, maar op de een of andere manier kreeg ik opeens een mail van EA waarin ik uitleg kreeg over linken.

    Bun en Red Devil hebben het volgensmij ook, maar hen lukte het ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  5. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Mm, die vrouw die ik aan de lijn had zei dat het met serverupdates te maken had en dat het morgen wel weer kon.

    Maar ik ben al vet lang bij EA geregistreerd en me GT is al gekoppeld dus dat is het niet. Maar het is juist dat ik inlog op de site maar niet terug gestuurd word naar de Share site dus dan ga ik er handmatig naar toe en dan ben ik weer uitgelogt, snap? ;)
     
  6. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een makkelijk antwoord voor de helpdesk ja O-)

    Je beschrijft precies wat ik had. Alleen was mijn Gamertag nog niet gekoppeld. Als jou Gamertag al gekoppeld is aan je EA account, doe dan gewoon 'change persona' als je rechtsbovenaan op je naam klikt in het inlogscherm, en selecteer dan je Xbox Live persona. Toen ik dat eenmaal had ging alles goed bij mij. Als in het lijstje van je persona's nog geen Xbox Live persona staat is je Gamertag nog niet goed gekoppeld met je EA account, en kan je nog niks met de Skate.Reel.
     
  7. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Mm maar ik had wel een new account gemaakt en mijn gamertag moest ik invullen en koppelen en toen gaf de site aan dat het was gelukt maar geen email gezien, ik probeer ff uit wat jij zegt.

    Edit; Als ik de optie "Voeg een persona toe" gebruik dan staat er niet in het lijstje tussen Xbox live gamertag maar alleen EA ID en EA Classic screen name. En een EA classic screen name heb ik al

    Toch gevonden heb nu me GT ingevult en continue and submit gedrukt als het goed is doet hij het nu?

    Nog steeds geen email ofzo maar wel dus me gamertag gelinkt ALS het goed is :+
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je al een classic screen name hebt die gelinkt is, doe dan 'link an existing persona'. Druk daar op Classic Screen name en vul je gegevens in. Dit was bij mij de truc om mijn Xbox Live Persona is de lijst van persona's te krijgen.

    Maarre, laat deze slowchat ophouden :9
     
  9. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 't nog steeds niet voor elkaar, krijg geen mailtje van ze, hoe vaak ik ook resend doe.. Ook nieuw account aangemaakt op dat emailadres maar lukt ook niet op 1 of andere manier :confused: Komt nog wel 's

    Die blunt is iig super vet :cool:
    Ook ff geprobeerd maar 's nog lastig, kwam niet verder dan een noseslide :p

    Deze al eens geprobeerd?
    360 double kickflip:

    [yt]oPTWWF6s6Lc[/yt]
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ Ja die al geprobeerd :9

    Mij nog steeds niet gelukt in te loggen, wil wel vet filmpje maken (Alles recorden vanaf die site, achter elkaar plakken met btje rlaxte muziek enzo.. Zit alleen nog te denken of ik gwoon Opgezwolle/Kubus/Typhoon eronder plak of het liedje 'Heaven is a Half-pipe' :9 )
    Maargoed dan wacht ik mooi even tot EA klaar is met updaten :D

    Hoe doen jullie nou eigenlijk die tripples enzo?
     
  11. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon de kickflip vasthouden oftewel het pookje gewoon naar rechtsboven vasthouden. :)
     
  12. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een tof nummer opgezocht, maar die verklap ik nog niet voor dat iemand anders ermee vandoor gaat :D Het is in ieder geval geen bekend nummer ofzo, ik had dit nummer in 1997 (ja je leest het goed '97) op een 411vm gehoord en vond het zo tof.
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het al een demo montage? Of ga je wachten tot de game uit is?

    Trouwens, ik bedacht me opeens: Waar is de impossible? :eek:
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedenk me: Waar is de darkslide? Iemand al uitgevonden hoe dat moet? En kan je bij een FLIP ook B ingedrukt houden dat ie dan iets anders kan doen?
    En een handplant maken? Of toffe flandland tricks?

    Ik zou dan een demo montage maken ;) Moet eerst Skate site het bij mij doen..
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha, darkslide :D

    Maarre...B tijdens een flip? Ben jij de twee-duimige mutant ofzo? :9
    Met je wijsvinger is niet zo comfortabel iig.
     
  16. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik erger me zo dood aan die andere skaters die in de demo rondskaten. Ben je net lekker bezig met een lijn komt zo'n idioot er weer tussendoor en ga je op je bek. Ik was het dus zo zat dat ik er een flink terugpakte. 8)
    Die heeft pijn

    Ok dat deed ik dus niet expres maar ik erger me wel aan die lui:+
     
  17. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha idd! Fabio, Shingo, Eric.... losers :9

    CHECK mijn latest snelle acties op de manual boxes *)
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Netjes gedaan hoor. Was dat een nollie 360 flip?
    Ik wil het volledige spel echt snel gaan spelen. Jammer dat het nog minstens 2 weken duurt voordat die uit is.
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, allemaal nollie 360 shuvits. Ik heb hem wel geprobeerd met 3 nollie 360 flips maar telkens ging er wel 1 van de 3 (of meer natuurlijk) fout...was beetje frustrerend. Deze is een stuk beter te doen :)

    Ik kan ook niet wachten man...
     
  20. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister de demo maar eens geprobeerd... De besturing is kut, vind ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina