Blue Dragon

Discussie in 'Algemeen' gestart door Phantom X, 21 aug 2006.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ok thanku:thumbs:. Ik zit op level 43 dus dat moet geen probleem zijn.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Precies, Bioshock lijkt mij werkelijk geen donder aan. Aan de demo heb ik dan ook weinig plezier beleefd. Dat wil niet zeggen dat het spel geen kwaliteit in huis heeft, maar ik loop er niet warm voor. Halo 3 koop ik alleen omdat mijn broertje de helft mee betaald, maar ik zit niet vol spanning te wachten ofzow. Alles is een kwestie van smaak. Blue Dragon is gewoon een prima RPG, voor mij een stuk leuker dan de demo deed vermoeden. Beetje raar dus dat sommigen hier een potje negatief zitten te doen zonder de game zelf in huis te hebben. Want er zijn hier zat mensen die twijfelden na de demo, maar nu een prima tijd hebben met het hele spel.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Daar heb je natuurlijk gelijk in. Ik ben ook blij voor de mensen die hem sowieso wel leuk vinden. Ik reageerde eigenlijk vooral op "dit commentaar bevalt mij niet, dus vind ik het een slechte review". Miscchien dat ik BD nog wel eens ga halen, in afgeprijsde staat dan. Wie weet vind ik hem nog wel leuk ook.
     
  4. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik helemaal met je eens.Vind ook dat ze deze revieuw erg slecht gedaan hebben,terwijl ik vaak naar hun cijfers kijk voordat ik een spel koop.Gelukkig heb ik dat deze keer niet gedaan,want het spel is Super\o/
     
  5. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi :)

    Laat even weten als het is gelukt, succes

    Edit:
    Niet vergeten, er zit ook nog een mini-game die je perfect uit moet spelen voor een achievement, ook deze kom je vanzelf tegen ;)
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  6. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de 2e disc erin gedaan maar ik heb geen idee wat ik moet doen!!
     
  7. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga uit Jibral en volg het pad naar het noorden.
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de PU gekocht en daar zat een Blue Dragon Tattoo bij. Ik heb niet zoveel met dit spel, maar is er hier iemand die hem graag wil hebben? Stuur me via pm je adres en ik stuur hem naar je op. Eerste gegadigde krijgt hem :)
     
  9. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    plak em op een van je spierballen }:]
     
  10. Niku

    Niku Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    \o/Moet op een meisje van 18+ he
     
  11. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de game vandaag ook gekocht. Ben benieuwd.
     
  12. Subwoofie

    Subwoofie Jaaaa, wat dan?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game gekocht omdat Two Worlds steeds werd uitgesteld. Wat een fantastische game is dit zeg:thumbs:. Ik ben nu level 32 en zit in de Laser wereld. Ben bang dat ik hier nog wel een tijdje zoet mee ben:)\o/\o/_0/
     
  13. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net beland bij het kasteel.Erg mooi bij binnenkomst :)lijkt bijna animatie.Zeker een erg goed spel.
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Iemand al in de buurt van level 99? :+

    Zit nu zelf op level 46, zonder gebruik van die heart dingen of elixers.
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik twijfel om dit spel te halen

    ik ben een fan van turn based RPG's maar de reviews doen mij twijfelen. Het is niet zozeer de lage scores als wel de argumenten die mij overhalen.

    Ze zeggen dat de omgevingen erg saai zijn in de wereld. In de video review zag ik voornamelijk grijze stalen gebouwen met verschillende verdiepingen en elctrische deuren.

    Is in het spel de wereld wel gevarieerder?
    Ook het verhaal wordt afgekraakt en het verhaal is voor mij wel belangrijk in een rpg en als laatste het battlesysteem.

    maarja ik vind de reviews van games laatste tijd niet zo betrouwbaar met alle bijna perfecte spellen en goede spellen die laag scoren
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    @BigSyke: Ik heb precies het zelfde, ik heb echt heel veel RPG's gespeelt! En Enchanted arms kraakten ze af maar ik vond het spel best wel vet! Dus ik weet ook niet....Maar ik wacht wel totdat iemand hem hier zat is dan koop ik hem wel over! Of een site moet met een aanbieding kopen dan wil ik het ook zeker wel proberen!!
     
  17. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Blue Dragon vind ik beter en uitgebreider dan Enchanted Arms(die ook beter was dan ze zeiden).Grafisch mooier en duidelijkere verhaallijn.Ik kan zeggen dat het echt waard is om dit spel te kopen,maar met de release van Halo 3 enzo in de buurt is het voor de minder rijke gamer best lastige keuze.
     
  18. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat veel gamers toch stiekem genoten hebben van Enchanted Arms, desondanks de kritiek en lage cijfers. Ik zelf ook, goed het was geen super RPG maar ik vond de game wel fun en het pushte me om door te gaan en hij eindigde precies op tijd.

    Als andere die enchanted arms ook goed vonden, blue dragon beter vinden ga ik die zeker halen. Wel jammer dat bd geen grid heeft op het battlefield, maar goed, daar staat geen random encounters weer tegenover :).
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  19. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Enchanted arms vond ik beter. De combat was veel tactischer door het gebruik van de grid.

    Als je bij BD twee keer dezelfde mob target en je eerste character verslaat de mob al, dan zal in BD automatisch de volgende mob getarget en geraakt worden. In EA had je dan mooi pech :) Combat Effects waren ook veel mooier in EA. Ik vind ze in BD maar matif en het wordt al snel repetitief.

    Maar ach, bij gebrek aan RPG's speel ik rustig verder :p

    L34 en net weer bovengronds aangekom en en nu in dat afgesloten dorpje.
    Nu lees ik in deze thread dat ik zo l40+ zou moeten zijn ?!? Hoop het niet ...|:-
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ook ik heb Enchanted Arms helemaal uitgespeeld en ik vond hem niet meer dan redelijk. Enchanted Arms profiteert vooral van het feit dat er totaal geen concurrentie is in het JRPG genre op de 360.

    Als ik Blue Dragon binnenkort ergens goedkoop kan vinden ga ik hem zeker eens proberen. Net nog een laatste keer de demo gedaan (wilde mijn HDD opschonen, dus daarna ook deze demo gedelete) en ik vond hem toch best aardig. Dat kwam eigenlijk vooral omdat ik deze keer veel meer met die skills aan de gang ben gegaan. Zo had ik dat kleine irritante gele ventje skills gegeven die ervoor zorgen dat hij alle damage voor partyleden probeert te blokken, waarna hij ook nog eens zelf met klappen countered. Verder heb ik hem de skill gegeven waarmee hij health/MP terugkrijgt bij het doen van schade + resurrect gegeven (gaat hij dood, dan wordt ie eenmalig in een gevecht weer tot leven gewekt) en op die manier werd hij een eenmanslegertje. Ik hoefde bijna niets meer te doen in gevechten.

    Ik schaam mij er voor om dit te zeggen, maar ik begon Blue Dragon bijna leuk te vinden. ;)
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007

Deel Deze Pagina