teamqG | QualityGaming [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Ja towel is een master of doa.

Owja ik heb trouwens beetje voor gezorgd dat maestro is gebanned. En hij was gister boos op mij :'-(

2. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij kon zich niet in bedwang houden dus laat hem maar.

3. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    gow en cod4 ? iG is zoiezo veel beter in GoW en wat ik heb gezien ook op cod4 aangezien.

ook al spelen ze nu pubs samen met 6 man maar toen ik qG tegenkwam en die samenwerkte en campte stelde het niet zo veel voor als iG hun teamwork en shietskills.

zitten 2 goede in qG van wat ik heb gezien.

helaas ben ik de enige in TW die cod4 te gek vind de rest vind de game noob inverband met de AA,airstrike's,choppers en gespray.

en halo? kom op masterspy de man met dnek ik zeker een jaar aan uren op halo en een andere halo speler verliezen van rabbz en howie. die halo zo af en toe voor de lol spelen als ze thuis zijn.

RTS heb geen C&C tegen iemand van qG gespeelt zo kan geen commenttaar geven.

4. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben echt wel niet meer goed in halo 2 he. Weet je hoe slecht mijn aim is en ik heb ook gewoon geen zin meer in halo 2

Het maakt me ook helemaal niks meer uit dat ik op halo 2 verlie ofzo straks met halo 3 heb ik weer mijn oude niveau hopelijk nog beter dan dat en dan is het weer een ander verhaal
    en ik denk echt wel dat wij beter dan iG in cod 4 worden sowieso RealistQ en ik worden geen cod 4 spelers voor qG

Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  5. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind je ook wel goed verder hoor jerome, maar je snapt toch wel wat hun bedoelen? Je zegt al jaren dat je op je oude niveau terugkomt, welk oude niveau, experienz speelt nooit meer halo en volgens mij zijn jullie gelijkwaardig? In de tijd van LoC aan het begin van h2, dat oude niveau? Ik vind je een beste gozer hoor, maar die smoesjes daar trapt niemand meer in natuurlijk.

6. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik zeg wel dat ik op mijn oude niveau terug kom maar op halo 2 lukt dat nu gewoon niet meer omdat de animo te laag is voor mij op deze game

en anton je weet zelf dat ik tijdens de wcg goed op niveau was

Maar ik ga nu ff naar school toe en dan kunnen we straks verder praten okeeee :p:p

7. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit gehad dat ik minder niveau had, weleens dat ik minder speelde. Ik pak dat spel altijd weer binnen een uur volledig op. En voor iemand met een dergelijk aantal uren lijkt het me zoooo onlogisch en gek om telkens terug te komen op zogenaamd niveauverlies. En animo? Jij bent gek van halo! En je speelt het nog bijna dagelijks! De Wcg ja, dat niveau, toen speelde je gewoon goed. Maar constant ben je verder nooit echt geweest.

8. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Oh men, ga loco maar weer bummen, TW stelt al HELEMAAL niks voor voor op Halo of CoD 4

Het enige waar TW ooit goed in geweest is was GRAW, verder NIKS

En iG op CoD 4?? ik heb maar 2 goede spelers in iG gezien dat waren Jammy en Hybrid, de rest scoort nog geen positieve ratio in een TDM met randomsssss

En NiceLikerice vind de game niet leuk zeg je? die gast heeft die beta meer gespeeld dan wie dan ook in mijn friendslist

WAAROM komt iemand van TEAM WIN Zeggen dat wij niks presteren/slecht zijn, terwijl TW alleen maar goed was op GRAW en voor de rest een scrub team is dat je op een Saaie Maandag avond met 3-0 inmaakt en dat je daarna weer gejank krijgt over Host enzo!

9. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij had weer even niks te doen, komt vast omdat Barendrecht te saai is? oh en qG kan er niks aan doen dat qG I Nemesis qG ff belachelijk maakt door ineens te gaan roepen dat qG alles ownt? En met RTS bedoeld hij geen C&C 3 maar SC wat ongeveer 45 to 50 x zoveel gespeelt word. En nee iG is niet veel beter in GoW, ze zijn wat beter zover ik weet.

En wat ben jij Darkraver?

10. Towel

Towel Guest

Vinden jullie het zoiezo niet arrogant om maar neer te zetten waar jullie goed in zijn? Ik vind het alleen maar ongeloofwaardig overkomen, maar dat komt vooral omdat halo ertussen staat_0/.

@airwave, in DOA3 was ik inderdaad koning!

En masterspy, k vind je aim niet slecht gister hoor. Maar het kan ook zijn dat andere mensen beter zijn geworden ipv dat jij slechter bent geworden niet?

Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2007
  11. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Ga iG's reet likken ofzo. iG zuigt zwaar @ CoD4, zoals RealistiQ al zei kunnen alleen HyBrid en Jammy er wat van, de rest is zwaar noob. TW is sowiezo al niks op CoD4 dus kom niet praten. 2 Goede van qG? Met wie heb je allemaal gespeeld? Ik neem aan geen IntenZz, geen PeNa, niet ik, alleen maar mensen die het spel niet gaan doen? Noob in verband met Airstrike's en Choppers? Wat dacht je van het echte spel, daar kan je het uitzetten. En sprayen? Dat is misschien wat Team Win doet, maar als je goed bezig bent schakel je die sprayers zo uit.

Of iG op GoW nog steeds beter is zal blijken in Seattle, maar op CoD4 zijn we in ieder geval beter.

@Towel: Ons team heeft een tijd geen Halo 2 gespeeld en zit nu ook de Beta van CoD4 te spelen, als Halo 3 uit komt zullen ze daar voor gaan.

12. Towel

Towel Guest

Ja prima, maar doe dan nu niet alvast denken dat jullie de beste worden in halo3. Zo'n hoge verwachtingen kunnen alleen maar resulteren in een dikke teleurstelling!

13. qusSiaGod

qusSiaGod Registered Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    zit G o D I MoJiTo in qG?? zag ut in ze Motto

14. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

nou ik vind mijn aim wel slecht, ik schiet niet meer zo makkelijk 4 shotters als eerst. Ik had best wel een strakke aim en ik heb heel vaak dat ik nu eerst 2 shots mis schiet voordat ik raak begin te schieten

Relax and take it easy:9

we gaan gewoon lekker met halo3 tegen elkaar spelen voor te oefenen enzo en dan zien we wel met toernooien wie de beste is. we zijn in ieder geval aan elkaar gewaagd dat weet ik wel

voor de wcg was ik wel constant maar omdat ik onder andere na de wcg veel minder ging spelen en ook andere spellen tussendoor deed werd het toch minder. alls ik me op 1 spel concentreer gaat het veel beter. En dat hoop ik weer met halo 3 te bereiken omdat ik dan niks anders ga spelen dan halo 3 als ik al online ben

Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2007
  15. FuSionZ

FuSionZ Guest

woww 3 dubbele post

16. Towel

Towel Guest

Masterspy heeft gesproken....

En toch moet je maar snel je naam weer veranderen!

17. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik dat ook weer ga doen ff met Smartiez overleggen

en sorry voor de 3 dubbele post

18. niels123

niels123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA cker , daarom gaan wij toch onwnen?:)

19. SunriZe

SunriZe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ;)

20. JeePee

JeePee Guest

Jullie speelde toch GRAW? Moet je ook niet zeuren over gespray. Als dat ergens goed kan is het GRAW wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina