[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb je de Wii al op een andere tv uitgeprobeerd ???

2. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    nee zal ik zo even doen... maar met mijn 360 heb ik nergens last van...

/Edit: op andere tv precies hetzelfde... ook last van de strepen

Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Metroid Prime 3: Corruption
    IGN
    9.5/10
    1UP
    9/10
    GameTrailers
    9.6/10
    Nintendo Power
    10/10

hoppa!

4. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    nou dat beloofd veel goeds. (of was beloofd nou met een 't'?)

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En toch ga ik Metroid niet halen. Kweet niet, ik heb niet zoveel met Metroid, nooit gehad eigenlijk....maar zelfs de nieuwe Mario trekt me op de een of andere manier totaal niet meer. Nee, afgezien van een paar leuke MP/Party spellen die nog uit gaan komen (Smash Bros, Mario Kart etc.) en de VC functie begin ik nog wel een keer opnieuw in Zelda TP als de andere Wii games beginnen te vervelen. Voor de rest stelt het aanbod aantrekkelijke SP games voor de Wii zo goed als niks voor wat mij betreft.

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Metroid Prime 3 is een Wii game die ik ook niet ga halen. Er komen rond die tijd aardig wat games uit die mijn voorkeur hebben boven MP3. Ik haal de game eventueel wel als hij in de budgetbakken ligt. Sowiezo is dit een game die ik eerst wil spelen en de controls wil uitproberen voordat ik de game eventueel koop. Er komen voor mij gewoonweg interessantere games uit op de andere platformen (rond de release van MP3 in oktober bijvoorbeeld Ratchet and Clank en Eternal Sonata). Ik denk dat ik dit jaar nog maar één Wii game koop en dat is Mario Galaxy. De rest van de games kunnen mij echt niet meer boeien.

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja voor mij geldt een min of meer hetzelfde verhaal. Dit jaar haal ik sowieso geen Wii games meer, Smash Bros. en Mario Kart zijn zo'n beetje de enige twee die me nog leuk genoeg lijken om meteen met de release te halen....maar beide komen dit jaar niet meer in Europa uit (toch ?). Wat dat betreft is het aanbod, zeker de komende maanden, idd vele malen beter op 360/PS3/PC.

Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  8. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    je moet een wii ook niet zien als je hoofd console. alleen met een wii zou ik me gigantisch genaait voelen. als 2e console. naast een xbox 360 of een ps3 komt hij het beste tot zijn recht. dan pak je een spelletje en je bent weer even verrast van wat het ding bied. voor de "echte" games ben je beter af met de andere consoles.

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is ook zo, ik zie de Wii ook niet als mijn main console. Met spellen als Zelda TP en RE4 met lekkere besturing ben ik erg blij, ook de VC vind ik tot nu toe nog steeds een erg sterk punt (alhoewel er de laatste weken ook alleen maar troep bij is gekomen), maar voor de rest doe je jezelf alleen maar een groot plezier als je naast je Wii minstens nog een 360/PS3 of dikke game PC hebt staan want laten we eerlijk zijn....het aanbod op die systemen is gewoon vele malen beter. Hoop, met name omdat ik wel vind dat Nintendo in de markt moet blijven, niet dat de Wii een vergelijkbaar lot tegemoetgaat als het geval was bij de GameCube (handjevol toppers, de rest crap), maar ben bang van wel.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zelfs als 2e of 3e console weet de Wii zich met het huidige gameaanbod voor mij niet te rechtvaardigen.

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    En de PS3 wel (als eerste)? Voorlopig komen er genoeg leuke games voor de Wii. Paper Mario, Mario Galaxy, Smash Bros, Olympic games, Metroid. Mijn PS3 wacht en wacht... hij krijgt af en toe een blu-raytje en dat is het wel zo'n beetje..

