Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Al die mensen die nu zeiken dat het teveel verandert zijn van die 24/7 game nerds die de hele dag dit spel zullen doen en echt no-life hebben en er niet tegenkunnen als het de mensen die het spel wat minder spelen (lees casual gamers) iets makkelijker wordt gemaakt.

/Edit: En dus ook helemaal géén nieuwe gameplay willen en alleen meer van hetzelfde alleen dan meer maps om elkaar te p4wn3n!1!

Laatst bewerkt: 29 aug 2007
  2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ar·gu·ment (het ~, ~en)
    1 hetgeen men stelt om op grond daarvan een conclusie te trekken, iets te betogen of te bewijzen => bewijsgrond

ar·gu·men·ta·tie (de ~ (v.), ~s)
    1 bewijsvoering, aanvoering van argumenten

ar·gu·men·te·ren1 (onov.ww.)
    1 bewijsgronden aanvoeren => redeneren

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Weet je zelf ook dat dat echt helemaal nergens op slaat? :+

Over dat spawnsysteem, halo 2 was idd drama wat dat betreft. We speelden vanmiddag een potje neutral flag (matchmaking) op warlock. En 1 gast liep ons gewoon te spawnkillen op dat kleine steentje vlak naast de vlagplek. En we bleven daar spawnen ondanks dat hij maar een halve meter van ons af stond. Zo heb ik ooit eens een killingmanjaro gehaald op lockout met 4 tegen 4. In de halo 3 beta was het spawnsysteem wel redelijk maar nog steeds niet perfect. Daar maak ik me eigenlijk de meesten zorgen om m.b.t. halo 3. Als een spawnsysteem zuigt is gelijk een groot gedeelte van het spel ook een stuk minder voor mij. Scheelt een hoop ergenis als je niet na 1 of 2 seconden al gekilled wordt.

4. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt je xbox dash gewoon op pal60 zetten en dan gaat Halo wel degelijk in 60hz, maar volgens mij is Halo ntsc gewoon hetzelfde als dat je Halo pal op een omgebouwde xbox hebt staan en het spel dan in ntsc mode forced.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zie net dat Frankie zijn gamercard heeft ge-edit waardoor er nu geen halo 3 achievements meer op staan. Hier is het filmpie waar iemand zijn gamercard met die van Frankie vergelijkt waardoor je alle achievements kan zien incl. berschrijving.

Ik vind het best jammer dat je veel achievements in FFA ranked moet doen want ik persoonlijk speel echt alleen maar in team verband...

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Zozo,als het wapenaanbod geweldig is voor jou dan is er toch géén enkele discutie nodig over zowel het zwaard als de vlammenwerper.
    Het lijkt mij eerder dat jij wil dat bungie aan al jouw wensen moet voldoen eer jij min of meer tevreden bent...nou zijn er nog enkele honderdduizenden die hun eigen wensen hebben wat het wapentuig in halo 3 betreft,en die zich niet geroepen voelen om hierover te blijven doordrammen...:eek:

Tja, in first-personshooters draait het nu eenmaal om wapens,en als ieder wapen al even sterk moet zijn volgens jouw mening dan kunnen ze beter het hele arsenaal eruit gooien en vervangen door één enkel wapen.
    En dat is nou mijn mening....

Als jij jouw mening zo vaak moet herhalen ..tja ,dan begint het wel op zeuren te gelijken of wou je soms dat we je een privéberichtje sturen om te bevestigen dat wij jouw mening wel snappen maar niet willen delen.
    Snap jij wel dat er hier anderen zijn die er een andere mening op nahouden en die telkens moeten lezen hoe jij jouw mening hier wil opdringen

Nog niet zover als jij,aangezien je wel erg kort door de bocht reageert op een algemeen gestelde mening van mij....
    mvg sven......

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal met je eens, halo is een teambased game, en dat is ook het enigste wat ik leuk vind aan halo, FFA kan me niet boeien, maar ik denk dat ik wel eens ga proberen.

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond FFA eigenlijk altijd wel leuk om te spelen, meer als afwisseling of als warmup. Top 3 games van Halo 2:
    1. Lockout 4v4 MLG
    2. Midship MLG FFA
    3. Sanctuary 4v4 Multi flag

9. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wil jij egt telkens het laatste woord hebben... Luister nou gewoon is naar purno, want die heeft in zijn eentje meer halo1 gespeeld dan de rest van die forum bij elkaar, en hij is 1 van de weinigen die daadwerkelijk een idee heeft waar hij het over heeft... (als het om halo1 gaat, anders snapt ie er helemaal niets meer van:+ )

Verder blijft het speculeren en afwachten en hopen op een goede game of iig goede settings vanuit de mlg op een aantal leuke maps... Zou erg leuk zijn als mlg gewoon 1 Matchmaking playlist bij bungie op zou kunnen geven waarin alleen mlg gametypes gespeeld zouden kunnen worden, want dan is het voor iedereen leuk.. Want het nadeel van kut setting wat leidt tot custom settings is dat de spelers die die settings gebruiken eigenlijk geen MM meer kunnen spelen omdat ze daar dan in ene de standaard bungie settings moeten gaan gebruiken... (zo dat was een heleboel settings achter elkaar in een kort verhaaltje8) )

10. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die achievement lijst echt ontzettend gay. Al die objectives moet je 1x halen en dan heb je je achievement binnen. In plaats van dat ze zeggen 'maak 100 x een warthog met 3 personen er in kapot' of 'bereik level 40', dat is tenminste een uitdaging. Nu kun je als je een beetje goed bent al die achievements in 10 online potjes halen. (Muv kill 2 mensen met 1 laserschot 8) Hoeveel mazzel heb je dan nodig :D)

11. Zamaster360

Zamaster360 Mr. Coöp

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, da's niet zo moeilijk hoor! Laat er maar eens twee in een Mongoose of drie in een Warthog rijden. Moet je es opletten hoe snel je die laserkill hebt ;)

12. ViperMike

ViperMike Guest

Niet waar, bij unreal of quake kun je met ieder wapen iemand ownen. Maar bij dat spel draait het om een wapen te meestere. Je hebt er mensen die super goed kunnen snipen maar voor geen meter met een rocket overweg kunnen.

13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik, ik was een meestersniper in UT :+

@gangsterdwerg ik snap wat je bedoelt, maar level 40 hale is niet echt een uitdaging, vooral als je kijk hoe snel dat ging bij de beta. Ze moeten er iets in stoppen wat ook echt tijd nodig heeft om te bereiken. Maar ik snap bungie wel dat ze ook FFA achivements er in stoppen.

14. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch denk ik dat level 40 bereiken voor meer dan 70% van de halo spelers meer tijd zal innemen dan bijvoorbeeld een triple kill in FFA...:)

15. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    40 halen wordt wel een uitdaging, want in de beta was het niet de officiele ranking... Ze hadden het aantal punten gewoon dik omlaag gedaan om te zien of het zou werken en zodat in een korte tijd iedereen toch tegen gelijke mensen zouden spelen...

16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.976
    Als t weer net zo gaat in die Beta zit ik binnen 2 dagen weer op lvl 43..
    Anyway, FFA vind ik ownen, team-based is ook leuk mja FFA blijft het vetst voor mij. Die achievements zijn idd veels te easy.

17. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit echt enorm te w8ten op deze game ik zit nooit meer op me 360 omdat er geen vette games meer uitkomen (bioshock is helaas echt niet me style)
    ik heb de hele vakantie me kapot gewerkt om al die pre-orders te kunnen betalen
    dus ik ga op me dooie gamakkie lkkr zite w8te tot die games binne komen:b:

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik had het over het wapenaanbod van Halo: CE. Dat vond ik gewoon briljant. Miste niks. Maar juist door wat er minder was aan Halo 2, valt dat goede van CE meer op. Dat wil ik even zeggen. En Bungie hoeft niet aan mijn mensen te voldoen. Dat heb ik ook nog maar 100 keer gezegd. Ik zou 't alleen enorm gaaf vinden als er zo iets terugkeert. Maar ik weet dat dat niet zal gebeuren. En dat vind ik helemaal niet erg. Halo 3 word super stoer. Dat lijkt me duidelijk. Maar er zijn dingen waarvan ik denk, dat HAD anders gekund. En waarom blijf ik doordrammen? Als jij je mening geeft, een argument, mag ik dat toch PROBEREN te weerleggen? Zou ik me erbij neer moeten leggen? Want als ik dat niet doe, dan geef ik mijn stelling als het ware op. Maar ga ik er op verder, om iets duidelijk PROBEREN te maken, dan dram ik door? Lijkt mij niet.

Neen neen. Dat bedoel ik niet. Het zou leuk zijn als elk wapen z'n ups en downs had, en dat al die wapens daarmee tegen over elkaar stonden. A is goed voor dit, B is goed voor dat, C is goed voor dat etc. En in het geheel zorgt voor een heerlijke balans. Ik zeg niet dat elk wapen even sterk moet zijn. Nooit gezegd. Ik zeg dat het in balans moet zijn.

Ik moet mijn mening niet altijd herhalen, ik moet hem bevestigen or verduidelijken. En niet omdat jij bijvoorbeeld een andere mening hebt. Maar omdat er mensen zijn (en jij dus niet, kijkend naar deze post!) die er gewoon iets uitflappen. En die wil ik even wat duidelijk maken. ;)

Misschien was die laatste wat kort door de bocht. En een 'algemeen gestelde vraag'?

Ik zie hier geen algemeen gestelde vraag. Noch in de andere quotes van jou in mijn vorige post, waar jij jouw visie op bepaalde wapens gaf. Dus voor zover ik door heb heb ik op geen enkele 'algemeen gestelde vraag' gezijkt, gezeurd of wat dan ook. :)

19. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is ffa ook alweer.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee idd die had ik al 100 in de beta is ook een eitje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina