Ik moet deel 1 ook nog eens een keer aanschaffen, zeker nu ie overal voor een prikkie te koop ligt. Ik vond de sfeer top in de demo, maar heb hem toen niet gehaald omdat de replay waarde redelijk laag lag volgens veel reviews. Maar als deel 1 nog maar weinig kost is dat natuurlijk geen probleem meer.
Ik moet zelf ff deel 1 nog proberen. Op de een of andere manier heb ik zin in een lekker enge game. Zo te zien is Condemned dat wel een goeie keuze
Condemned 2: Bloodshot E3 interview. http://www.gamersnet.nl/nieuws/2007...2_bloodshot_verklaart_alle_angstige_momenten/
ik wou die net posten. deze game gaat zo vet worden. word nog bruter en grover dan deel 1 komt multiplayer in en gaan geruchten dat die coop word met 2 spelers. komt uit lente 2008.
Thanks for video en screenshots.Heb ze geadd in de startpost.Dat interveiw zag er echt goed uit!Beloofde veel.Zelf nog enger
oh man this game is gonna rock criminal origins vond ik al super, vooral de sfeer deze wordt weer ééntje om naar uit te kijken
Net deel 1 uitgespeeld, had m paar maanden terug voor lekker weinig geld gekocht, maar wat een goede game is dit zeg! zat constant met grote ogen te spelen, geweldig! Bijna z'n volle mep waard eigenlijk, ook al heb je weinig replay waarde. Alhoewel... door de leuke achievements, de vogeltjes pakken enzo wil je de levels wel nog een keer spelen. Goed gedaan! Ga absoluut deel 2 kopen!
Damn, ik moet nog steeds deel 1 ergens cheap halen. Lijkt me echt leuk nu ik ook surround heb. Schrok me al kapot met stereo, maar nu hoor ik ze natuurlijk van alle kanten aan komen hijgen. Die plaatjes op de eerste pagina zien er echt gruwelijk uit. Het lijkt wel echt een horror film joh.
Ik moet ook nog altijd het eerste deel spelen. Ik zou 'm al een jaar geleden krijgen van een vriend, maar hij moest zo nodig eerst de Achievements halen wat nog steeds niet is gebeurt. Maar ja, ik regel 'm nog wel even binnenkort en anders jat ik 'm gewoon van 'm!
Wel jammer dat de vijanden niet zo realistisch zijn als in deel 1. Het lijken nu meer op aliens dan op zwervers.
Vette art screens powerslave666, die vrouw ziet er echt gaaf uit. Hier heb ik ook nog een art screen gevonden van Ethan Thomas zelf. Ethan Thomas in Condemned 2.