De HDTV thread [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 19 aug 2007.

?

Welke merk HDTV heb je ??

Peiling gesloten op 8 sep 2007.
  1. Grundig.

    1,0%
  2. JVC.

    2,9%
  3. LG.

    5,7%
  4. Panasonic.

    12,4%
  5. Philips.

    1,0%
  6. Samsung.

    59,0%
  7. Sharp.

    3,8%
  8. Sony.

    7,6%
  9. Toshiba.

    1,9%
  10. Ander merk.

    4,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De 26" is alleen in Zwart Hoogglans verkrijgbaar.
     
  2. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een tip voor mij want ik heb ongeveer 700 a 800 euro beschikbaar voor een nieuwe tv en ik zou me god niet weten wat zou moeten gaan kopen iemand een idee ?
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kijk niet te veel naar cijfertjes, en loop gewoon een winkel binnen en bekijk daar een paar TV's ;)
     
  4. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel eigenlijk een goede hd tv voor je 360 van rond die prijs want er moet dan een component aansluiting op zitten ?
     
  5. Stantana

    Stantana Wanna play rough?

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    15
    ik wil ook een hdtv gaan kopen maar ik zou graag willen weten welke jullie aanraden ik heb er 3 op het oog :

    Samsung LE32R71
    Samsung LE32R81
    Samsung LE32S81


    en weet iemand ook misschien de prijzen van deze tv's bij de MM :)

    alvast bedankt voor het advies :thumbs:
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Kan iemand me misschien even helpen?

    Ik heb Digitenne met Tele2, die voetbalzenders, alleen die aparte zenders moest ik 2 dagen na aanschaf pas 'activeren'. Nu heb ik in de handleiding, in het menu van het Digitennekastje en op de Digitenne site gezocht naar wat ik dan precies moet doen om die activatie te completeren maar ik kan het niet vinden.

    De klantenservice is helemaal schier onbereikbaar.

    Edit: Done, never mind.
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  7. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou in ieder geval niet de S serie pakken, want die is iets minder dan dan de R serie. de R serie heeft een betere panel en ik vind hem ook mooier uitzien.
    Qua prijzen kun je kijken op www.kieskeurig.nl. Daar heb je altijd een goed overzicht van de specs en de prijzen.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vind het een beetje onzin om niet de S te pakken. Ik heb de LE32S81 en ik vind het een geweldige tv! Ook qua design!

    Maja, smaken verschillen.
     
  9. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo wie kan me helpen heb een plasma tv besteld maar wil er nu ook een vga kabel bij kopen,

    voor beter beeld en geluid maar welke kabel moet ik dan kopen
    en waar is het beste en niet te duur zie vaak 2 verschillen 1 met aan allebeide kanten een dezelfde aansluiting met pinnetjes en soms ook dat er aan 1 kant pinnetjes zitten en aan de andere kant tulp stekkers de rode,witte en gele maar heb geen idee welke ik moet nemen of welke beter is of wat het verschil er tussen is want de prijs is ongeveer hetzelfde.
    alvast bedankt.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag eventjes een enquête toegevoegd.
    Het is een openbare Poll.

    AUB geen reacties geven in deze thread !!!

    Koop gewoon de standaard VGA-kabel van Microsoft.
    Ben zeer tevreden over deze kabel.
     
  11. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag met mijn ouders een televisie gaan kopen. Zij wouden een plat scherm omwille van de plaats besparing. Ze kijken vooral televisie en soms geef ik ze eens een dvd'tje van mij als er niks op is. Dus is dacht aan zowieso aan een plasma omdat die naar mijn weten beter zijn voor gewone analoge kabel aansluiting en lagere resolutie beelden. We gingen naar de winkel waar ik mijn 50" pioneer gekocht had omdat ik wist dat ze daar ook panasonic hadden. We zouden er al een goede korting krijgen omdat ze er even terug een volledige audio set van denon en boxen van jamo hadden gekocht. Omdat het 'home cinema' hun niet zo vele zegt, raade ik hun de 37" plasma van panasonic aan (in de wikel iets onder de 1000 euro).

    Nu zijn wij daar in die winkel, negeren ze de panasonic en full hd bravia meteen en werden afgeleid naar gloed nieuwe pioneer van de 8ste generatie. Standaard prijs 3000 euro voor de 42" met de meeste extra's. Op alle modellen hebben we telkens hetzelfde beeldmateriaal naast elkaar vergeleken met de drie schermen. Zonder dat ik een woord zei, was het dus de dure pioneer. Ze wilden eerst niet te veel uit geven en de televisie mocht niet te groot zijn???

    Maar die nieuwe kuro schermen, amaai! Die zijn echt ferm. Zwart is zwarter dan ooit. Een groot verschil met panasonic! Maar dus ook bijna dubbel zo duur.

    Spijtig dat pioneer niet bij de poll staat :) Maar je kunt ze er natuulijk niet allemaal bij zetten.
     
  12. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarbij moet je goed opletten als je een HD tv koopt voor het Gamen(360) en TV te kijken via Kabel?
     
  13. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    - component of vga aansluiting
    - toekomstgericht een hdmi aansluiting (hebben ze nu wel allemaal)
    - min 720p

    Hierover vind je meer in het begin van deze thread, lees dat eens aandachtig en kan je dan nog vragen stellen.

    Kabel tv => goede analoge tuner? Weet ik niet veel van. Dit kun je beter zelf beoordelen in de winkel.
     
  14. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Eergister heb ik een Philips 32PFL5322 gekocht voor in mijn gameroom. Fantastisch met de Xbox natuurlijk. Het tv kijken is wel wat minder (doe ik niet overdreven veel op deze kamer, daar heb ik nog een mooiere LCD beneden voor staan :+.) via Digitenne, de beelden zijn hier en daar een beetje onduidelijk en je ziet af en toe 'lijntjes'. Het is wel redelijk zenderafhankelijk. De verkoper vertelde mij dat een goede scart kabel met betere isolatie(of zoiets, de beste man praatte een beetje binnensmonds) erg belangrijk was. Hij legde me 3 verschillende kabels (ook in prijs 8)) uit, maar dat deel heb ik dus niet erg goed begrepen.

    Kan iemand mij dus vertellen wat er nou voor verschillende kabels zijn en waar deze, dan kan ik zelf wel beslissen wat handig voor mij is en of ik het de prijs waard vind.

    Heb zo'n beetje de hele thread doorgekeken, maar eigenlijk niks over kabels gezien.

    Bij voorbaat dank,

    Mattor
     
  15. TariQtricK

    TariQtricK Back to gaming!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op Panasonic gestemd, aangezien ik de TX32LX70 vorige week heb besteld.

    [​IMG]


    Ik zal een screenshot maken zodra ik 'm binnen heb, met BioShock on screen. (H)
     
  16. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ik heb vandaag deze besteld van sharp

    Technise details :Beeld

    16:9 Multi pixel Advanced Super View Black-TFT-LCD-Panel met 3.147.267 Pixels

    66 cm Beeldschermdiagonaal

    16:9 Beeldverhouding

    Resolutie 1366 (H) x 768 (V)

    Helderheid 450 cd/m²

    Contrastratio 1200:1

    Inkijkhoek H 176°/ V 176°

    Quick Shoot Technology, voor zeer snelle beeldopbouw

    Responstijd < 6 ms

    Progressive scan

    Geluid

    Digitale Versterker 2 x 10 watt

    Surround-Sound

    Nicam/ IGR Stereo-/ Twee Kanalen Systeem

    Aansluitingen

    HDMI x2

    Scart x2

    Component-Ingang (Y/ Cb/ Cr)

    AV-/ S-Video-Ingang

    AV-uitgang

    PC-Ingang (WXGA)

    RS-232C

    Hoofdtelefoon Ingang

    Audio uit

    LCD-TV Afmetingen incl. voet

    (B) : 663mm

    (H) : 497mm

    (D) : 243mm

    Gewicht incl. voet

    Netto: 12.9kg

    Netspanning

    AC: 220-240V, 50 Hz

    opgenomen vermogen 156 W, standby 0,9W
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2007
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Verkopers :mad:
    Als het ontvangst met Digitenne niet optimaal is , zal je dit NOOIT kunnen verbeteren met een dure scart-kabel.

    1. Probeer eerst de antenne op een andere plek te zetten.
    2. Heb je nog steeds storing . probeer eens te bellen met de helpdesk.
    3. Koop een externe antenne.
     
  18. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Neenee, niet dat soort lijntjes, de digitenne heeft perfecte ontvangst, al jaren. :thumbs:
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De info op de site klop helemaal niet , de gaten achterin de Samsung liggen veel verder uit elkaar.

    Je zal eerder zo'n beugel moeten gebruiken.
    http://www.muurbeugel.nl/index.php?page=productdetails&catid=0&artikelid=2670
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina