1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC Gaming] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeroine 83, 28 jul 2006.

  1. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik nooit gehad. Hotfix en nieuwe drivers ofzo?

    Enfin, ik heb net in Bioshock mijn eerste Big Daddy verslagen. Nu zit ik ongeveer zonder ammo :confused: Die dingen zijn echt onvoorstelbaar.
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    De eerste keer dat ik dat kreeg was ook pas nadat ik zo'n 3 Bigdady's had verslagen.

    Maargoed, ik zit nu met een ander probleem, ik ben de eerste keer begonnen op easy!, maar dat was wel erg makenlijk en ben ik overnieuw begonnen op medium. nu heb ik ook het een en ander qua helpers uit gezet, zoals dat pijltje, en dat de belangrijke items niet meer glimmen zoals hendels die je om moet schakelen. Alleen dat pijltje gaat wel weg, maar die tips qua glimmenden objectieven niet.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Even tussendoor, weet iemand wanneer Gears of War uit zou moeten komen ? Ik kan er niks over vinden :eek:
     
  4. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens gearsofwar.com deze vakantie, maar ik zal het wel fouthebben?

     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, het laatste wat ik weet is dat er op de E3 is gezegd dat hij in ieder geval dit jaar nog uit zou moeten komen (Q4 2007). Maar of dat ook voor ons gaat gelden :eek:
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Gister die Doktor Steinman (volgens mij) gekilled en mijn eerste Big Daddy verslagen in Bioshock op Medium, met alle andere assists uit. Dat was erg pittig zeg. Veel levens en kogels moeten gebruiken. Het is wel een stuk vetter op deze manier. Easy is echt te makenlijk.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Gistere nog eens een game uit de oude doos gehaald: Star Wars Knights of the Old Republic. Alhoewel ik die game al heb uit gespeeld moet ik zeggen dat het lang geleden is dat ik bij een game nog zo'n drang heb om verder te spelen _O_.

    Grafisch is het helemaal nog niet slecht, zeker niet met 16xAF en 6xAA erover :+ en de gameplay is gewoon weg heerlijk. Ik ga september nu met volle moed tegemoet aangezien er die maand geen enkele game uitkomt die mij boeit.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit gespeeld, al komt dat misschien ook omdat ik vrij weinig tot niks met Star Wars heb :+ Hoe dan ook zou ik best eens wat screens willen zien :)
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zit nog in de eerste omgeving (een gewone stad), van zodra ik in de 2de omgeving én een lightsaber heb zit (al wat meer buiten gebied) zal ik eens paar screens nemen. Natuurlijk wel niet vergeten dat deze game ondertussen toch al van 2003 afstamt :+.

    Kan je de game ook aanraden ookal heb je niet met star wars. Zie het als Mass Effect, maar dan minder uit gebreid, minder mooi en met RGP actie i.p.v. TPS ;).
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het een vrij oude game is. Heb zelf alleen vrij weinig met dergelijke futuristische settings, om diezelfde rede spreekt Mass Effect me ook totaal niet aan. Maar ik ben toch benieuwd want heb vaker over KoToR gehoord maar er nog nooit echt wat van gezien, dus ik wacht op je screens :)
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Halo 2 binnengekregen, gelijk natuurlijk gespeeld was allemaal wel vet maar bij mij sloeg Halo 2 echter wel een paar keer vast bij het begin... maar later had ik er helemaal geen problemen meer mee, maar goed ik ging dus een Multiplayer game joinen en ik was er net maar in en ik maakte gelijk al een killtacular gewoon te vet :+, maar goed nu even heel wat missies op Legendary uitgespeeld misschien dat ik hem morgen wel uitspeel op Legendary of zo.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  12. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Net even de timeshift demo gespeeld. Ziet er niet uit, vind het niet lekker lopen en het speelt niet leuk. Geen spel voor mij dus.
     
  13. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu aan de helft in bioshock. Net de zuurstof teruggehaald en ben nu in dat Fort dinges :).
    Toen je dat lab moest verdedigen tegen Ryans troepen, had ik het best lastig. Echt neits van kogels (echt niets!). Een Big Daddie verslaan met alleen kogels die je ter plekke vindt en de wrench, is een hele klus :). Ik ben zeker een aantal keer teruggekeerd van de dodenwereld.
    Gelukkig hadden die gasten een aardige hoeveelheid geld bij :)
     
  14. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 23 daagjes tot de demo van Crysis :p,kan niet wachten.Wie is er nog meer van plan om zijn pc flink te testen?
     
  15. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dat zeker van plan ;)
     
  16. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Same here en als ik het deftig genoeg kan draaien dan ga ik zelfs niet de moeite doen om m'n grafische kaart up te graden :).
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zeker van plan!, hiervoor heb ik mijn nieuwe PC voor een maand terug aangeschaft :D
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik hoop eigenlijk dat blijkt dat de 8 reeks niet sterk genoeg is om de game op max te draaien. Zitten al die mensen daar die speciaal voor Crysis geupgrade hebben voor al eer de game uit is met een zware domper }:] :+.
     
  19. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me erg sterk.Nvidia heeft gezegd in een interview dat het spel juist in samewerking met deze reeks is gemaakt.Tuurlijk hogere series zullen deze game nog beter draaien,maar lijkt het je ook niet vreemd dat iedereen die dan een 8 serie heeft of een 2900 van ati,deze game niet op high kan spelen op de release datum.Ik maak mij nergens druk om,en op een reso van 1280X1024 gaat het zeker lukken op high/very high,en heel mischien op 1680X1050.We wachten in spanning af op 25 september.(met halo 3 in de gedachten):thumbs:
     
  20. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat mij X1950 XTX (toen ik deze kocht wist ik nog niets van Crysis) alles High kan draaien. Op een reso van 1240 op 960 (ofzoiets :+) zal dat wel geen prçobleem zijn. en zeker als ik op het eind van het jaar mijn 2e X1950 XTXje koop (sparen!)
     

Deel Deze Pagina