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ook (nog) niet. Het aanbod van de PS3 is momenteel ook niet al te best, maar vind hem persoonlijk een stuk beter dan het dramatische Wii aanbod. De beste Wii games zijn momenteel Gamecube games en een aantal Virtual Console games. Is toch best wel droevig voor een systeem dat zo revolutionair en grensverleggend moest zijn.

13. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De PS3 heeft ook nog niet echt een geweldige line-up en online rammelt het nog aan alle kanten, echter heb ik zelden een console gezien met zo'n dramatisch spelaanbod als de Wii. Op de ps3 kun je uitkijken naar titels als Uncharted, Ratchet, MGS4 en GT5 en daarnaast verschijnen er goede third party titels, los van het feit dat die op de 360 misschien beter zijn. Op de Wii zijn verschijnen de eerste goede titels die echt voor het systeem zijn opgebouwd pas een jaar na dato (mario en metroid), Zelda en RE4 tel ik niet mee, want Cube poorts. Naast het vrij magere spelaanbod van Nintendo heb je een hoeveelheid third party meuk waar je U tegen zegt. Om een voorbeeld te geven: noem eens een third party Wii game die echt goed is? Er is er niet één.

14. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf Mercury erg leuk op de Wii, speelt erg lekker. DBZ is ook erg leuk multiplayer, en er zijn er nog meer, maar je moet er net maar van houden (SSX Blur bv).

Kijk zelf vooral uit naar (Paper) Mario en Metroid dit jaar, gelukkig heeft mijn broertje ook een Wii, hoef dus niet alles zelf te halen, gewoon wisselen na een maandje \o/

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het merendeel van de thirdparty games op de Wii vind ik gewoon bagger.

-Barnyard
    -Wii Boogie
    -Bratz the Movie
    -Dragonball Z
    -Meet the Robinsons
    -My Sims
    -My Word Coach
    -Shrek the Third
    -Surfs Up
    -Teenage Mutant Ninja Turtles
    -Escape from Bug Island
    -Toot & Puddle: Call of the North
    -Dewy's Adventure
    -Jenga

En ik kan nog wel even doorgaan met dit soort wangames.
    Nou komen er op de 360 en de PS3 ook bagger games, maar niet zoveel als op de Wii. Vind de Wii eigenlijk niks anders dan een grote DS. Een hoop slechte games, veel nongames en een leuke feature in de hardware, maar die word vervolgens in het merendeel van de games niet goed uitgewerkt.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    En daarom ben ik zo wijs geweest geen Wii aan te schaffen bij de release. :cool:

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, achteraf een hele verstandige keuze geweest. :)
    Is voor mij ook echt de laatste keer geweest dat ik een Nintendo console bij de launch heb gekocht (tenzij de console + games + toekomst echt heel positief is), maar anders niet. Achteraf gezien had ik eigenlijk helemaal niet zo gek veel gemist als ik geen Wii had gekocht. Maarja, wil toch wel erg graag Mario Galaxy hebben. Is eigenlijk ook nog maar een van de weinige redenen waarom mijn Wii er nog staat.

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Had beter het geld in iets anders kunnen investeren.

Zag dat Atari binnenkort komt met een nieuwe game ( My Horse and Me ) :lol:

19. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Wat ik een beetje knullig vind aan de PR van Nintendo is dat bij de vraag of er nog 'echte' games uitkomen voor de hardcore gamers, ze iedere keer steevast dezelfde 3 titels noemen. Metroid Prime, Mario Galaxy, Smash Brothers. Nee nee nee, we vergeten de hardcore gamer echt niet!!!!
    Ja leuk, en verder? Wat heb je naast die drie titels nog in de pipeline zitten dan?
    Drie titels voor een half jaar, indrukwekkend hoor :mad:

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Het wordt eens tijd dat ze de Remote + Numchuk eens gebruiken voor serieuze games.

Dit is dus bagger.
    [yt]W5_ZRMguI2M[/yt]

Deel Deze Pagina