TimeShift

Discussie in 'Algemeen' gestart door party crusher, 25 aug 2005.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    omdat dit mij gewoon een normale shooter lijkt met wat bullettime erin en soms af en toe een adventure wordt weet ik veel ook die sfeer gewoon het spreek me niet aan :)
     
  2. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 jul 2007
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [gt]23759[/gt]

    :D
    Kan niet wachten _O_
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lijkt me een toffe game. SP lijkt me ook wel tof.
     
  5. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Er schijnt een demo te zijn van Timeshift
     
  6. Interpol

    Interpol Guest

    Demo is uit, even opzoeken en downloaden :)
     
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Even gespeeld, maar tot mijn teleurstelling is het niet echt iets speciaals. Denk ook dat het na een tijdje spelen ook wel heel saai word. Het is zo overduidelijk lineair. En als je op LB drukt word ook nog eens automatisch de beste timebending ability voor die situatie geselecteerd voor je, daar hoef je dus eigenlijk ook niet over na te denken.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  9. Interpol

    Interpol Guest

    Deze game is toch wel beter dan ik had verwacht, vooral het laatste moment wanneer de raket inschiet. Ik ga hem alleen niet kopen, komen nog veel betere games uit de komende tijd, misschien een keertje voor later.
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt me inderdaad niet tegen, de demo...
     
  11. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een interview gezien van de maker van het spel, allez, de belangrijkste maker. Hoe hij praat over gaming... je weet dan gewoon dat het een goed spel gaat worden. (Mening natuurlijk eh Timmeh ;)). Kzal dat interview opzoeken, dan begrijp je precies wat ik bedoel.

    EDIT
    ging sneller dan ik dacht ^^

    http://link.brightcove.com/services/link/bcpid271534723/bctid1118121380
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Deze game wordt dope man. Dat timeshiften is zo strak. Helemaal als je een gun uit iemand z'n handen trekt. Hahahah
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja de demo is mij ook goed bevallen, ik dacht eerst ow niet weer zo'n shooter! Maar tot mijn verbazing is in deze game het tijds spelletje erg vet en leuk uitgewerkt, en zorgt ook nog eens voor vernieuwend gameplay.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb net de demo gespeeld en het is best vet, maar ik vind het toch maar niks. Met sommige games heb je totaal niks en dit is er zo eentje! 8)
     
  15. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al iemand gelukt om die ene vent te redden? (die na de time reverse komt) ik heb van alles geprobeert maar ik kan hem niet redden hoe dan ook.
    Zelf met de Time Stop schoot ik de vijand 5X recht in ze hoofd met een shotgun en hij ging nog niet dood ik zat echt zo van WHAT THE FUCK!!!
     
  16. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo gespeeld (niet helemaal uitgespeeld) en tis echt wel mooi, die gaat ook bij mijn collectie komen. Kan niet wachten voor die pauze en rewind in multiplayer te gebruiken ^^.

    Voor mensen die afvragen hoe dat gaat in multiplayer:

    http://youtube.com/watch?v=_EqUHQkFIv0
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  17. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook niet. Is het trouwens iemand al gelukt om van de turret af te gaan bij dat laatste stuk? Ik heb elke knop geprobeert om m'n handen er af te halen, maar het lukt gewoon niet. Hoop niet dat alles zo scripted is in de final build, dat je echt ventjes kan redden wanneer je wil etc.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vond de Demo ook erg leuk! Wel aan de makkelijke kant, alleen dood gegaan doordat ik een keer tijd terugdraaien niet door had en in de elektriciteit stapte. Verder nooit 't loodje gelegd. En 't speelt erg strak ja. Met de tijd klooien gaat goed. Moest wel uit me hoofd leren welke knop welke power is, maar als je dat eenmaal door hebt is 't zooo stoer. :cool:
     
  19. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah, ik vind de graphics niet zo mooi, dat tijd still zetten, en slow-mo, en terug spoelen, is leuk gevonden, maar niet echt iets voor mij,

    ik wil als ik iemand in z'n kop schiet, hem een 3 dubbel salto op een handstand achter uit zien doen,

    niet dat hij ze kop even beweegt, alsof hi jzich stoot, en dan weer verder gaat,

    pas na 3 schoten in z'n hoofd ging ie een beetje liggen, nadat hij weer ging opstaan, ik schoot hem waar, ging ie weer opstaan, ik schot hem weer, did x me magazijn leeg, toen pas was ie dood, vond het wel grappig, maar niet echt iets voor mij lol:p
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    mwha ik heb toch aardig wat van die ventjes meters de lucht in zien vliegen door de shotgun + slow-mo. :) Vooral het daarna nog een keer schieten op zijn hoofd is vet, dat die helm eraf vliegt.
     

Deel Deze Pagina