Xbox 360 Elite

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matrixjunk

matrixjunk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iemand die zijn Data Transfer kit kabel heeft ontvangen voor de Elite:confused:I k heb mijn kabel vorige week vrijdag (24 aug..) aangevraagd maar tot nu toe niet ontvangen:'-(

2. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf je belt tot dat je hem binnen krijgt kan uitlopen tot twee weken heb ik gehoord...

3. matrixjunk

matrixjunk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Twee weken |:-|:- Soms iemand die mij een kabel kan lenen ??? want mijn Premium is verkocht via Ebay en die persoon begin ongeduldig te worden.

4. Koleos

Koleos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, zijn volgens mij niet veel mensen die de transfer kabel hebben. Voor hoeveel heb jij je Xbox 360 Premium verkocht, want ik zit ook over na te denken om me Premium te verkopen.

5. Nosferatu111072

Nosferatu111072 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn kabel aangevraagd afgelopen dinsdag en tevens gevraagd hoe lang e.e.a. zou duren. Aangegeven werd 5 werkdagen. Ik heb tevens een referentienummer gekregen die ik kon doorgeven wanneer ik Microsoft zou bellen wanneer ik de kabel na 5 werkdagen niet in het bezit zou hebben.

6. matrixjunk

matrixjunk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mij Premium zonder games verkocht voor 235 €

7. Looney-Crew

Looney-Crew Punish and Enslave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens de eilte naast mijn premium gezet....allebei een hitachi drive....
    De elite is toch inderdaad stukker stiller!....de dvd evenals de fans...inderdaad de premium maakt een brommend geluid de elite alleen blazend geluid....de fans van de elite zijn stiller ondanks dat het de brusless serie zijn....dus ik zeg: Elite is stiller en beter!

Weet niet meer wie dat was over dat 1080p maar ik heb een full hd scherm en die zet hij wel op 1080p....je moet inderdaad een full hd scherm hebben om 1080p te kunnen afspelen...hd ready is maximaal 1080i
    Hoop dat je hiermee voldoende weet :thumbs:
    Ik heb ook een trensfer kabel besteld een week geleden.ga vanmiddag is bellen als het daadwerkelijk 5 werkdagen is had hij er moeten zijn.

Gegroet _0/

8. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn premium (gears of war bundel) voor 300 verkocht :eek: maarja, ik heb mijn savegames nu niet meer omdat ik microsoft wel langer als vandaag ken, ik heb dus de schijf voor hem gewist anders zou ik hem pas over 3 weken kunnen verkopen.De kans dat hij dan naar een andere gaat zoeken is groot en dan loop ik veel meer euro's mis.

9. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit wil ik ook wel ff weten ja!

10. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Optische uitgang zit op een speciaal stuk wat je aansluit op de AV uitgang. Deze kabel krijg je voor zover ik weet er gewoon bij.

11. maurice05

maurice05 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke site kan je het beste je xbox360 verkopen?

12. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier, op xbw.. :p

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Merk dat bij Markplaats steeds minder personen hun afspraken nakomen.
    Heb nu al zo vaak mee gemaakt dat de lui niets eens komen opdagen.

14. berenscheet

berenscheet Guest

minder;)..zag nadat ik iets wou opslaan van een spel dat er nog 'maar' 105 opstond. maargoed is toch nog best veel:).

15. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zit het eigenlijk met de arcade games?? kun je die gewoon weer downloaden met je xbox live account op de Elite?

16. berenscheet

berenscheet Guest

denk het niet toch?? weet het eigenlijk niet. heb een nieuwe moeten aanmaken omdat mijn mailadres het niet meer deed :confused:. moet nog steeds bellen:9.

17. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze erin:
    In combinatie met:

Mijn xbox360 is een launchconsole MFD 24-12-2005 met een Hatachi drive, heeft altijd herrie gemaakt tot ik er een nieuwe behuizing, ventilatoren en dvdlens in heb gebouwd. Het ziet er vet uit en scheelt veel lawaai. Mijn 360 is nu zo goed als stil. In het donker ziet het er mooi uit met die X en casefans.

Net een Eilte nu die 120GB nog!:thumbs:

Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  18. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan.

19. Looney-Crew

Looney-Crew Punish and Enslave

Leuk Bevonden:
    0
    Even twee dingen.
    :

Heb net ms gesproeken over de transfer kabel. duurt maximaal 15 WERKdagen....Dus is handig om te weten voor anderen hier....
    En ik moet je helaas teleurstellen de wisper fans kunnen niet in de elite....omdat de elite nietmeer via een vier pins aansluiting werkt maar met een drie pins.
    Er is wel een verloop voor te krijgen op llamma.com :thumbs:

Gegroet _0/

20. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Jazeker:) Kan gewoon...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina