Two Worlds

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij is Two Worlds in de VS al gereleased.

Gamespot heeft al een 360 review online geplaatst:

http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/twoworlds/review.html

Een 7,0 . Eigenlijk een beetje wat ik verwacht had na al dat uitgestel. Gamespot is meestal fair en streng, dus een 7 is nog niet slecht. Maar het is ook een beoordeling waarbij ik mij afvraag of ik hem nu nog ga halen... er zijn op dit moment toppers uit en er gaan ook weer echte toppers aankomen. Een "redelijk" spel sneeuwt op deze manier totaal onder.

EDIT: Net klaar met lezen. Ik zie al dat ik dit spel niet meer hoef te halen. De besturing is duidelijk gemaakt voor de PC versie en, erger nog, het online gebeuren van de 360 versie is maar erg zwakjes vergeleken met de PC versie. So sir, I'll skip this one.

Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    De game komt er toch wel, net als Halo 3 en MOH - Airborne deze maand. Ook de maanden erna moeten er nog wat games in mijn collectie komen, daar kan een 7.0 voor Two Worlds mij niet van weerhouden. ;)8)

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Mwah, als hij echt zo tegenvalt als veel mensen beweren dan hoef ik hem niet per se. Jammer, want ik had me er wel op verheugd, op een Oblivion-achtige nieuwe RPG, majah, de laatste maanden kwamen er natuurlijk veel berichten dat de game tegen zou gaan vallen en steeds weer uitgesteld werd. Hij is nu ook al weer uitgesteld naar 6 september.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja, dat terwijl de officiele site nog steeds 29 augustus in Europa aangeeft. ;):9

5. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zag hem vandaag al liggen bij Dimensionplus

6. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    heb m gespeeld op de 360. Damn wat een schijtspel. Grafisch vind ik m zeker niet goed. De lippen bewegen beetje op en neer. Bewegingen zijn slecht uitgewerkt. Helemaal niet zoals de games van nu. Ga toch maar verder met Oblivion.

7. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Hij is idd al leverbaar bij DimensionPlus en Bol.com (wel een levertijd van 2 tot 4 werkdagen), maar ik denk niet dat ik hem ga halen, want het lijkt toch echt een slechte game te zijn. Hopelijk wordt Elveon dan de volgende top RPG voor de Xbox 360, een echte opvolger van Oblivion en komt ie snel uit. Maar met Oblivion kan ik nog wel ff vooruit, want ik heb de sidequests en guilds nog niet allemaal uitgespeeld en ik heb net Mehrunes Razor en Knights of the Nine gedownload en ik heb de originele versie van Guild Wars (dus zonder uitbreidingen) gekocht, maar ik heb nog nooit zo'n MMORPG gespeeld en de enige echte Westerse RPG die ik gespeeld heb is Oblivion en dat is toch een heel ander spel, dus ik ben benieuwd of Guild Wars leuk is. Het is volgens mij wel grafisch minder mooi en gedetailleerd. Mss is World of Warcraft wel mooier en leuker, maar ik weet niet of de PvE daarvan beter is en je moet daar ook weer maandelijks betalen om het spelen, dat is trouwens toch wel alleen voor de PvP toch? Of moet je zoiezo elke maand betalen om dat spel te kunnen spelen, ook in PvE.

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Guild wars is vet. Echt een super game! Als ik mijn password nog wist had ik het zeker gespeelt!!! Ben er al een HELE lange tijd niet meer opgeweest maar echt dat spel is elke cent waard als je van RPG houdt! Begin is wel soms wat lastig maar let goed op en het is echt simpen en echt vermakkelijk ;) En wat is er nu dan anders bij de XBOX360 versie dan bij de PC versie??

9. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    damn balen dat ik bij consoleshop.nl heb besteld two worlds :9

heeft iemand die bij Dimensenplus besteld hem thuis al ontvangen?

10. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game gepreorderd bij Nedgame. Volgens mij staat daar dat hij 6 september uitkomt. Ben nu met Blue Dragon bezig :) wat een fantastisch spel is dat zeg:thumbs:. Mij maakt het niet uit dat hij weer is uitgesteld. Speel ik eerst Blue Dragon uit_0/

11. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Hij is er niet voor de Xbox 360, ik heb hem voor de PC gekocht, ik heb al wel een spel aangemaakt en een poppetje gemaakt, maar ik ga eerst die boekwerken is doorlezen voor het achtergrondverhaal en de controls en zo :)

Waarom kopen er toch zoveel mensen wel Two Worlds, als er overal gezegd wordt dat de game erg slecht is?

12. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk omdat er te weinig rpg's op het moment zijn a lá oblivion want niet iedereen vindt blue dragon leuk. En er is een aardige groep die rpg's speelt dus blijft er niet veel over. En 7 van Gamespot is nou niet het einde.

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij heb hem toch ook gekocht?
    maar goed, ik ga hem niet kopen:p
    veel genoten van oblivion, maar aangezien dit niet op het zelfde niveau is als obvliion, zie ik het punt niet om het tegaan spelen, kan ik beter de expansions van oblivion downloaden:p

14. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Nee, ik heb hem niet gekocht, ik heb ook echt zin in een opvolger van Oblivion, en daar is er op dit moment geeneen van op de Xbox 360, maar als Two Worlds zo slecht is twijfel ik of ik hem dan wel moet kopen. Ik hoop dat Elveon snel uitkomt en dat die beter is.

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik zag ook inderdaad dat Two Worlds al te koop was bij DimPlus, maar ik heb hem helaas bij Nedgame gekocht. Nu maar hopen dat Airborne ook snel uitkomt. ;):9

16. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Twee games die ik van tevoren graag wou kopen maar me erg tegenvallen qua demo en/of reviews, dus ik twijfel van beide of ik ze wel ga halen. Ik ga beginnen met Guild Wars op de pc, maar ik heb geen ervaring met dat soort spellen, vond vooral Oblivion erg goed, dus weet niet of dat een game voor me is, omdat wss toch heel anders is dan Oblivion. Maar als er mensen zijn die Two Worlds al gespeeld hebben, kom dan vertellen wat je er van vindt.

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    @averagegamer: ik bedoelde Two Worlds en niet Guild wars ;)
    En eh als ik die pluspunten lees op Gamespot is spel best nog wel vermakelijk...Dus misschien ga ik hem ook wel halen...

18. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Is er iemand die het spel al heeft en zijn ervaringen wil delen?

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hmmm, ik vind de PC demo wel aardig. Niet desastreus slecht ofzo. Maar goed, het draait dan ook wel goed op mijn PC, dus van al die technische mankementen bij de 360 versie heb ik geen last.

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Wat voor technische mankementen bij de 360 versie? Het is juist de PC versie die slecht is en de hoop was er dat de 360 versie een stuk beter zou zijn en dat er veel fouten die in de PC versie zaten eruit zijn gehaald omdat hij zo vaak uitgesteld is. Ik heb de demo voor de PC (een nieuwe versie stond er volgens mij bij) zelf ook even aangezet, vond hem niet echt slecht, maar zeker niet goed, maar ik heb het maar een paar minuten gespeeld.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina