Discussie: Metal Gear Solid 4 naar de Xbox 360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 28 okt 2006.

1. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ze moeten het wel helemaal omzetten want je bot besturen met een ps3 controller (ingame) op de Xbox360 zou wel heel slecht zijn. Maar mijn hoop begint steeds minder te worden dat MGS4 op de X360 komt al maakt het mij weinig uit want de PS3 staat al bij mij thuis.

2. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad, hoewel ik MGS1 op de PSOne nog altijd het beste vind. Heb helaas nooit meer het "WHOA" gevoel gehad bij de latere MGS titels. Van wat ik in dit filmpje zag ga ik dat waarschijnlijk wel krijgen bij MGS4, althans....dat hoop ik 8)

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mgs3 had nogtans ook een immense impact op mij...

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hmm zou toch zweren dat ik ergens gelezen had dat ze al lang bezig waren met porten?

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dikke Bullshit dude. Het game is officieel exclusief. Kan zijn dat men bezig is(met een ander team) met het poorten, maar dat lijkt me heel straf. Aangezien men dat eerder doet als de game volledig af is. Anyways, kom met een bron, iedereen kan hier zaken beginnen te zeggen. Maar geloof me, de game is nu alleen in ontwikkeling voor de ps3, en zoals hij nu ontwikkeld wordt, is hij niet mogelijk op de 360...

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    en heb je daar een bron van?:+

na al dit geleut hier kreeg ik echt zin om een mgs maraton te gaan spelen:p
    heb mgs1 voor de pc gedownload en uitgespeeld, ben net klaar met mgs2 tanker en plant.
    en gister heb ik maar een ps2 gehaald met mgs 3 erbij, nog nooit gespeeld:eek:

7. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij naar de 360 komt hebben de stealthfans niets te klagen. Splinter Cell: Conviction exclusief en MGS4 erbij.., een natte droom voor de stealthfans

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    En we gaan vrolijk door met de geruchten :+

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Als dit op meer sites gebeurt dan geloof ik het!

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zijn er ondertussen al meerdere site's die het aanbieden?

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee, HMV gaf toe dat het een fout was :+ .

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    xbox360only.nl:

Nu het wel of niet verschijnen van Metal Gear Solid 4 op de Xbox 360 bijna in een soap is veranderd, leek het Kotaku verstandig om Peter Moore te vragen wat hij er over te zeggen heeft. Bijzonder verrassend is zijn commentaar niet, toch is het interessant om te zien wat de man te vertellen heeft over Sony's paradepaardje.

Zo weet Moore te melden dat hij zich zeer bewust is van de kwaliteit van de Metal Gear Solid serie. Hij zou de game vanzelfsprekend ook op de Xbox 360 willen zijn, maar het is en blijft Konami's call. Hij benadrukt dat de relatie tussen Microsoft en Konami zeer positief verloopt en dat hij hen deze keuze niet kwalijk neemt. Het wordt echter niet duidelijk of de exclusiviteit van MGS4 ligt aan Konami zelf of aan Sony. Moore vindt het ook leuk om te kunnen vertellen dat Itagaki-san (Ninja Gaiden, Dead or Alive) en Kojima-san (Metal Gear Solid) bijna altijd naar Microsoft's conferenties in Japan komen en dat ze beiden sterke liefhebbers zijn van de Xbox 360.

Hoe lang de Metal Gear Solid 4 kwestie nog voort zal duren is vanzelfsprekend onbekend; op het moment is het echter verstandig er van uit te gaan dat de game exclusief voor de Playstation 3 zal verschijnen. Wanneer er meer bekend is, stellen we je jullie uiteraard op de hoogte.

13. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Zou het graag zien gebeuren <3, maar lijkt me sterk.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zie dit helaas ook niet gebeuren.
    maar diep van binnen blijft de hoop natuurlijk bestaan. maar het zal me niets gaan verbazen als er toch bekend word dat ie ook voor de 360 komt. want die geruchten moeten toch ergens vandaan komen. lijkt me niet dat iemand zoiets verzint als het spontaan lopen rond vertellen dat ie wel komt.

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Persoonlijk denk ik dat de game zoiezo uitkomt voor de 360. Alleen de vraag blijft wanneer.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Kijkkk!!! En ik maar hier de ps3 bij ons zitten aansmeren voor metal gear solid!! Kan zo snel ook geen andere goeie game bedenken :+

En nu staat die er ook! Maargoed als die voor de x-doos komt weet ik al wat hier stof gaat vangen en ik ben het niet :+

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    lalala

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    sja.. ik weet het allemaal niet, zoveel tegenstrijdigen berichten

maar het zou me niets verbazen als het binnenkort toch echt gaat gebeuren; mgs4 op de x360

Laatst bewerkt: 16 okt 2008
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zijn er nog mensen die hier ECHT op zitten te wachten dan? de meesten die hem perse willen spelen hebben hem al gespeeld,. heb t idee dat t meer een prestige ding is,..

Deel Deze Pagina