Halo 3 [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kortestier, 19 aug 2007.

?

Halo 3 beta vs. CoD4 beta!

1. Halo 3 beta

71,3%
  2. CoD4 beta

28,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Svennies, stop xbox live, stop met posten op xbw, begin niet aan Halo 3. For God's sake... jij bent zó kansloos. :confused:

/Mod Nergens voor nodig om persoonlijk te worden, rapporteer anders de berichten waar je problemen mee hebt, maar verlaag jezelf niet tot 't niveau om lekker mee te gaan flamen.

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hahahaha.......Alleen al om jullie zelfverklaarde pro's te irriteren blijf ik nog lekker lang op live spelen....:lol::lol:\o/\o/\o/

3. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg gezellig hier, kijk maar uit anders besluit ik zometeen ook nog om Halo 3 te gaan spelen. :D

4. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    heb alletwee de halo's uitgespeeld (zoals zovelen) maar het hele verhaal erachter is wat wazig geworden. Ik weet dat ik lang geleden eens een goede samenvatting gevonden heb maar weet totaal niet meer waar. Kan iemand me daarbij helpen? (engels of nederands, maakt niet uit)
    Hoe kan ik anders binnenkort 'the fight finishen' :) als ik de achtergrond ni meer goed ken. Tword tijd dat ik me weer eens in de halo wereld inleef.

EDIT: gevonden, nooit gedacht dat het gewoon in de startpost op xbw was. :)

Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  5. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet nee, maar ik had samen met sycokid en kamach hadden twilight met gemak naar de 48 gebracht (Ik was level 35 syco en kamach 40 en twilight was al 44) omdat de reset toch over 2 weken was (zo ongeveer, maar werd nog 2 weken uitgesteld ofso) en we hadden geen enkel probleem, soms verloren we omdat we gecheat/ geen host hadden. Maar goed, levels zegt toch niks zoals iedereen weet.

En ten 2de je WAS een cheater dan, iemand in deze thread had je games gecheckt en zag dat je een booster was(niet zoals veel mensen denken met lage levels joinen, maar 2de accounts joinen voor een overwinning), tis al best wel lang geleden. Ik dacht dat het blackhawk was, of esco of darkwing, weet niet meer zeker.

En ik ken alle spelers van kwaliteit uit heel europa, jou nog nooit gezien als we het toch op 'moddergooien' gaan zetten.

Dit is kansloos en je mag best reageren, maar ik doe het niet terug.

6. osiris360

osiris360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tis maar een voorstel maar misschien zouden we de volgende 4 paginas kunnen vullen met nuttige informatie voor mensen die uitkijken naar halo 3 en niet met commentaar over je level in halo2, of je al dan niet cheat, of je wel tot de pro's behoort enzovoort. Jullie verpesten de topic een beetje voor mensen zoals ik die hier zijn voor halo3 en die het echt geen f*cking moer kunnen schelen wat jullie online-halo2 ervaringen waren. No offense.. Deze discussie kan je makkelijk voortzetten op andere manieren en andere plaatsen.

Alvast bedankt voor jullie begrip!

7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Goed, laten we vanaf nu weer ontopic gaan over Halo 3.

Candyman, de afspraak was dat jij je beter zou gedragen. Daarom hebben we een tijdje terug je IP-ban opgeheven. Dit is al de zoveelste 'ruzie' waar jij ook weer bij bent betrokken. Dus bij deze heb je je laatste kans verspeeld.

Ontopic weer!

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    sjonge... als ik dat hierboven lees! het is maar een spelletje...

ontopic:
    mwa.. ik ben nie echt opgewonden voor halo3. ik heb de 1e 2 delen niet gespeeld.

9. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shit het word echt tijd dat ie uitkomt zo te zien kunnen sommige mensen het lange wachten niet meer aan8)

nog maar een paar weken!!

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    //edit foutje

11. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, niet een keer proberen dan 8) ?

Oh help al die hoesje. Ik hoop maar dat de games er nog niet inzitten anders is het zeker voor de 25ste uitgelekt. :x

12. ViperMike

ViperMike Guest

Maar het punt wat ik probeer te zeggen is. Als je iemand met een beter wapen tegen komt weet je gewoon bijna 100% zeker dat je het aflegt. Als ik met een rocket tegenover de beste halo2 speler staat en hij heeft een smg maakt hij geen schijn van kans. Je hebt teveel momenten dat je gewoon kansloos staat. Dat vind ik zelf gewoon niks aan. Ik hou meer van unreal waar echt ieder wapen goed is maar ieder wapen maar totaal anders is en het altijd eerlijk is. Maarja, ieder zijn eige ding.

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet hoor, met een Rocket win je lang niet altijd! Het gaat ook er ook om hoe je met bijvoorbeeld de omgeving om gaat. Als jij achter een muurtje schuilt ben je veilig voor de rocket, af en toe omhoog springen en je kunt de tegenstander zo uitschakelen. Het gaat er ook echt om hoe je het spel speelt :)

14. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je ziet ook vaak van die tegenstanders die dan snipers van dichtbij gebruiken ipv een een machinegeweer als je er een beetje mee oefent maak je daar super veel kills mee:)

15. ViperMike

ViperMike Guest

Als iemand om het hoekje loopt ren ik hem wel achterna. En springen werkt ook niet, want dan wacht ik gewoon tot jij weer naar de grond gaat en schiet ik op de plek waar je terecht komt. En al zou je in de lucht zitten en in schiet onder je ben je nog dood. Kortom, geen kunst om iemand te killen.

16. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom besteed je dan tijd aan dat spel, als je het zo saai vindt? Je kan toch ook gewoon unreal gaan spelen als je dat leuker/beter vindt?

17. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gears of War verlies je toch ook niet altijd van iemand met de boomshot?
    Je kan dan zeggen dat die gast een noob is, maar het hangt er ook vanaf hoe je zelf met je wapens en omgeving omgaat.
    En je moet niet vergeten dat Halo een springfunctie bevat, die zal er niet bijzitten omdat ze niets meer konden verzinnen ;)

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maar de Boomshot is ook veel trager en minder wendbaar dan de andere wapens. Hij is veeeeel trager. En de blast radius is ook kleiner. In Halo is dat echter allemaal niet. Rocket Launcher is snel en heeft grote blast radius. En GoW speelt ook helemaal anders dan Halo.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar de Rocket Launcher zit er toch bijna niet meer in? Het is grotendeels vervangen door de Spartan Laser.

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    En die is wel traaaaaaaaag 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina