[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat kan bij ranked niet, vrienden inviten.

2. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij playermatch kan het juist wel, je bedoeld ranked:thumbs:

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Speel alleen ranked, is verder toch geen verschil?
    Haal ik ooit hopelijk nog eens een achievement. :+
    Ben gelukkig nog nooit gekicked, maar er is altijd wel iemand die nog slechter is. :thumbs:
    Wel erg veel kinderstemmetjes inderdaad, die mogen het spel niet eens kopen officieel. :confused:

Wel verdomd verslavend trouwens...:9
    Heb pas ruim een weekje Live en speel dit nog geen week, dus moet veel oefenen. :x

4. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bedoel ik :)

Kijk jij snapt het :thumbs:

5. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In ranked zullen ze je niet snel kicken, als de teams ongelijk zijn worden de kills namelijk niet opgeteld voor de 10.000 achievement :)

6. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    zonet even local gedaan met mijn broer, en achter gekomen hoe je jezelf niet hoeft te laten zien maar wel kan schieten :) is grappig ik kon zelfs een sniper pakken met pistool zonder zelfs maar 1x geraakt te worden.

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Uhmm, wat bedoel je?

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg soms de neiging noobies te helpen. Het is toch juist vet als jij iemand verder kan helpen op Live, hij kan vast later een keer wat terug doen voor jou.
    Gewoon zeggen dat ze jou moeten volgen, ze handige tips geven etc.. Zo heb ik 2 mensen a zo'n beetje 'opgeleid' , en zij vinden de game nu nog steeds vet!
    Alleen maaar meer zielen, meer vreugde toch? :thumbs: Echt lache als je hun van die fouten ziet maken, en ze daarna uit gaat leggen hoe het moet.
    Gears is in het begin gewoon beetje doorbijten, maar omdat je zo vaak dood gaat kun je ook mooi met anderen meekijken en zien hoe zij het aanpakken. Zo kun je nog handige dingen leren, en na een tijdje ben je (hopelijk) zo goed dat je niet altijd als eerste dood bent ;)

Btw: Over 6 min zijn de maps hopelijk gratis... \o/ Speelde net nog met wat amerikanen en bij hun zijn ze al gratis (ff gechecked maar US account hebben helpt daarbij nix).
    Beetje kut alleen dat ik nu mn Xbox hier bij mn pa heb staan, en we hier net nieuw internet hebben.. Op een of andere manier vliegt dat er soms zomaar uit, denk dat het iets met de NAT instellingen te maken heeft ofzow.. Maargoed moet maar ff zien of ik dat snel kan fixen ;)

9. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ff een korte workout geven :)

Je camera zit iets naar rechts van je poppetje (als je dat nog niet was opgevallen) Dat geeft je een handig trucje waarmee je dus mensen kunt knallen zonder ook maar iets van je zelf te laten zien.

Ga naar een muurtje toe bijv deze:

Code:
    }--  --{
      ^
    Je moet dan met je camera langs de rechterkant van de muur kunnen kijken en zo kan je kijken zonder dat ze jouw zien (ook zeer handig voor "opwachtingen" :))

Je pakt nu je wapen naar keuze (sniper, lancer, pistool) de rest werkt niet perfect (ze ontploffen op de muur etc...) en houdt LT in en voila je kan nu langs de muur aimen zonder dat ze jouw zien. (je moet dus precies aan de hoek van een muurtje staan om het te laten werken, je wordt daar van zelf beter in)

Dit werkt perfect in sniper battles of als mensen snel een wapen zoals de boomshot op mansion willen pakken, dan wacht je af springt te voorschijn als ze net het wapen pakken en TadaDADAtdaadaa dood :) (Het wapen oppak dingetje geeft jouw genoeg tijd om hem down te krijgen met je lancer dus,)

Ik hoop dat het zo goed is uitgelegt :9

Ik ga de nieuwe maps checken, Laterz!

10. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    nog steeds 800 punten hier

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    as of nu, nog geen gratis Gears mappack

EDIT: 6:32 , nog steeds niks, ga me nest maar's opzoeken

Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  12. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook pas om 11 uur gratis worden volgens mij.

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet gratis, ben helaas toch vroeg wakker, maar stond nog 800 punten voor.

14. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad pas om 11 uur

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar 20 minuutjes dus, kan ik nog snel ff potje spelen. 8)

Net mijn eerste potje gewonnen, met de hoogste score (was voor het eerst zelf host, lijkt te helpen ;)). Kreeg overigens meteen negatieve feedback wegens trashtalk en dat terwijl ik niet eens een mic gebruik. |:-

16. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    hij zal er sebiet zijn.Voor de achievements moet je gewoon 20 matches winnen op die mappen dat gratis zijn.Is het dat ?

17. Gainesis

Gainesis Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hij is gratis, ben hem nu aan hte binnen halen

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ga straks dan toch maar eens online proberen te gamen :9

Zal wel een verschrikking worden, aangezien ik de game in het algemeen al lang niet meer heb gespeeld, maar online is nog langer geleden :D

19. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort toch ook maar eens proberen dan.

Nog nooit online gezeten hiermee, en nog maar weinig shooters gespeeld (Bioshock nu mee bezig, en GoW tot in de 2e Act, gaan we weer mee verder als Bioshock uit is), dus zal wel weinig spelen zijn in het begin, en veel kijken naar de rest.

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ben hem ook aan het downloaden. :+
    Gaat best snel, zit al op 50% in nog geen 5 min. :)

Edit: klaar alweer. :thumbs: Word ik tenminste ook niet meer ergens uit gekicked omdat ik een bepaalde map niet heb. :b:

Laatst bewerkt: 3 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina