Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ze zijn ook niet zo makkelijk. Heb ook pas sinds vandaag de nollie 360 hardflip onder controle.:+ Met veel oefenen komen we der wel.

    Gewoon even doorzetten en eraan wennen dan kom je erachter dat ze best wel fijn zijn hoor. Vond ze in het begin ook kut maar nu zijn ze wel relax vind ik.
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Vandaag de demo gespeelt en persoonlijk vond ik het veelste moeilijk (kon de tuturial niet eens uitspellen). Ik kon gewoon niet wennen aan speed maken en een olie doen tegelijk. En daarboven op een trukje doen gaat me helemaal boven de pet. Begrijp me niet verkeerd het kan best een erg leuk spel zijn voor mensen die het onder de knie kunnen krijgen en voor de echte skateboard lief hebbers. Maar mij zul je deze game niet meer zien spelen omdat het te veel denkwerk is :+ .
     
  3. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Whaha het is idd wel wennen!
     
  4. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Het idee achter de besturing is juist niet denkwerk, maar gewoon doen. Die knoppen combinaties van TH dat is pas denkwerk.

    Het is ff wennen inderdaad, even doorzetten en het stelt niks meer voor.

    Ben nu al vrij goed alles onder de knie aan het krijgen. In het begin sprong ik maar gewoon op een buis en zag wel wat voor grind het werd. Kan nu al gewoon echt doen wat ik wil. Vooral de Crooked (_0_ \o/)en de Nose/Tail grinds gaan nu al super.
     
  5. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    kimai!.....echt he had ik maar een gun om die andere skatertjes headshotjes te geven:eek: vet irri zijn ze :p

    maar wel vet spel verder
     
  6. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    headshot genoeg voor je?

    Ik vind die lui ook echt het grootste nadeel aan het spel.
    Heb net de hele tijd geprobeert om ook uit de demo en in het riool te komen maar het lukt me maar niet. Heb de moet opgegeven en bekijk dat allemaal wel als het hele spel uit komt.
    Kan je bij skate met zijn 2en online spelen of met meer man? Als het dat laatste is zou het wel heel vet zijn. Beetje met een groep de stad teroriseren8)
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu trouwens gewoon om de zoveel tijd een vette footage up te loaden, maar kan dit wel? Want hij zegt dat ie m dan overwrite, maar ik zie bij de gallery toch merdere filmpjes van dezelfde persoon! Hoe zit dit? Ik dacht dat je er max 6 tegelijk op kon zetten toch?
     
  8. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    hele spel idd 6 stuks, nu maar 1.
     
  9. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    De uitleg-filmpjes in het begin van de tutorial kijken wilde ook wel eens helpen :)
    Ik zat de X-knop de hele tijd in te drukken, maar je kan hem gewoon inhouden. De besturing is chill :D
     
  10. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Besturing is idd wennen, maar het is echt de besturing die het dichtste in de buurt komt van echt skaten tot nu toe. En net als bij echt skaten moet je oefenen ;)

    Dat is idd een cool randje ja. Zag er ook al wat filmpjes van op de SkateReel. Nice :)
     
  12. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
  13. berenscheet

    berenscheet Guest

    hoe doe je die flip en dan manuel..moet dat op snelheid of kan het ook stilstaand want bij mij doet hij telkens niet de manuel:confused:..zwaar klote.
     
  14. omgpwnsorze

    omgpwnsorze Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    oke quick question

    hoe doe je manual?

    misschien domme vraag maar ik heb de demo niet, alleen een vriend van me heeft m en ik heb nog geen xbox live dus kan ik m niet downloaden
    maar ik wil de perfecte combo maken enzo, dus wil ik ff weten
     
  15. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg dat je met de rechter analoge stick lichtjes naar voren (nose) of naar achteren (tail, normale manual) drukt. Je moet 'm voelen en na een tijd lukt het wel joh.
     
  16. omgpwnsorze

    omgpwnsorze Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ke thanks :)
     
  17. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    gaar dat ie niet in BE beschikbaar is
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  19. Interpol

    Interpol Guest

    Heeft iemand tips voor de 'half pipe' (die blauwe gat). Ik kan niet fatsoenlijk de lucht inkomen om een grab trick te doen, moet ik ollie'en aan de uiteinde? Net als in Tony Hawk? Heb zelf weinig geskate(niet in zon pipe tenminste).
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    De olie kan je beter niet doen in de pipe. Ik maak meestal vaart met X en probeer steeds sneller te gaan. Op een gegeven moment kom je soms wel 3 meter boven de pipe uit*)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina