[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem vandaag ook gekocht. Is echt een heel erg gaaf spel. De sixaxis werkt ook echt prima. Vooral het vliegen werkt heerlijk. Verder is alles top aan de game, heb er weinig op aan te merken. Die dogfights zijn zo gaaf. Grafisch ziet de game er echt heel erg goed uit. Top game!!
     
  2. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga in elk geval de blue-ray halen over een paar dagen .
    Volgens mij kwam hij op 14 september uit . :thumbs:
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    26 las ik ergens.

    Ik wou ook blue-ray versie halen, maar daarna las ik dat die 65 euro gaat kosten.
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De 'server is vol' melding die ik krijg zodra ik een Sony server wil joinen, heeft blijkbaar te maken met 't feit dat mijn huidige rang te laag is voor die servers. De minimale rangen op de servers zijn 1ste luitenant en generaal. Ik kan dus niet op de ranked Sony servers komen omdat m'n rang te laag is. Van alle andere ranked servers die gamers hosten zit de meerderheid vol, of m'n PS3 loopt vast zodra ik join. Met andere woorden ik kan geen hogere rang verkrijgen, dus nooit op de Sony servers komen. =(
     
  5. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het nederlandse playstation forum is een Dedicated Server voor de Nederlands sprekende mensen opgezet .

    Check deze topic : http://community.eu.playstation.com/showthread.php?t=133577 :thumbs:

    Probeer het daar eens .
    Messchien wel handig als XBW dat ook gaat doen !
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dank je! Ga ik straks even proberen. :)

    Ben nu Warhawk opnieuw aan't downloaden. Vanmiddag viel 't stroom eraf, en nu kan ik Warhawk niet meer opstarten.
     
  7. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    killzone maar 720P en 30FPS

    Zeg wist je dat killzone 2 maar op 720P en 30fps draait. Ik vind dat er weinig voor een top titel. Ik wou alleen voor dit spel al een ps3 in huis halen. Nu ik dit gelezen heb weet ik dat niet meer zoo zeker. Wat ik ook raar vind is dat Madden 08 op de PS3 niet op 60 frames loopt maar op 30 En dat de xbox 360 verzie wel op 60 loopt. En als je kijkt dat de top titel van de xbox 360 halo 3 in 1080 draait aan 60fps.Vraag ik mij af of die ps3 wel zoo krachtig is als word beweerd. Volgens mij zijn er 3 mogelijkheden 1 de ps3 Is minder krachtig dan de xbox 360. 2 Ze zijn even krachtig en de ontwikkelaar heeft gewoon de kracht van de ps3 niet goed gebruikt. 3 hij is krachtiger en ze hebben evengoed de kracht niet goed gebruikt of niet goed kunnen gebruiken om dat de ps3 zo als bekent moeilijk te programmeren is. Hoe wel sommige ontwikkelaars het tegendeel beweren en dat het programmeren wel mee valt.
    En als je mij niet gelooft hier zijn twee bronnen waar ik dit van daan heb.
    http://www.9lives.be/node/97605 http://www.insidegamer.nl/playstation3/maddennfl08/nieuws/16641/?&p=3
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 is ook 720p op 30 fps.


    PS3 is lastiger om voor te ontwikkelen met de Cell en SPU's, en veel ontwikkelaars willen hun games porten vanaf de 360 naar de PS3, en dat is lastig.

    De spellen die voor de PS3 worden ontwikkeld ( GT5 en GT5 prologue lopen op 1080p 60fs ) zien er wel uitstekend uit.

    Multiplatform games zijn gewoon niet geschikt voor de PS3.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Gears of War trouwens ook.
    Mijn reactie even verplaatst:

     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dus omdat de game maar op 720p aan 30 fps draait, moet je de game niet meer hebben? Wat is me dat voor een flauw excuus. Console games draaien al jaar en dag op 30 fps (ze zijn in een veel grotere meerderheid dan de 60 fps games) en 1080p is gewoon overkill voor de consoles van deze generatie (ze kunnen het wel aan, maar dat gaat ten koste van grafische pracht, details, ...).
     
  11. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 3 eerste xbox 360 game in 1080P. zie hier bron http://games.blogo.nl/?COMMENTS/849/19066 en als je mij nog niet gelooft. Hier is nog een bron http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5454

    Wat jij zegt klopt niet helemaal je zegt dat Multiplatform games niet geschikt zijn voor de ps3. Ik kan hier dus uit opmaken dat de ps3 het dus ven exclusieve titels moet hebben die alleen voor de ps3 zijn gemaakt. En die van af de grond af aan zijn gemaakt rond de cell van de ps3. maar sony heeft vorig jaar gezegd dat ze vonden dat de ps3 geen exclusieve titels nodig heeft. En dat Multiplatform games niet geschikt zijn voor de ps3 vind ik onzin.
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    720p lijkt deze generatie (Xbox 360/PS:cool: de sweetspot te zijn. Games die momenteel native 1080i/p ondersteunen zijn flink in de minderheid, met een reden. Natuurlijk heeft Sony destijds de PS3 lopen promoten met termen zoals FullHD en dergelijke, zeker i.c.m. Blu-ray. Pure marketing omdat de Xbox 360 destijds niet meer kon dan '1080i'.

    Wat Madden betreft, heeft volgens EA te maken met 't feit dat ze meer ervaring hebben met de Xbox 360 dan de PS3. Tel daarbij op dat de PS3 minder toegankelijk is dan de Xbox 360, minder PC based.
     
  13. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die Warhawk hebben, voeg me toe!

    PSN ID: MiNiSo
     
  14. Hero of Dragons

    Hero of Dragons Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    30 fps is best te doen.Op zich vind ik het helemaal niet erg.Neem nou crysis die straks uitkomt.Met al die grafische pracht zal het moeilijk worden om boven de 60 fps uit te komen met een redelijke sterke pc.Ik heb liever 30fps met mooie graphics dan 60 met minder.Ghost recon draait ook op 30,en ziet er ook oogverblindend mooi uit.
     
  15. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0

    Je was net op mn server aan het spelen (GAFONLY), we doen vandaag wel een potje!
     
  16. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook veel last van ' Game is Full ' foutmeldingen, terwijl de server niet vol lijkt te zitten. Vreemd, misschien is er nog een patch nodig.
     
  17. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag COD 3 gekocht , weet iemand welke knop ik moet drukken om te praten ( via headset ) ? :confused:
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Tjezus, wat werkt dat Warhawk slecht zeg online. Het komt me nu echt m'n neus uit. Gekloot met servers, vastlopers, het niet op servers kunnen komen omdat ze vol zouden zitten terwijl er gewoon nog ruimte is, gewoon totaal niet op servers kunnen komen, rankings die niet kloppen en rankings die niet bijgewerkt worden. Waarom is er eigenlijk een beta geweest? Het lijkt er onderhand op dat dit nu de beta is. Of PSN is brak of Warhawk is brak.
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vandaag ook een paar problemen ja, en mn stats worden niet geupdate. Hoop dat die shit verholpen wordt want als ik eenmaal in een game zit vind ik het echt geweldig, beste multiplayer ooit.

    Maar ja dan moet ik wel in een game komen :mad:
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De game is inderdaad fantastisch, de beste en leukste multiplayergame die ik heb gespeeld. Tenminste, als je kan spelen. Want de servers en het netwerk werken echt belabberd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina