nou, ik zou opletten, een warlock als eerste character...dat was bij mij het geval. ik heb er slechte herinneringen aan omdat ik geen idee had welke spec (talents) goed was, geen keybinds had, geen idee had welke stats belangrijk zijn. anyway, als je lock neemt, level gewoon met de 'affliction' of 'demonology' tree, want destruction is een waardeloze tree. je bent net een mage met lagere dps en je gaat even snel dood als een fire mage.
leer vooral direct met keybinds te werken. druk op 'esc', klik op 'keybindings', en bind zo al je spells aan verschillende toetsen.
focus je op gear met intellect (mana) en een beetje stamina...totdat je 'lifetap' krijgt. concentreer je daarna alleen op stamina gear.
hoe ziet een standaard gevecht eruit van een warlock: je cast altijd je twee curses, 'corruption' en 'curse of agony', dan 'immolate', daarna life tap je (een stuk van je hp gaat weg en je krijgt mana in de plaats), dan gebruik je drain life om terug hp bij te krijgen. en dat herhaal je.
tip: om de twee levels kan je nieuwe spells kopen bij de trainer. die kan je vinden in stormwind en ironforge. als je het niet kan vinden, vraag het dan in de chat of vraag het aan de guards
Laatst bewerkt: 3 sep 2007