[PC] [PC] Crytek's Crysis

Discussie in 'Games' gestart door baszs, 24 jan 2006.

1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    De map maker kreeg je toch ook bij de game? Dus niet dat het alleen voor game developers is? Als die bij de game zit.. ga ik er zeker wat tijd aan besteden :thumbs:

Hoever zal Crysis trouwens van Bioshock af zitten qua systeem eisen? Ik heb vandaag Bioshock gekocht.. en hij draait hier echt alsof het een spel van 4 jaar geleden :9 (Alles op max natuurlijk)

Release datum in de Dynabite folder was uiteraart fout!, zowel datum als prijs :+

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jah, de editor zit er ook bij. Deze editor is ongeveer gelijk aan die Far Cry en deze was iets simpeler dan Unreal Ed.

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Mij persoonlijk niet en vind het gelijk dan ook samen met die superkrachten de min punten. Maar eerst de demo doen! :D

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Maar als Crysis straks goed loopt op bijvoorbeeld max, zal hij dan net zo goed lopen in de Editor? Of vergt dat meer power?

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou weinig uit moeten maken lijkt me.

6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Lijkt mij dat hij meer moet rekenen dan? Of zie ik dit helemaal verkeerd?

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Editor vraagt wat meer geheugen en CPU kracht, maar als je Crysis goed aan kan dan zul je de editor ook wel goed aankunnen (misschien dat het alleen in het begin ff wat schokt).

8. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik denk jammer genoeg Niet dat ik em kan draaien :mad: maar jah komt goed over tijdje nieuwe pc halen !

9. Hero of Dragons

Hero of Dragons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het Max PC magazine heeft een interview gehouden met de CEO van Crytek,Cevat Yerli,voor hun oktober 2007 editie.Hieronder staan de belangrijkste onderwerpen uit het interview.

- De gamephysics in Crysis zullen behandeld worden door de CPU dus er zal niet een GPU of een Physx PPU meehelpen aan de kracht van de physics.
    - Ivm met digitale distributie zal Crysis niet gekocht kunnen worden op Steam of EA link.Naar de winkel huppelen dus.
    - Crysis is goed gefinetuned voor Single Core EN Multi Core CPUs.
    - Het voordeel van multicore CPUs zal alleen betere performance zijn inplaats van hogere FPS.
    - Cevat zei dat een Geforce 8800GTS of een Radeon 2900 makkelijk Crysis kunnen draaien op een resolutie van 1280 en alles maxed.Maar voor 1600x1200 resoluties of hoger zal je snellere hardware moeten hebben.

Bron:www.crysis.tv

Zo te zien kan ik hem op 1280X1024 met alles max aanspelen :).Beetje meer duidelijk over de daadwerkelijke specs

Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  10. Soladrin

Soladrin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mhm, ik hoef m niet en kijk ook niet naar uit, UT is de enige pc shooter voor mij \o/

T ziet r allemaal mooi uit enz, maar ik vond farcry ook al geen kont aan, en deze zit kwa gameplay in t zelfde straatje lijkt me zo.

11. Hero of Dragons

Leuk Bevonden:
    0
    Ah,tis een gewone shooter,die er mooi is.Zelf verwacht is super graphics en al het goede van een schooter.Ik kijk er in iedergeval naar uit :D

12. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Even een stomme vraag, wat is het verschil tussen performance en de hoeveelheid FPS? :+ Dat je een stabielere FPS hebt ofzo?

13. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht liever tot er echt officiƫle specs worden vrijgegeven op de Games for Windows site. Of totdat ik een demo gespeeld heb.... :)

14. Hero of Dragons

Leuk Bevonden:
    0
    Nu hoor ik weer vele verhalen dat men 2 x een 8800 ultra nodig heeft voor het maximale.Snap er niks meer van.De ene zegt met een 8800 GS kun je op een resolutie van 1280X1024 alles op very high spelen,en de ander zegt weer dat.We wachten maar de demo af,ben erg benieuwd wat me systeem doet.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    @ Hero of Dragons: Je weet toch dat de 8800 GS niet bestaat? Het is de 8800 GTS... het staat dus ook fout in je sig ;).

17. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gisten bij Gamekings voor het eerst wat beelden gezien van deze game.

Daar is maar 1 woord voor: Damn! :eek:

Ik ga de 26e eens kijken hoe crappy de demo op mijn PC draait :+

18. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
  19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit dat stukje begrijp ik dat vooral, of eigenlijk alleen, de MP beperkter zal gaan worden voor DX9 gebruikers. Opzich jammer, maar ik was toch niet echt van plan om Crysis MP te gaan spelen....dit spel koop ik voor de SP :)

Laatst bewerkt: 19 sep 2007
  20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij zijn die beperkingen van DX9 gewoon een lokkertje van Microsoft.. om Vista en DX10 te supporten. :9

Deel Deze Pagina