Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dan beginnen we zo weer opnieuw, gewedig spel :b:

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar 1ste x is het toch leuker

3. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net bioshock uitgespeeld, maar ik zie dat ik nog een paar archievements moet dus wou ik vragen of ik met die uitgespeelde game dus ff terug kon naar vorige levels, of moet ik helemaal overnieuw ?

4. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    het lig er volgens mij aan wat voor achievements je bedoeld, zoals het alleen redden van de little sisters moet je weer opnieuw beginnen

5. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehmm 4 fully upgraded weapons
    en nog paar foto's

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan nie tje eigen level selecteren, maar voor de je kan wel voordat je de eindbaas confronteert, als je dan nog een save game heb, kan je wel terug naar al die vorige levels gaan, om eventueel nog wapens up tegraden

7. Goosfraba NL

Goosfraba NL Gefrustreerd

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game vandaag in huis gehaald maar kan hem pas zondag spelen!

8. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Morgen maar eens aan gaan schaffen :)

De demo op de PC gespeeld, was echt tof.. wel voor de xbox kopen nu omdat ik de FPS op m'n PCtje niet helemaal top vond.

9. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    hoeveel van die power to the people machines zijn er in de eerste 4 'levels'?
    vanaf Welcome to rapture - tot dat level waar je die schilderijen op moet hangen (naam kwijt)?
    ik ben er 2 tegengekome

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    2 is wel weinig...

11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    vondik ook al...

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wat zijn power-to-the-people machines O_O?

13. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn er om je wapens te upgraden.

14. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Van die machines waarin je je wapen kan upgraden dacht ik.

15. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Net even gespeeld en het is een vette game hoor! Je moet alleen wel erg goed je ogen openhouden, want voor je het weet mis je wat. Wel vind ik het jammer dat het oppakken van items etc. af en toe te wensen overlaat. Soms loop je ergens overheen en de ene keer kan je het wel pakken en dan weer niet. Beetje vreemd.

Maar goed, ik ben nog niet zo heel ver en echt veel actie is er nog niet alleen is het soms wel net een doolhof. Het is maar goed dat je een map hebt anders kan je nog weg kwijtraken ook. Trouwens wel grappig als je ergens terugloopt en dan weer diezelfde ruimte in gaat dat er toch weer ergens iemand rondloopt ook al heb je daarvoor iedereen afgeslacht. Wel handig als je geld nodig hebt natuurlijk!

Nog even een vraagje: Moet je alles hacken voor die Achievement of staan er meer dan genoeg? Hebben jullie trouwens nog tips verder? :)

Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Lethal Ak47, met dat hacken kan je gerust rustig aan doen hoor. Die achievement van 50 hacks haal je vanzelf. Want ik had hem zelfs in het Neptune's Bounty (2e level) al gehaald.

Ik zit nu in het begin van Arcadia, en als ik dan op de map van dat level kijk word ik half gek! Wat is dat level groot. :eek:

Ik vind het soms wel eens jammer dat er eigenlijk zoveel items zijn. Je hebt zo je wapens met maximale ammunitie en je geld zit ook binnen no time op de 500 dollars (kan helaas niet meer).

Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind het knap dat mensen hier constant alles op maximum hebben zoals munitie en geld. Ben ik dan zo slecht in deze game of spelen jullie allemaal op easy? Ik loop me werkelijk rot te zoeken naar munitie en zit vrijwel constant zonder en moet ik dus bijkopen. Ik zoek elke hoekje en gaatje af en overal waarvan ik denk dat er iets kan liggen ga ik kijken. Nog komt het té vaak voor dat ik gewoon zonder spullen zit.

Gisteren ben ik na 3 dagen niet spelen weer lekker verder gegaan. Tenminste dat hoopte ik aangezien ik het spel na 15 minuten alweer zat was. Ik word gek van die beveiligingscamera's de gehele tijd en ik krijg niet echt meer het idee dat ik onderwater zit. Ik zit nu in een soort tuin ofzo en ik ben voor mijn idee nu een gewone shooter aan het spelen. Ik moet serieus even de motivatie vinden om het uit te gaan spelen, want het spel begint nu al saai te worden.

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    hehe.....Wow ik vind het spel super! En ik ben nu bij Ryan! Maar eh? Krijg je achievement als je alle wapens upgrade? Zoja, kan niet. Want ik heb zo tot nu toe allemaal gevonden (dankje Heilprome!) En ik merk toch wel dat ik er eentje tekort kom hoe raar dat ook mag klinken....En ik Heb ook ammo probleempies....Maar ik maai ook die BD om de haverklap neer want die battles zijn zooooo wreed :p

20. jackie brown JR

Leuk Bevonden:
    0
    damm ik ben er dor heen, geweldig spel. ik denk dat ik zondag ofzo maar weer opnieuw ga beginnen :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina