[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Voor talentbuild zou ik de BM tree aanraden (beste dps tree totdat je BT-gear kan krijgen); SV en MM heb je echt hele goede/specifieke gear voor nodig.
    Voor een specifieke build; de 2 hunters uit mijn guild hebben beiden een optimale BM build. Dus ik zou je aanraden even naar de armory te gaan en even de build van Ismual en Durienaider te bekijken op de Stormreaver server (guild = Keelhaul).
    UI configuratie; ik heb pas geleden al mijn addons hier gepost (inmiddels wel wat veranderd). Maar als je echt iets ziet van mijn screenshots wat je erg handig lijkt laat het me even weten dan zal ik me best doen. :) Bijna 60% van mijn addons is PvE raid gebasseerd, en vrij nutteloos voor 5 man instances.

Qua tips voor een BM hunter: hou AotH up en spam steady shot/auto shot non-stop. Als je daar eenmaal gewent mee bent, en gewent bent aan BW w/e te gebruiken nonstop kan je altijd nog kijken of je het prettig vind om arcane shot/multi shot hier en daar tussen te proppen. Let wel dat je steady shot nooit vervangt door arcane of multi. Dus _altijd_ steady - auto - steady - auto, dan tussen 2 auto's eventueel een auto- steady multi/arcane - auto. Ik zelf ben nooit BM geweest, maar over het algemeen is je attack speed te hoog bij BM om daadwerkelijk iets er tussen te frommelen. Maar met alleen een steady - auto cycle zou je al prima dps moeten kunnen doen. :)

2. ViperMike

ViperMike Guest

Uhm, ik wil niet veel zeggen maar volgens mij zijn warriors 1 van de beste clas op pvp. Maar daar draait het puur om je gear, je kunt geen 1 class zo hoog opfokken als een warrior.

3. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Ga de builds nu bekijken, en die tips ga ik ook gebruiken! :thumbs:

4. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Warrios janken al zolang dat ze zuigen in pvp.
    Is dikke bullshit! warrior lijkt wel altijd te critten met MS spec omdat je 30% crit hebt ofzo met wat redelijke gear + als je traag wapen hebt gaat je crit per slag omhoog.
    En elke crit is 2k+

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Bullshit Xink.
    L2P.

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    QFT

7. ViperMike

ViperMike Guest

Warriors zijn gewoon zo uber met goede equip, ik had laatst een filmpje gezien van een warrior met volledig arena set. Hij critte gewoon 7000 ofzo met execute in pvp. En tegen de 13000 in een raid. Als je een warrior niet op afstand kan houden ben je zo goed als dood.

8. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Execute lol...

9. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Execute = Only useable on enemies that have less than 20% health

Dus zoals het al zegt een execute move, of je daar nou 7000 mee crit of niet is niet echt interessant dus. Verder vind ik eigenlijk wel dat het meevalt hoe imba warriors zijn, heb er tot nu toe ook niet heel veel moeite mee met mijn hunter. En heb dat sowieso amper gehad met mijn druid/mage..

10. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    wie gebruikt er nou execute... al je rage weg.

11. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Skillherald & MS Build.

Skills !

12. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    zo mijn hunter heb ik gerespecced. En ik moet zeggen :thumbs:.

13. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat counter je simpelweg met resilience hoor. ik zag laatst nog een arcane fire in full merciless tege een full merciless warrior spele en die warrior geraakte er nauwelijks door, laat staan een friggin demo lock:+

zelfs ik in mijn high warlord (maar wel 320 resi) kan het lang volhouden hoor
    tot nu toe nogmaar een keer meegemaakt dat een warrior me 3 keer op rij crit

Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    1k+ white hits voel je ook met 500 resilience.

15. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1k white hit op cloth dan? op 9000 armor halen ze meestal rond de 800

probleem is natuurlijk die rage. als ze twee keer critten of gewoon constant gehealed worden dan doen ze hs, slam, hit, hs, ms = ziek

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Don't feed the warrior rage.

Als je een warrior gaat aanvallen, en hij komt daarna met een volle rage-bar op je afrennen.. zou ik wegrennen :+
    Negeer je een warrior in 3v3/5v5 en hij kan alleen even vervelend zijn. Niks overpowered aan.

Echter, ga je een random BG in, neem je 3 healers mee (minstens 1 shaman), dan krijg je vele leukere taferelen (heb ik nog een ton aan screenshots van :+). Maargoed, dat is nit overpowered; dat is spelen zoals het bedoeld is.

17. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    L2p ik?
    Een warrior heeft stun van talents + stun van lolherald, 2k white's, rond de 3k ms en 1,7 wirlwind ofzo.. dan heb je ook nog HS.
    SKILLS:D:D:D:D

En ik mag een warrior niet aanvallen omdat hij dan rage krijgt?
    Ik verveel hem wel dood.
    Alleen als ze geen cd's hebben in bg's zijn ze gimp, in arena kunnen ze zo ver ik weet makkelijk tegen alle classes op. (mischien geen druid)

Pim.. waarom zijn warrior slecht?

//Iedereen vind trouwens dat zijn eigen class zuigt.
    Alleen bij rogue vind ik van niet, ze zijn goed. :) alleen sprint zuigt.

En leer mij 2p dan! :D hoe versla ik als rogue een warrior?

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met de mace stun spec misschien? en ten minste met even goede gear. goedgegearde rogues met mace spec kunnen met skill een ms warrior verslaan in een duel

altijd leuk als je gasten hoort van 'omgz nerf locks', tja als je speelt tegen een full merciless gladiator demo lock moet je niet verwachten dat je makkelijk wint he. gear = belangrijk. en voor warriors is dat net het belangrijkste. warrior met alleen blues, omg run!

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Hoe vaak rent een warrior met een volle rage-bar op je af? En hoeveel mensen hebben Stormherald? Daar zul je SSC voor moeten runnen, wat natuurlijk heel veel PvPers doen.

Als MS-spec is een rogue een free kill. Behalve als een rogue goed kan kiten en spelen met een warrior. Het kan, het is alleen neit makkelijk.

En in Arena:
    Paladin - onmogelijk
    Priest - lol, rage? Onmogelijk.
    Druid - Ze tanken je dood.
    Mage - Kite ftw.
    Hunter - Kite ftw, alleen craphunters verliezen ;)
    Wlock - hihi.

Dus, overpowered? waar? 1vs1 is een warrior echt niks speciaals of goed. Resilience heeft het rechtgetrokken.
    In group PvP is de warrior een meester, maar daar is ie voor gemaakt.

Cripling + DoT poison. Kite kite kite.

20. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een undead warrior hebt die MS specced heeft en een beetje skilled is, dan kan je heel ver komen met een warrior 1on1. Je hebt als warrior dan 2fearbreakers (je racial, en pvp trinket). Met je MS kan je de heals reducen. Dus je zou dan, als je goed bent bijvoorbeeld makkelijk een priest kunnen ownen one on one. Skill doet veel zeg ik altijd maar zo :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina