Call of Duty 4: Modern Warfare

Discussie in 'Algemeen' gestart door Inf1nity, 16 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nosferatu 360NL

Nosferatu 360NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik vreemdgenoeg ook, precies hetzlfde wat jij nu ook zegt.
    Heb het daarna maar geprobeerd met mijn chello adres en dat werkte wel meteen.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je kan je met elk adres inschrijven? Ook met een niet XBL adres?

Damn wat een wankers daar, op een Microsoftadres komt er niks aan, op mijn gmail binnen 2 seconden :+

edit: al baal ik nu behoorlijk, want ik had dus zo mee kunnen doen.

Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan :)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zoals hierboven: tis ook al gelukt, echter het is nu uiteraard wel veel te laat |:-

5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    hahah ik heb de beta ook! Hij is echt super!
    Wat me wel opviel is dat als je cod2 hebt gespeelt, je zo overstapt op 4!
    Ik zat binnen 1h en 45m op hoogste rank. K heb gewoon op normaal tempo gespeelt, niet gerushed.
    Dit is zeker de beste cod ooit.
    en voor mensen die hem nog niet hebben, houd iid charlieoscardelta in de gaten!

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Oh bah ik wil ook die beta spelen....maar als het straks in Europa is dan kun je gewoon je xbox live name gebruiken?? En hoef ik niet nog een account temaken...

7. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
    jezus wat heb ik zin in deze game,, heb cod2 helemaal kapot gespeeld op pc.. 3 heb ik ook op 360 maar dat vind ik maar niks, de gameplay is toch anders en het speelt niet lekker;0 jammer dat ik weg was toen je je kon inschrijven voor de beta US. maar wachten op EU Beta. hopelijk komt die een beetje snel.. (deze week) volgende week ben ik op kamp met school.. wil heb niet weer missen, dat zou echt k*t zijn, maargoed., we zien het wel. heeft er iemand trouwens een HD filmpje van de Beta, zodat ik goed kan zien hoe het eruit ziet en speelt? had op gametrailers wel een filmpje maar was niet super kwaliteit.

greetsz

8. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb mijne gewoon met nederlands xbl account, nederlands COD.com account, nederlands adres. en ik kreeg gewoon een email in me nederlandse hotmail-adres!
    g-e-w-e-l-d-i-g spel!
    beste online shooter tot nu!
    mensen die cod2 geweldig vonden, zullen hier helemaal hun lol mee op kunnen (net als ikzelf)!

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    kan nu ook al ? ik heb ook gewoon met mijn Xboxlive account (europees) een beta token gekregen en in gebruik. Als kan ik niet spelen gisteren ivm met een error. Vanavond hopelijk meer geluk :)

10. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De engelse beta begind 7 september, dus ook voor Nederland neem ik aan, aangezien ons kikkerlandje ook genoemd is.

Maar ik heb de beta al :D

11. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Nee nu zal het moeilijk zijn om nog in de Amerikaanse beta te komen aangezien de grote inschrijving al afgelopen is en de rest van de tokens worden via Gamespot en Gamestop verspreid. Europese beta zal makkelijker worden.

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    ik hem toch echt zondag een token gekregen op me nl xbox profiel! Had vorig week even op de site geregged en das alles. Kan nu al de beta doen!

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Tot wanneer zal die Beta er zijn ?

14. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik heb de beta ook. ( met nederlandse account)

15. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Komt er een beta doet mijn xbox het niet :mad:

16. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    de beta laten ze staat tot de uiteindelijke game afgerond is (dikke maand zeker, misschien wel 2)
    lang iig dus :D

17. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem ook Zondag pas ontvangen maar dat kwam omdat ze de servers niet teveel wouden belasten en rustig de hoeveelheid beta spelers verhogen. Jij komt aan die token omdat je je Maandag/Dinsdag heb ingeschreven toen de inschrijving nog open was en nu is de Amerikaanse inschrijving afgesloten en kunnen Amerikanen alleen via Gamespot en Gamestop tokens krijgen. Ik denk ook dat het ze inmiddels weinig uitmaakt of Europeanen het spel spelen aangezien iedereen er zo gemakkelijk inkomt.

18. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind je de beta? marketplace?

19. notfield

notfield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren ff een uurtje of 4 gespeeld...WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE BRUTE SHOOTER IS DIT ZEG!!!!Ongelooflijk echt de beste OOIT!!
    Ik baal echt dat ik nu op mijn werk zit.

20. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de BETA sinds gister, maar dan wel de US variant dacht ik..
    Of is het zo dat de EU mensen gewoon in dezelfde beta komen? Ik zou zeggen dat er verschillende servers komen..
    Zo ja: Hoe meld ik me aan voor de europese beta? Dacht dat die 9 september zou beginnen toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina