Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Ashavan
    dus je houd geen rekening met andere wil je zeggen, nou lekker ben je dan

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    :lol::lol::lol:

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    The fuck, klaar met die Spoiler gezeur. Maak er gewoon een Spoiler van, teveel gevraagd ? Zoja, wat doe je dan op een forum met veel mensen. Maak dan een forum aan en praat tegen jezelf ofzo. Damn..

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Tip (ook voor secret achievement)

Cohen afslachten is trouwens een eitje als je een bd bij je hebt. BD gaat er echt steeds als een razende op af. Voor een secret achievement moet je hem trouwens even op de foto zetten

5. wiebe87

wiebe87 Xdicted

Leuk Bevonden:
    0
    hoever ben ik in het spel gevorderd, wanneer je bij de farmers market rondhangt. Heb ik nog veel te doen hierna...?

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  6. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik ben daar al een tijdje vandaan en nog steeds niet uitgespeeld.. ja dus

7. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    hej mensen,

vraag over Ryan:

ff een vraagje: Ik heb net ryan vermoord met de golfclub, daarna moet ik een lift in, maar ik hen geen code, waar kan ik die vinden? Ik hem me rot gezocht, ergens op de 3e verdieping maar waar? thnx

/Mod spoiler tag gebruiken of hier niet posten .. volgende keer een OW

8. wiebe87

wiebe87 Xdicted

Leuk Bevonden:
    0
    oke thx.. wil graag weten of er nog veel komt hierna, vind het soms een beetje eentonig spel worden (terwijl ik een enorme shooter-fan ben), ook vind ik die radio-berichten slecht in het spel verwerkt. Even rustig afluisteren en lezen is er namelijk nooit bij, je wordt altijd wel te grazen genomen wanneer je je op de tekst richt. Volgens mij loopt het ook niet echt gelijk maar goed. Die kleine dingen frustreren mij wel. Net als het feit dat dode vijanden altijd liggen na te trillen , alsof ze niet helemaal goed zijn (zijn ze in feite ook niet :) , maar dat terzijde). Verder zijn de graphs e.d. wel supermooi, net als wanneer je die spuit toedient. Ziet er superstrak uit...evenals het water, heb af en toe het gevoel dat mn kop ook nat wordt wanneer ik in onder zo'n fontein sta" :clown

leuk dat ik dit nu al weet!

Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2007
  9. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, net 3 pagina's gedoe over wel of geen spoilers, krijg je zo'n lolbroek.

10. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, over Cohen:

Ik had Cohen bij de eerste ontmoeting, laten leven, omdat dit als een tip werd gegeven, nu ben ik bij het stukje, dat ik Ryan hebt gekilled, maar wanneer kom ik Cohen voor de tweede keer tegen? of ben ik hier al voorbij? ( niks gezien namelijk, maar dit denk ik wel )

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand?

Vlak daarna kun je hem in zijn apartement vinden. Je moet ff wachten en dan spreek hij je via de radio aan. Hij zegt dat je de mensen die aan het dansen zijn niet mag storen. Dat moet je dus wel doen en dan wordt Cohen kwaad en gaat de deur naar zijn kamer open en je bent een achievement rijker. Hij is btw dan veel makkelijker om te killen. Daarna nog ff een foto van hem maken voor een andere achievement.

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ GForce: Bedankt, nu weet ik zeker dat ik bij de tweede keer het spel spelen nog wel 5 achievements kan halen.

Ik snap alleen die foto achievements nog steeds niet. Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik de laatste vijf, o.a. LS en BD, kan krijgen? Wel even in een spoiler?!

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er zitten hier honderden members met allemaal een eigen persoonlijkheid, so what? We hebben hier op het forum regels en iedereen moet zich aan die regels houden. Kun je niet met die regels leven, dan kun je A: een ander forum zoeken of B: vooral zo door blijven gaan met de nodige gevolgen. Voor de laatste keer, je plaatst gewoon spoilertags (indien nodig). Back ontopic.

14. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt:)

kan je me ook vertellen op hoeveel % ik eigenlijk ben? ik dacht namelijk dat ik hem uitgespeeld had, toen ik Ryan kilde:p

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zooooo ik heb hem ook sinds de release en zit nu nog genees op de helft geloof ik! (ben nu bij zon Sande Cohen ventje!? En jezus wat is die plek groot zeg....Echt kickuh spel nu! En ik speel zeker 2 a 3 uur per dag! Dus tja ik ben al over die 10 uur heen ;)

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Waar ik nu ben

ben nu net weg bij de heatmonitoring, als ik dit zo lees ben ik er nog lang niet?

Cohen vraagje
    shit had ik hem moeten laten leven? Dacht nl dat ik die andere achievement zou halen als ik naar dat kamertje daarboven zou lopen, niks dus. Is zeker ook geen mogelijkheid meer om hem te halen

Al met al speel ik deze game echt ontzettend veel voor mijn gevoel. Heb sinds de release sowieso nog geen andere game in de 360 gehad en speel toch elke dag wel een uurtje of twee. Bizar grote fps dus die ook nog geen eens volledig lineair is.

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik gok dat je ongeveer op 75 % zit:)

waar jij zat, dacht ik dat ik het bijna uit had gespeeld... nou niet dus:p

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat is die reclame trouwens goed die nu regelmatig op TV is te zien. Echt heel vet en die muziek ook, geweldig gedaan. Kort maar krachtig! :thumbs:

19. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moest net een bid daddy costuum bij elkaar zoeken, is dat al richting het einde van het spel ?

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep, nog 1/2 uurtjes, jmmr he:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina