het rare is, ik heb net footage gezien in hd van deze game, op de pc, en hij is veel mooier dan de 360 versie, bijvoorbeeld glans op de helm, het ziet er veel gelikter uit, maar het rare is dus, wrm dat niet op de 360 zo was? want het zag er niet zo next-gen uit dat het niet opp de 360 zou kunnen
Het lijkt soms net of je MOET miss schieten om raak te schieten. Ik bedoel pointblank schiet en niet dood zijn is dat wel raar. En het upgraden van wapers zijn veeeeel te makkelijk.
Heb de demo gisteren gespeeld, en vond hem ook heel erg tegenvallen. Totaal niet wat ik ervan had verwacht. Oke het overal landen is dan misschien wel heel vet, maar ikzelf vind het heel chaotisch (goed oorlog is chaotisch, maar dat terzeide). Je land zomaar ergens, en ikzelf vond het heel lastig om me te oriënteren en te weten waar ik heen moest. En je teamleden zijn overal al, maar ik vind ze lastig te onderscheiden van de vijand. Sowieso die vijand heeft best een slechte AI vond ik, en wat iemand al zei, je moet mis schieten om ze te raken, blijkbaar, of ze hebben hoofden van staal. Verder nog een gigantisch mispunt (maar dat heb ik bij veel games) is het gemis van benen enzo. Sorry hoor, maar next-gen mag dan misschien wel mooi zijn, maar is het echt zó moeilijk om de speler in 1st person gewoon een lichaam en schaduw te geven?
Ik vond het Call of Duty met een vage ontploffing voor granaten en een beetje parachutespringen... Niet zo heel boeiend dus
MoH wordt totaal niks, graphics zijn barslecht, AI is te dom en zegt niks, gameplay is lame en werkt niet lekker, Strafen > Om een hoek kijken. CoD4 FTW!
waarschijnlijk heb je m nog niet.... Langzamerhand verdwaal ik in de release data, er is geen enkele site die dezelfde release datum geeft. Op de officiele website van MoHA tikt de teller af voor 4 september, terwijl play.com 7 sept zegt...
Ga maar uit van de officiele site dan, die zitten er meestal niet naast. -------------------------------------------------------------------------- En als hier iemand zegt dat hij de game chaotisch vind vanwege het landen, dan kent hij de Tweede Wereldoorlog niet. Man, dat was doodnormaal dat er chaos was tijdens het landen en dat vind ik juist het grootste pluspunt van de game. _0/
Inderdaad, je weet toch van tevoren dat het een WWII game is?? En tja dat was nou ook niet bepaalt een theekransje...Het is inderdaad wat vaag met mikken....maar van de rest ik vond het er wel vet uit zien! Ik vond het niet tegenvallen.
ik vind cod3 veel beter, je hebt meer het gevoel dat je in het gevecht zit, met moh kun je soms een gast wel meer dan 5 x door ze kop schieten en hij blijft leven!. bovendien die vrijheid in dat dorpje was wel een beetje eentonig, de huizen lijken op elkaar. als je zo'n object hebt vernietigd, zijn opeens je teammaten spoorloos verdwenen, echt stom gedaan
Ik vond de demo zwaar tegen vallen. De gameplay vond ik identiek aan cod2 met als nadeel dat het richtsysteem rammelt aan alle kanten. De parachutesprong om het strijdtoneel te betreden is een leuke toevoeging. Als ik dan weer luchtafweergeschutten moet gaan opblazen op de manier die we inmiddels al kennen dan word ik daar niet vrolijk van. Met uitzondering van de parachutsprong is dit geen innovatieve game en zal deze dan ook niet voor de volle mep in de winkel kopen.
vond de demo we goed eigelijk.. alleen het richten vind ik nog een beetje apart. heb vaak het idee dat ik toch echt wel goed richt maar schiet toch mis
Het vizier (en daarbij bedoel ik niet als je met je wapen inzoom, maar de 4 streepjes die je range aangeven van je wapen) is, bijvoorbeeld bij de thompson, velen malen groter dan bij cod3. (inderdaad, je moet toch wat doen op je vrije middag). Dit zegt wel iets over de precieze van het wapen.
Het richten in MOH - Airborne is juist goed, en in de COD games wat minder. De reden is simpel: Kijk maar eens goed naar oorlogsfilms, dan zie je ook altijd dat de guns hen en weer wiebelen als ze schieten. Het is heel normaal dat je een terugslag krijgt, en dat was dan ook één van de mindere punten in de COD games. Ik vind het ook niet erg als ontwikkelaars voor één van beide opties kiezen, want in beide gevallen is het niet een groot punt van kritiek en kan het ook wel eens lekker zijn om een heel magazijn leeg te schieten zonder dat je gun omhoog schiet door de terugslag. Aan de andere kant is het ook een stukje realisme naar mijn mening, maar daarvoor moet je WWII echt goed kennen.
als ik ergens gebukt zit en over een murrtje kijkt en met een kar 98 iemand door zijn hoofdschiet wil ik hem gewoon doodmaken. realisme of niet. wie wil er nou een multiplayer spelen waarin niet bepaalt hoe goed je kan mikken of je wint maar gewoon geluk?
Precies @BigSyke Lekker realisties 2/3 kogels door je hoofd of in je lichaam en dan nog gewoon door rennen.
Dit viel mij ook meteen op... had hem op de laagste moeilijkheidsgraad staan, en toch gaan de vijanden pas dood na 2 of 3 kogels in hun pannetje... Ik hoop dat dat anders is in multiplayer, maar dit viel me echt tegen in de demo (was ook het enige wat tegenviel voor mij, de rest was tof), maar toch..
Ik had er niet heel veel problemen met het richten e.d. Ai is wel gaar. Multiplayer zal uiteindelijk de doorslag gaan geven. Echter komt Halo3 ook uit dus ja...
Ik zit ook te twijfelen of ik dit spel ga nemen.Eerst de Reviews maar is afwachten.De vijanden doen soms vreemd enzo,en lijkt erg veel op COD.Grafish best bijzonder dat zeker.
Nou vond het grafisch ook precies cod3.. Erg matig allemaal. En dan die dakpannen, 1 texture, helemaal plat... Niet eens een bump map ofzo.. Om nog maar niet te spreken van de popup... Opeens verschijnen de mannetjes als je op een bepaalde hoogte bent.