Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap er niks van, ik heb in deze thread afgelopen woensdag gereageerd maar kan er niks meer van terugvinden. Het ging om advies over de LS's en de BD's.

Kortom....als je ervoor kiest om de meisjes te harvesten dan word je steeds sterker, etc....maar geen gamerpoints ofzo?(boeien mij niks overigens) en als je ze red...dan krijg je wel die GP? Als je er echter voor kiest om die Big daddies niets te doen....dan kom je niet ver in de game zeker he?(ik zit in neptune's bounty nu)

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als je op je eigen nickname klikt kun je je eigen posts opzoeken als je deze in de thread niet kan vinden. Dus misschien werkt het op die manier wel voor je ;)

En er is tevens een hulpthread voor Bioshock om vragen te stellen :)

Succes!

3. arco

arco Feyenoord!

Leuk Bevonden:
    0
    en over harvesten van little sisters lees mijn reactie op pagina 20, die legt alles uit.

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    even over little sisters, je krijgt niet om de 5 little sisters een beloning maar om de 3-4, dit verschilt per keer.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ben nu in die level van Ryan maar de game loopt steeds vast nu, elke 10 seconden zit tie vast, ong 3 seconden en dan ga ik weer verder. Zie ook nu steeds meer dat de Grahpics nog niet goed geladen zijn, loop ik ergens is het helemaal een kleur zonder details en pas later zie de details komen.

6. arco

arco Feyenoord!

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb het berekend
    om de 2 1/2 sister krijg je een reward -.-

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je alles Harvest kun je niet alle upgraden kopen. Sterker nog als je er ook maar 1 harvest kan het niet meer. Gewoon allemaal redden want per 5 Little Sister krijg je 2 kado's waarin sowieso 400 ADAM zit!

Over de vraag waar Mercury Suites is (voor een wapen upgrade) moet je Cohen laten leven. Maak je hem dood zul je er nooit komen en mis je de wapen upgrade + 2 achievements!

Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  8. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je nou precies doen voor fully researched.... achievements?

9. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8

je moet gewoon vaak saven in het spel.Als je dan in de buurt van een camera komt en het alarm gaat af kun je ff snel loaden.Vervolgens moet je hem gewoon ff onder stroom zetten en dan met je pistool kapot schieten.Echt heel easy hoor...

10. Hero of Dragons

Hero of Dragons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Best makkelijk ja die camera's.Even een schokje en dan schieten maar :).

11. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    veel foto's maken van de wezen die er in het spel rond lopen, maar ook camera's en turrets

12. rubenpol007

rubenpol007 Active Member

Leuk Bevonden:
    72
    wat een ongelooflijk spel:D heb um net uitgespeeld en dat einde :) wauw, zat egt te shake :p Ik ga nu maar is overnieuw beginnen en dan niet de sisters redde maar kille WAUW wat een game....

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm er is hier iets mis...je krijgt per sister die je harvest 160 adam. per sister die je rescued 80 adam MAAR als je ze rescued krijg je om de 5 sister 2 beloningen met ieder 200 adam (dus 400 adam extra per 5 sisters als je ze rescued) zo krijg je evenveel adam als je ze rescued als dat je ze zou harvesten.

Edit: en als je ze rescued krijg je een achievement van 100g en je loopt totaal geen ADAM mis. en het eind is veel leuker als je ze rescued (ik verklap niks maar het is een heel mooi eind als je de sisters rescued)[/QUOTE]

uhh, als je per 5 little sisters 200 adam krijgt is dat 40 adam per little sister, dus 120 per little sister, dus alsnog 40 minder,

ik ga nu ook de good guy spelen, kijken wat voor einde er is

14. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook vraagje over de research achievements... Wat moet je nou precies doen om bijvoorbeeld fully research nitro slicer te unlocken. want heb wel paar keer fotos gemaakt van de nitro slicer...

15. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik schrik me hele tijd het apen zuur

Die gasten die op de grond liggen je denkt dat ze dood zijn springen ze omhoog:lol:

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon foto's maken, en als je dat balkje 3 of 4 x vol heb, dan heb je het fully researched, en dat merk je vanzelf, want dan krijg jeje achievement

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even om alle onduidelijkheid over de Little Sisters weg te nemen:

Niet harvesten: 80 Adam plus later de 200 Adam die je voor een Sister krijgt van Tenenbaum. 80 + 200 = 280 adam in totaal. Later krijg je 200 per little sister die je red, plus nog die 80 vlak na het redden.

Harvesten: Slechts 160 per little sister. Voordeel is dat je in het begin veel kunt upgraden, later in het spel niet.

Wel: 160
    Niet: 280

Dus geen flauwe shit meer of wie het beter weet, ik heb net één zo wicht leeggezogen en daar kwam 160 adam uit, mijn 360 staat nog aan. Weet iedereen dat ook weer. ;):9

18. Shizzel

Shizzel Guest

Die 200 Adam is waarschijnlijk per 3 sisters hoor, anders zou niemand harvesten.

Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2007
  19. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Haal dat waarschijnlijk maar weg...

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dus dan is het per 3 LS

Rescue: