qG Gaat lekker, ik hoop dat er veel toernooien voor gaan komen want als je het mij vraagt is het WCG materiaal. PS: De level-cap wordt nog verhoogd tijdens de beta .
Ik snap het niet, ik wilde me laatst aanmelden op de charlioscardelta.com site maar dat wilde niet, ik kreeg geen mailtje. Toen probeerde ik het es later met mijn amerikaanse hotmail(voor me amerikaanse xbl account) en dat wilde wel, maar kreeg alsnog geen registratie mailtje. Ik kon me alleen wel aanmelden voor de beta door me gamertag en emailadres te geven...Maar ik heb nog steeds geen enkel mailtje gehad van de site zelf en ook niet over de beta...Hoe weet ik nu of ik goed ben aangemeld?
ga naar he forum log je in. plaat een bericht zoals: "erahfa". dan ikijk je je bericht terug, en als er een ster onder je naam staat met beta en '4' erbij, dan krijgj e vanavond of morgen een beta code.
Dat ook kan niet meer, maar ik heb me iets van een maand geleden geregistreerd alleen wist ik niet dat je je nog 's moest aanmelden voor de beta.
Heb ook een token gekregen! Yeah! Meteen even downloaden. Ben ontzettend benieuwd! \o/\o/\o/ Shit nu ligt Marketplace eruit!!!