Die actie was tot voorlopig enkel in de V.S. Nu heeft toshiba en mircrosoft deze actie toegezegd voor Europa. Die veturer??? Ik weet niet, ze zijn nog niet uit. Maar wat de pijs betreft, zegt de ene 199 euro, de andere 299. Ik denk dat je beter af bent met die toshiba.
Uit welke films zou je dan kunnen kiezen mocht je de add-on kopen? Ben wel benieuwd welke titels ik ben mis gelopen, nu ik de add-on net gekocht heb
Geen idee! Nu je het zegt, misschien kan ik inderdad nog net binnen de boot vallen! Laten we het hopen. Iemand een linkje oid?
Ik kan alleen het engelse formulier vinden op xbox.com... http://assets.xbox.com/en-US/hardware/hddvd/Xbox360_HDDVDOffer.pdf
Hmmm, als ik het formulier zo doorlees wordt er echt om aankoopdatum gevraagd... Het is dus nog afwachten welke data ze hier in europa hanteren, maar je zult net zien dat ik buiten de boot val... Nou zijn de titels die je eventueel krijgt nou ook niet echt baanbrekende films... Maar we zijn tenslotte Nederlanders dus elke gratis film is meegenomen
Heb een kleine maand geleden ook de HD DVD speler gekocht.. hoop dat ik nog kan profiteren van deze actie. Is het nu echt 100% zeker dat deze actie ook naar Europa komt?
Sony heeft ook zo'n actie , 2 Blu-ray's kopen en je krijgt de 3e gratis thuis. Uit deze keuze lijst heb ik de beste (4stuks) al thuis op Blu-ray en de rest heb ik op dvd.
U571 en Apollo13 blijven (voor mij) klassiekers . Vooral het geluid van U571 in HD lijkt me wel wat! Zowat al de aangeboden HDDVD's heb ik ook al op DVD... Het zou mooi zijn als ik die kan vervangen/aanvullen met de HD versies. Helaas doen ze niet de nieuwste films erbij
Vervangen van mijn dvd's begin ik niet aan, maar voor de 3 bourne identity's maak ik wel een uitzondering, hoop dat er een hd dvd box vanuit komt.
in de vs waren het zelfs 8 films toch? //edit ja bij amazon.com iig. Purchase a Xbox 360 HD DVD Player and receive 8 free HD-DVD movies. Purchase between August 28, 2007 and September 23, 2007, mail-in and instant offer. While supplies lasts. Ik wacht even de exacte details voor europa af en dan haal ik er ook 1.
Even mezelf quoten; Ik heb net Children of Men en Jarhead binnen gekregen voor 9,99 per stuk. (zie ook patstopic) Alleen Jarhead staat nog te koop voor 9,99 op wehkamp.nl. Dus wees er snel bij... Is er trouwens al meer informatie over de 5 HDDVD titels bij aanschaf van de add-on? Heb zelf nog niet zoveel kunnen vinden...
Hmm inderdaad. Toen ik het vanmiddag nog nakeek, was de levertijd 2-3 werkdagen. Nu staat er inderdaad bij dat hij uitverkocht is... Misschien dat het de komende dagen weer verandert, gewoon ff in de gaten houden -edit- Hier geen 5 films bij aankoop van een HDDVD zoals Langejan ook al aangaf....
Voor de liefhebbers: Dat is wel veel extra op de hd dvd. http://dvd.themanroom.com/dvd-newsview.php?id=703
Wow, dat is inderdaad snel. Maar er zit zo te lezen geen NL ondertitel bij 16 oktober... Misschien dat hij de 13e december in NL uitkomt met ondertitel?