Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    mmja ik skip dat ook altijd na het 1 keer gekeken te hebben want meestal zijn er toch maar 3 variaties van het vieren van 1 doelpunt:{
     
  2. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    je hebt wel wat aan de demo je kan de gamplay wel testen die waarschijnlijk niet zo denderend zal zijn.
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch dat de gameplay heel anders zal zijn bij de PS3 en Xbox360 versie|:-|:-|:-
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    die demo downloaden gaat eeeeeeeeegt lang duren
    de tijden hoelang het nog duurt zitten rond de 18 uur:|
     
  5. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja precies, en daar valt dus nog heeeeeeeeel veel te winnen!
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik ben nu (25 minuten later) op 1%!!!
     
  7. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Internet Download Manager :thumbs:
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    en 5 uur 25 minuten nadat ik begon pas op 25% xD
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  9. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Zo wat een drama game voor de pc gelukkig word pes 2008 wel next gen op pc.
     
  10. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd ik vind het t downloaden niet waard als het nog op die oude engine draait..
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    PES kun je dan ook blind kopen. De gameplay is altijd goed (al zijn er altijd dingen die verbeterd kunnen worden). FIFA daarentegen is meer een soort 3D Mark ofzo. Laat even zien wat je console voor graphics op het scherm kan toveren, maar verder is het niet echt boeiend.

    Nu heb ik FIFA 08 gespeeld in Leipzig en ik moet zeggen dat hij beter speelt dan FIFA07. De AI is en blijft daarentegen ruk en de dynamiek is ver te zoeken. Het is gewoon een vermakelijke game voor velen. Voor echte spannende potjes en meer diepgang komt het spel simpelweg te kort.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Klinkt als muziek in de oren. Grafisch en qua sfeer schijnt de nieuwe Fifa erg sterk te zijn. Nu vertel je me ook nog dat de gameplay beter is ten opzichte van Fifa 07. De diepgang van PES zoek ik niet, dus ik begin steeds meer uit te kijken naar Fifa 08. Want online zal het ook wel goed zitten, met Fifa 07 had je van de release al geen lag
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik kan niet wachten op 5vs5 online:D
     
  14. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dit word toch pas 6 weken na de release mogelijk?
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    En dan speel je met 2 gasten die het niet kunnen. Dat is wel klote lijkt me!
     
  16. Interpol

    Interpol Guest

    Als EA met een kleine moeite even de Gameplay wat verbetert, sterker nog, de gameplay namaakt van PES dan mogen die luie flikkers van Konami het wel vergeten.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zelfs als EA het namaakt blijft het kut. ;)

    FIFA 08 moet het gewoon niet hebben van de gameplay en zal dat ook nooit hebben. En tjah... Vergeleken met vorig jaar is FIFA 08 ook geen geweldige stap voorwaarts hoor. De AI is even kut, grafisch is hij net ff strakker en er zitten weer meer competities is (wat ook niet gek is, aangezien ze de licenties allemaal in hun bezit hebben).
     
  18. Interpol

    Interpol Guest

    Zeg ik dat Fifa 08 een geweldige stap voorwaarts heeft gemaakt dan? EA moet gewoon aan de gameplay werken dat is nog het enige punt waar het fout gaat met Fifa. Het is trouwens 10 jaar geleden sinds ik mijn allereerste voetbalspel gekocht heb, Fifa 98 op de psone, dat waren nog eens tijden.
     
  19. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    maar je vergeet toevallig wel de verbeterde onlinemode met 5vs5 enzo wat dat betreft kan konami nog wat van fifa leren..
    maar ik snap niet wat iedereen zo slecht vind aan die AI van fifa ik heb pes ook gespeeld maar merkte niet echt verschil.
     
  20. Interpol

    Interpol Guest

    Er zit ook geen verschil in, de AI van Fifa08 is zelfs slimmer geworden. Ik speel pes en durf ook wel optimistisch te zijn over Fifa op sommige punten, iets wat veel pes fans hier niet doen. Met gameplay bedoel ik schieten, lopen, physics etc
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina