Pro Evolution Soccer 2008

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online replays opslaan is zeker een no-go?

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Lijkt simpel, maar zo is het nu eenmaal niet.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Die heb ik erna genoemd ;) Maar dat is inderdaad een groot pluspunt. Hopelijk met de (nieuwe) mogelijkheid om de edits (al dan niet via live) te delen, op een legale manier.

4. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind dat je moet spelen met de settings van de hostende partij. Maarja, het zal wel precies op de oude manier gaan.... basic settings for all of us

5. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Alsjeblieft niet! Ik zit me al vaak te ergeren als een of andere ego-tripper zijn net gemaakte on-line goal vanuit alle mogelijke hoeken en standen nog een keer moet zien. Als die ze dan ook nog eens moet opslaan ben je 3 minuten verder.

6. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    idd, daar mogen ze ook weleels wat aan doen, die oneindeige herhalingen online|:-

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Met fraaie doelpunten heb ik er niet zoveel moeite mee, maar mensen die elke goal 10x kijken :x Ik kan wel genieten als ik een mooie tegengoal krijg :)

8. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Welke 7 nieuwe stadions komen er eigenlijk?

Die van FC Porto is me bekend - El Dragao.

Verder hoop ik op:
    Liverpool - Anfield Road
    Valencia - Mestalla
    Juventus - Delle Alpi
    Bayern Munchen - Allianz Arena
    Feyenoord - De Kuip
    Chelsea - Stamford Bridge

9. Interpol

Interpol Guest

Konami heeft het weer goed verneukt, ik ga rustig op de demo van Fifa 08 wachten want Fifa is 100 keer beter dan PES behalve de gameplay. Dat jullie je niet belazerd voelen zeg, Konami krijgt elk jaar zoveel geld van ons, maar nog kunnen ze geen fatsoenlijke vernieuwde next gen pes neerzetten.

10. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dat juist het belangrijkste? Die mooie graphics maken ook geen fuck uit als het niet lekker speelt...

11. Interpol

Interpol Guest

Nou nu ik er toch over begin is de gameplay van PES6 op de 360 afschuwelijk hoor. Ga maar eens op de PS2 spelen en dan dat vergelijken. PES6 op de 360 is ook al belacheljik. Fifa heeft ECHTE soundtracks, álle licenties waaronder ook de tweede divisies, de premier league natuurlijk wat konami WEER niet heeft kunnen regelen, 5v5 online, interactive league en zo kan ik nog doorgaan. Ik hoop dat Fifa08 gaat stunten en hopelijk wat redelijke gameplay zal bieden.

Dat wordt dan eens Fifa hopelijk na al die jaren oplichterij van Konami. Niemand in deze topic is tevreden over de nieuwe PES.

12. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Jarenlang oplichterij is wel overdreven niet? Pes6 op de 360 vond ik echt de enige crappy versie. Maar op de ps2 waren alle delen wel vermakelijk en beter dan fifa.
    Ik geef wel toe dat konami niet heel erg zn best doet de laatste tijd. Toch vermaak ik me meer met pes dan fifa.
    En het is niet zo dat ea al die jaren zijn best heeft gedaan. Van fifa 96 t/m 06 hebben ze niks uitgevoerd. Sinds fifa07 kon ik voor het eerst zeggen dat ze tenminste moeite en tijd erin hebben gestopt om de gameplay te verbeteren. (ze hebben heel erg met hun ooghoeken naar Konami gekeken, "new analogue" anyone?, en dat zegt toch wat)

En EA beschikt over de FIFA licentie. Zolang EA die heeft kan Konami daar niet over beschikken. Konami moet al die licenties apart zien te regelen. En over die soundtrack, tja het is maar wat je belangrijk vind in een voetbalgame :confused:

Hoe dan ook, ik geef elk jaar beide games een kans. Ik ben benieuwd hoe fifa08 speelt, maar aan de gameplayvideos te zien vrees ik toch weer dat ze toch niet kunnen tippen aan pes. Ze kunnen nooit echt goede ballphysics produceren, in fifa is die bal altijd zo floaty.

Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  13. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik haat t ook als mensen hun goeal drie keer moeten nakijken!

gewoon doorvoetballen!!!!

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    alstublieft wel. Naast 2 vs 2 een andere grote wens van mij. Soms zie je te gekke doelpunten online. Maar ja, behalve je tegenstander zal niemand 'm daarna zien. Gewoon een keer die replay showen tijdens een online wedstrijd (dus inderdaad dat hinderlijke herhalen uitzetten) met de optie om 'm op te slaan (kost een paar seconden).

Maar volgens mij begrijpt Konami het hele online gebeuren niet. Het lijkt wel een beetje op Nintendo. Die is ook altijd zo eigenwijs geweest.

15. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Niet zo horror als de gameplay van FIFA07 hoor, over de gezichten van de spelers nog maar niet te spreken.

De gameplay van FIFA08 is beter dan FIFA07, ook grafisch is hij beter, maar de gameplay blijft stroef.

Dus EA Sports heeft nooit iemand opgelicht? De laatste 10 jaar niet zeker? Forza 2 ziet er voor sommigen ook minder mooi uit dan een PGR3 (ben het er niet mee eens maar toch). Maar wat wil je? Veel meer physics, weet ik veel hoeveel berekeningen per seconde en dan gaat men zeuren over graphics.

Wat wil je nou? Een realistische game? Of een game waar je alleen maar bij gaat kwijlen als je de graphics ziet? Een lekker wijf is leuk, maar een lekker wijf zonder enige inhoud gaat snel vervelen. PES is dan misschien iets minder "knap" van de buitenkant, maar heeft wel alles waardoor het lang houdbaar blijft (knap van de binnenkant).

Konami oplichters noemen? Nou het enige waar ik me boos over maak is dat ze Xboxworld geen review exemplaar sturen. Hopelijk doen ze dat dit jaar wel.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    \o/ Alstublieft man, ga niet doen alsof Fifa het wallaha is op de next-gen consoles. PES6 was niet goed, maar was toch veel beter dan Fifa 2007. Wij willen nu eenmaal gameplay, de muziektracks of een 2de divisie kan mij gestolen worden. Alsof EA ieder jaar weer een gloednieuwe fifa maakt die zo lekker verschillend is. Jullie hebben soms 2 versies per jaar en daar vraagt EA gewoon het volle pond voor. Je praat nu over PES2008 alsof je hem al gespeeld hebt. Heb je niet, en ik wel. En ik zeg dat ik nu al weet dat Fifa 2008 er niet bij in de buurt kan komen.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Cyrax, kan je nu wel met wat meer gevoel lange ballen geven? Want bij deeltje 6 gaat dat echt voor geen meter.

18. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    het grote gemis van fifa is dat er geen scheids om rent, kijk naar de beelden, hoe kun je nu geen scheids gebruiken, hij is er wel als je een kaart krijgt maar rent niet op het veld

19. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Van de linksback naar de rechtsback was nog wel makkelijk te doen. Maar een lange bal vlak achter de verdediging van de tegenstander plaatsen was zeer moeilijk, want dat balkje loopt binnen no-time vol. Hetzelfde geldt vor het schieten op goal. Hopelijk hebben ze daar iets aan veranderd, maar mij stoort het niet al te erg van die lange ballen, je kan net zo goed een hoge steekbal geven..

20. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    klopt, maar moet zeggen dat ik het niet speciaal aanvullende waarde vind hebben. In pes vind ik het ook soms erg vervelend, want ze hebben het erg slecht uitgewerkt daarin.
    Komt namelijk geregeld voor dat hij ongeveer dezelfde kleuren heeft als 1 van de 2 teams op het veld en dat vind ik erg verwarrend.
    Dus als hij er niet is kan hij ook niet verwarrend zijn;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina