4e competitie Het is alweer de 1e van de maand geweest, tijd om te stemmen op de Auto van de Maand. Stem op jou favoriete Honda! deMon340: Spoiler Mazda6 MPS Spoiler Bonbridge Spoiler Arnaud unltd Spoiler
Bonbridge, eigenlijk die van young strappin lad maar het idee is helemaal niet van hem en gewoon letterlijk nagemaakt(als het waar is tenminste geloof er weinig van).
Ik stem niet op mezelf natuurlijk, dus stem voor Triple X NL. Met als runner-up Bonbridge. Maar dat telt natuurlijk niet mee!
Ik voeg dan wel even een poll toe. En een titel. Doe maar een suggestie hoe die moet heten. [Forza 2] zegt zo weinig. edit: Als mijn internetverbinding meewerkt...
loyallronin, zonder twijfel Strapping young land krijgt mijn stem niet, omdat het design niet zelf bedacht is Uitvoering ervan is wel erg mooi
Verdorie, ik wist dat ik iets vergeten was, moest mn auto nog posten. Och ja, volgende dan maar. ik stem loyallronin trouwens. Ik zie dat ik daarmee een eind gemaakt eb aan zn gelijke stand met triple X en hem net 1 stemmetje meer gegeven heb, de vraag is voor hoe lang. Edit: Tot hoe lang word er gestemd? Nog iets vergeten: Wnr komt de volgende contest?
Ik had me zelf toch ook gereport. Ik drukte perongeluk op enter. Ik heb iemand over het hoofd gezien.. Sorry Yojesse! Spoiler Zijkant : Achterkant : Bovenkant : En en nog een mooie foto : Zou een mod deze aan de poll kunnen toevoegen. Beetje lullig voor hem nu. @ Osiris, Ik zal vanavond een auto in het desbetreffende topic zetten. Het word waarschijnlijk de Mitsubitschi Lancer Evo IX met als thema Nintendo!
kom kom... Ik heb de designs nog in de garage, en als het echt nodig is, dan upload ik die vanavond nog wel. Ik heb de auto zelf nog geen 1 keer gezien op de AH.. En ja, hij is inderdaad nagemaakt, maar dat zijn er zoveel (de cover auto die op de box staat, dukes of hazard bakken, politie auto's, etc) het neemt niet weg dat er VEEL werk in heeft gezeten en dat hij compleet, van het eerste stukkie verf, helemaal door mij is gemaakt. het is voor de lol allemaal, maar als het dan ECHT nodig is, upload ik alle pics wat voldoende bewijs moet zijn.
Bonbridge . PGR (L) Zeer mooi gemaakt allemaal. Jullie doen zeker niet onder van de anderen. Sommigen zijn echt heel mooi, maar die van PGR heeft iets...