Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam 1 keer zelfs 5 meter derbovenuit:eek:
     
  2. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het filmpje niet bekijken maar als het is wat ik denk wat het is, probeer een double grab of een enkele grab dan ollie je verder.
     
  3. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst vaart maken met X, dan op het allerhoogste punt een olie maken, laat je dan rollen tot aan de andere kant en doe daar weer een olie.
     
  4. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik ook best belachelijk, speciaal us account aangemaakt. Mensen uit belgië, je bent gewaarschuwd, zoek je niet te pletter naar de skate demo. :)
     
  5. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou ook een us account maken, maar adress & phone number.. kweet niet, khad het gewoon ingevuld van een adres van de E3 maar toen kwam ik uit op 1 maand free gold, vond ik een beetje verdacht :confused:.
    Achja, nog 2 weken en dan kan ik hem kopen, en aan de reacties te zien is het een machtig spel, demo of geen demo, ik koopem :).
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    1 Maand free gold krijgt iedereen die een nieuwe account maakt.
    Maargoed een front flip of double grab/flip is nou niet bepaald moeilijk :9
    Mijn record bij de bowl was 6.3 meter ! Dat was ook wel gek hoog!
    Weet iemand al wanneer het sharen weer gaat werken? Dan voor degene die het nog niet werkend hebben kunne krijgen..
     
  7. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    echt zoveel leuker dan tonyhawk dit. ziet er gewoon stukken toffer uit. Jammer dat het nog dik 3 weken duurt voor dat ie uitkomt
     
  8. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben die 30 minuten timer echt zo beu he, Ik wil Free skaten in Skate!!
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nog 3 weken wachten, dan kan het. Ik vind het ook lang duren. Stom dat hij alleen in amerika al op 11 september uitkomt.
     
  10. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook wel benieuwd naar de multiplayer. Lijkt me echt vet als je gewoon met een paar anderen door de stad kan cruisen enzo.
     
  11. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    ben die demo kapot aan het spelen. Verveeld ook niet alleen het feit dat je elke keer na 30 minuten weer die kut tutorial moet doen
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het goede aan deze game ook dat de simpelste trucjes er al gaaf uitzien. Kickflip naar manual en dan ollie naar een rail is gewoon _O_. Maar in TH is dat dus helemaal niks. Hier is 't echt geweldig. Heerlijk. En het is ook een lekker rustig spelletje. Je rijd wat rond, kijkt 's waar er nog wat leuks te doen is, skate er op af en doet een trucje. Heerlijk!

    Vind trouwens wel alle challenges enorm makkelijk. Ook dat contest met die Community Spirit. Doe een trucje en je staat zo ie zo al 1e, ook al doe je daarna niks meer.
     
  13. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ja dat vrij rond skaten lijkt me zo gaaf, evenals de multiplayer.
    Ik moet alleen dat Reel nog ff aan de praat zien te krijgen.
     
  14. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zal wel het begin zijn van het spel.
     
  15. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Met hoeveel man kan je eigenlijk online vrij rond skaten?
     
  16. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan zelfs met ze 6 !_O_
     
  17. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat geval, HALLELUJAH ;O)
     
  18. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb stiekem je line gejat en een beetje veranderd. Inplaats van je nollie 360 shuvits heb ik er 360 hardflips op gedaan, ook heb ik geen nose manual maar gewone manual erop gedaan anders was het echt bijna onmogelijk.:+
    Kijk maar.
     
  19. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: kan je bij tricks als 360 flip, varial etc. ook dieper door je knieën, dus hogere sprongen ervan maken, zodat je met zo'n trick ook op bijv. hogere rails kan komen? 'T wil mij niet echt lukken namelijk.
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, respect hoor :D

    Door dit soort lines te oefenen leer je wel echt goed een trick onder de knie te krijgen, waarschijnlijk gaat de 360 hardflip bij jou nu ook een stuk makkelijker ofniet? :)

    Gewoon langer in de uitgangspositie houden. Bij een varial is dat je rechterstickje een beetje naar schuinonder. Je ziet hem dan ook klaar gaan staan met zijn achterste voet een beetje naar links of rechts op de tail (of nose). In principe dus hetzelfde als bij een ollie. Hoe langer je hem door zijn knieen laat staan, hoe hoger de trick.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina