De beelden zien er in ieder geval goed uit, maar Halo 3 en Brother in Arms: Hell's Highway blijven interessanter.
Omdat ik het een beetje gehad heb met shooters? Ik vind dat het huidige aanbod spellen op de xbox 360 een beetje eetonig is. Maar gelukkig is overlord uitgekomen eindelijk eens iets verfrissend. En rumast leuke opmerking weer, maar ik neem het je niet kwalijk je bent ook nog maar 16 ga jij maar lekker met je action man poppen spelen of zo.
dat gaat echt nergens over, je loopt maar een beetje rond en je loopt te schieten, natuurlijk is dat zo met shooters, maar dit is zo...... zo nix
Deze shooter trekt mij ook niet, en kijk eens hoe statisch alles is. Geef mij maar Warhound, lijkt me een stuk vetter. Maargoed ik ga hem toch uitproberen.
Dit filmpje was ik vergeten te posten: [gt]23945[/gt] Maar dit lijkt mij ook niet mijn type game.. De sfeer is veel te chaotisch en er zijn veel betere shooters die meer waar voor je geld zijn lijkt me.
Ben er ook nog niet van overtuigd. Misschien dat een demo me weet over te halen. Komen zoveel shooters, dat je op een gegeven moment maar keuzes moet gaan maken.
Game lijkt mij geweldig. Verhaal is goed (je komt aan beide kanten te staan), trailers zijn errug vet. Check vooral de E3 2007 Trailer.
als die in de budget bak ligt zijn er tegen die tijd alweer nieuwe vette games waarschijnlijk. Das altijd t dilemma wat je hebt Ik ga meestal maar gewoon voor de allernieuwste games
Ik heb de PS3 verise gespeeld in Leipzig en ben niet onder de indruk, veel clipping errors en screen tearing terwijl de game over 2 maanden uit moet zijn. De game had helemaal niets speciaals wat het maar tot een middelmatige shooter maakt. De wapens zijn erg standaard en het idee met de nectar komt niet uit de verf. Het erge vond ik de slechte aliasing, overal kartelrandjes en matige texturen. Het kan gewoon een slechte demo zijn maar als je met zo'n demo het grote publiek wilt overtuigen dan moet je met wat beters komen.
http://www.gamespot.com/news/6177964.html?action=convert&om_clk=latestnews&tag=latestnews;title;0 Jahoor geen Haze voor Xbox360 en pc meer...mij leek het spel best wel wat hebben...naja kan het nu wel op mijn buik schrijven....balen
Waarom? Sony heeft toch geen geld betaald? Dit zegt wel wat over hoe de ontwikkelaars denken over Haze en de concurentie(Halo 3 en Crysis).