Sindskort kan ik mij niet meer aanmelden bij hotmail, ik log in en er openen zich allemaal venster maar uiteindelijk geeft hij aan dat die site onbeschikbaar is. Dit bericht is van Hotmail zelf zeg maar en IE geeft hem dus niet aan? Andere mensen die hier last van hebben of een oplossing denken te weten, REAGEREN!
Bij mij is m'n hotmail echt heeel traag, het lukt me geen eens om iets te mailen! Word er echt gek van!
Ook hier problemen met hotmail..... ik open hem wel (alleen in EI, FF werkt helemaal niet!) alleen duurt het héél lang om hem te openen en als hij hem heeft geopend is de rest nopg steeds erg traag en zie ik de helft niet! Erg vervelend hopelijk is dit heel snel gefixed!
heb precies dezelfde problemen... hoop dat het idd snel gefixed word want aankomende week heb ik mijn email hard nodig ivm school....
Ik leef in Nederland en geen enkel probleem. Bij niemand in mijn omgeving, dus die theorie kan ik al gelijk ontkrachten.
Ook geen enkel probleem afgezien van de 1050 spam mailtjes Maar gelukkig gebruik ik die account alleen voor msn. gmail ftw.
Hebben jullie Planet (van KPN) of ander internet van KPN? http://www.mydiary.nl/lees.asp?dagid=263949 dat even volgen en het komt goed.
Ik gebruik hotmail ook alleen nog maar voor msn, en bij onbetrouwbare sites meld ik me altijd met mn hotmail spam account aan. (record: 2300+ Inbox IN) Hotmail werkt nu maar half, de pagina's zijn nauwelijks te laden. Gmail werkt perfect, as always
Ik gebruik nu ook tijdelijk de dns servers van www.opendns.com. Over een paar dagen zet ik de KPN dns servers echter wel weer terug.
ik heb hem na het veranderen van mijn dns, en zodra mijn hotmail het dus weer deed meteen weer teruggezet op automatisch en het werkt nog steeds. anders vergeet ik dat terugzetten tog weeer..
Bij mij is traagheid geen probleem maar hij opent hem niet eens ik krijg gewoon een wit scherm en hij opent allerei venters waar ook niks mee gebeurt en ook wit blijft.