Xbox live arcade games [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Was een typo, moet zijn ''LEVENS''.

Vaak zitten ze ergens achter de scenery. Voorbeeld, helemaal aan het begin van het spel: vooraan.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    zal even alle game modes uitleggen van puzzlefighter.

x is de oude arcade versie die blijkbaar oneerlijk gebalanceerd was als je tegen elkaar speelde

x' is de xbox versie waar ze de damage en de patroontjes van de spelers iets hebben aangepast voor de balans

y mode is zonder bommetjes en 4 gems bij elkaar wordt geen grote gem.
    Hier moet je gems opblazen door 3 op een rij te maken. hoe meer combo's hoe sneller je meter zich vult. Bij een volle meter kun je met RB een super kristal op roepen. Dit kristal heeft een kleur bijvoorbeeld blauw. Als je dit laat landen op een rode steen worden alle rode stenen blauw. Zitten er veel rode stenen naast blauwe kun je mega combo's maken

Z mode. Dit is soort van bejuweled. Je hebt een vierkantje waar mee je stenen die je in het x'spel ook vind kunt draaien om ze zo naast bommetjes te leggen. Alleen vallen stenen nu niet naar beneden maar beweegt het scherm zich omhoog en komen ze van onderen

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Als het gele balkje bijna vol is op A drukken. Dan gooi je zo dik over de 90 meter. Je hoeft niet eens op je poppetje te letten. Wel een beetje letten op de hellingshoek, met 45 graden kom je een heel eind

4. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of 3 controllers als guest insignen en die een girl-outfit aandoen. Dan even online een potje doen en je hebt hem zo.

5. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het probleem ik heb maar 2 controllers en heb geen zin om al die insignen te doen.Maar ja eens haal ik hem wel

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    ik ben nu online dus als je wil invite je me maar.

*gaat meisjes kleren zoeken

//edit ik heb 2 controllers

Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan zo ook nog wel online komen lange. Maar heb maar 1 controller.

8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ben ik nu ook online. Kom eraan LangeJ :cool:

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    zo dat is ook weer klaar, nu weer cod4 beta doen :+

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha idd, Bonbridge is goed in dat gebomber. Maar de eerste win was wel even voor de Apollo :cool:

Kunnen we weer Hexic 2 spelen (A)

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Hadden jullie wel door dat ik jullie wel kon horen? Hoorde paar keer " die kut Gold Rush weer he..." :+

Nee was wel lol idd. Powerbomb met grootste grote is echt bruut :D

En nog bedankt voor mijn 350Z compliment!

Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    deze week krijgen we Fatal Fury 2 special. Een remake van de bekende arcade fighting game volgens gamespot

13. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over bomberman:
    Klopt het nu dat je een private match niet aan kunt vullen met CPU bots?

14. Yolaxa

Yolaxa Inevitable

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleem bij gauntlet... 4 Achievements zijn glitched, Master Warrior/Wizard enz. Ik weet dat het probleem op te lossen is met 2 controllers maar die heb ik niet. Weet iemand nog een andere methode? Overnieuw downloaden werkt niet.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb deel 1 nog helemaal plat gespeeld in de arcadehal... is dat een jaar of 17 geleden?

Gisteren Puzzel Fighter aangeschaft, erg vet arcadespel. Het valt me echter op dat er vrij weinig mensen online zijn?

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    er zijn juist veel mensen online bij puzzlefighter

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Heb gisteren weet even al mijn arcade spelletjes (4 :9) gedaan, maar krijg met Gauntlet die Anti Thief achievement maar niet. :confused:
    Heb al minstens 3 dieven gedood volgens mij (die zwarte mannekes die alleen met potions dood gaan toch?), maar geen achievement.

Level 10 online in coop wil ook elke x niet lukken, niemand weet hoe het moet (ik ook niet :eek:). :+

18. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij zijn dat geen dieven maar Death's.

Ik ging ook in co-op steeds dood in level 10. Wil best een keer met je samen proberen if your up for it.

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt Puzzle Fighter vast als ik Custom Ranked match kies, is dat bij jullie ook?

Ik dacht trouwens eerst dat de achievements moeilijk waren, maar dat valt best wel mee. Ik moet alleen nog die ene zonder af te gaan, maar ik ga steeds af tegen Akuma, 20 ranked matches winnen, maar dat komt vanzelf en die 7 chain nogwat dinges. Dat lijkt me de enige lastige, want daar heb je wat geluk bij nodig.

Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  20. JawedJust

JawedJust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige waarbij marketplace het niet doet? Sinds ik terugben van vakantie (zondag) doet ie het niet en staat er 'marketplace is unavailable, please check back later'. Internet doet het gewoon, want ik kan zien wie er online is. Ik wou zo graag hexic 2 uitproberen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina