kzit nu op 475/1000 dacht ik zo, alles uitgespeeld in career, juist ng die track checklists... Op legende viel het allemaal nog mee, elke keer eerste Nu online beginnen
Ik heb ook MotoGP 07 sinds zaterdag in huis, erg goed spel!! Het is alleen nog een beetje lastig met sturen en remmen want ik heb nooit eerder een MotoGP game gespeeld. Heeft iemand nog tips voor mij hoe je het beste kan remmen??! Dus wanneer je je voorrem moet gebruiken en wanneer je achterrem? En je kan ook iets van een powerslide maken door de bochten toch? Maar dat is me alleen nog niet gelukt.....
Lefttrigger: Brake Righttrigger: Accelerate A: Rear Brake X: Front Brake Zo heb ik het staan..Als je de bochten in gaat alleen Rearbrake gebruiken mits je dat lukt, zoniet? Met je lefttrigger beetje bijremmen. Voorrem? Gebruik ik nooit, alleen voor stoppies. Je komt namelijk niet lekker in de bocht terecht (vind ik). Powersliden kan je gebruiken, maar daar moet je je bike wel een beetje voor kunnen handelen. In GP is het trouwens veel lastiger (zie je ook wel eens staan bij het laadscherm), dan bij Extreem mode. Je moet het eigenlijk een beetje aanvoelen in welke bochten je het wel en niet kan gebruiken. Succes ermee:b:
IGN geeft dit spel een 7,7....het spel is dan wel grafisch iets beter en de gameplay is ongeveer hetzelfde ( alleen de bochten ingaan is iets toegankelijker ) + een ander menu en cutscenes vooraf aan de race. Vorig jaar kreeg deel 06 een 8.3 als ik het goed heb, daarom snap ik voor 07 een 7.7 niet...magoed ik twijfel nu dus om m te kopen. Kan iemand mij vertellen of de laadtijden nog steeds zo langzaam zijn, of de AI is verbeterd en of er nog framedrops zijn?
De AI is inderdaad verbeterd: de racers plakken niet zo overduidelijk meer aan 1 lijn. De laadtijden zijn totaal niet meer storend (5-10 seconden voor een race ofzo) en de framedrops zijn geheel weg (hallelujah!). Screen tearing is ook verdwenen. Gewoon dé motorrace game van de 360, snap dan ook niet hoe 07 slechter kan scoren dan 06. Ondanks dat er weinig is veranderd zijn er zeeeer belangrijke details toch compleet verbeterd en dat geeft een veel betere ervaring.
Die vraag stel ik mezelf ook steeds. Er komen zoveel mooie spellen de komende maanden, maar als ik de MotoGP op TV zie met Stoner, Rossi en Pedrosa krijg ik dr toch weer zin in. Alleen nog even de review van Gamespot afwachten en reacties van andere spelers in dit topic.
ik vind het jammer dat dit spel nauwelijks leeft onder de gamers. online is het ook helemaal uitgestorven, ondanks dat het spel pas 2 weken uit is. ik snap dat veel mensen het niet toegankelijk vinden, maar als je door de moeilijkheidsgraden heen speelt, en de banen onder de knie begint te krijgen, is het echt vet. als er nog mensen zijn die samen me mij wat online achievements willen halen, hoor ik het graag. greetz
het zal wel vet zijn. maar het heeft er ook mee te maken dat het te weinig veranderingen heeft ten opzichte van het vorige deel.
Van alle spellen waar elk jaar een nieuw deel verschijnt ( Fifa, PES, NHL, NBA, Madden enz ) zijn er weinig veranderingen...dus dat heeft er niet veel mee te maken...want daar is wel veel interesse in.
Je koopt dit als je motorracen leuk vindt. Er zijn zoveel games die jaarlijks uitkomen met kleine verschillen. De liefhebbers kopen het toch wel! Ik vind 07 stukken beter dan 06. Dat is mijn mening.
Ook ik ben absoluut een liefhebber, alleen de reviews doen mij laten twijfelen. Een 7,5 van Gamespot en een 7,7 van IGN zijn niet echt best ter vergelijking met MotoGP 06. Magoed, kopen doe ik m toch wel denk ik
Hoera, de framedrops in regenraces zijn nog steeds niet verdwenen! Echt belachelijk dat dit opnieuw in een deel van deze serie voorkomt. Overigens ziet de regen er wel mooier uit. Als je eenmaal op kop ligt heb je er geen last meer van, maar midden in het veld is het verschrikkelijk. Verder zie ik weinig minpuntjes, betere graphics, meer sfeer, een betere presentatie ( menu's, laadtijden ). Wat me ook opvalt is dat de motor in bepaalde bochten slingert, alsof je bijna gaat vallen en er geen controle meer op kan krijgen. Dat powersliden hoort ook totaal niet thuis in dit spel, gelukkig kan je het uitschakelen. Als het ware is het gewoon een cheat, niet normaal hoe scherp je dan een bocht kan nemen. Niet vreemd dus dat sommige mensen zulke snelle tijden kunnen neerzetten! Ik rem dus liever gewoon met RT of X, of een combinatie er van. Al met al net iets beter dan zn voorganger, al zie ik die Extreme Mode liever verdwijnen met daarvan in de plaats de mindere cc-klasses. Hoe kan het dat er zo weinig belangstelling hier voor is btw?