[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Doomwalker gedowned met 25 man.
    Loot die ik met geluk heb gehad:

Terrorweave Tunic
    Binds when picked up
    Chest Leather
    379 Armor
    Red Socket
    Yellow Socket
    Yellow Socket
    Socket Bonus: +4 Crit Rating
    Durability 120 / 120
    Requires Level 70
    Equip: Improves hit rating by 21 (1.3%).
    Equip: Improves critical strike rating by 25 (1.1%).
    Equip: Increases attack power by 96.

toen kara en dit geloot:

Emerald Ripper
    Binds when picked up
    Unique
    One-Hand Dagger
    126 - 189 Damage Speed 1.80
    (87.5 damage per second)
    +19 Agility
    +18 Stamina

Durability 75 / 75
    Requires Level 70
    Equip: Increases attack power by 36.

en nu nog in kara

Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  2. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga vanavond met WoW beginnen en een mannetje aanmaken.

Ik weet sowieso dat ik aan de Alliance kant ga starten, maar ik twijfel nog heel erg over welk ras en welke class.

Ik twijfel iig over de volgende classes:
    - Hunter
    - Warlock
    - Paladin
    - Priest

Kan iemand mij een beetje advies geven wat leuk is om te spelen met welk ras erbij?

3. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Hunter = leuk op laag lvl, alleen gaat vervelen omdat hunters niet zo gewild zijn + er zijn er teveel...

Warlock = ook leuk, verveeld niet snel en zijn best gewild..

Paladin, tja ik hou niet van die play style... dus ben maar tot lvl 11 gekomen haha

Priest, healen vind ik niet geweldig en als je voor een SP (shadow priest ) zou gaan kan je denk ik beter een lock nemen....

neem gewoon een rogue :9 ! pure ownage

4. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn Rogues wel gewild? Is dat leuker?

Waarom zijn Hunters niet echt gewild? Is het niet leuk om verschillende pets te kunnen houden en gebruiken?

Wat is er zo gaaf aan een Warlock?

5. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Warlocks staan momenteel bekend om hun imbaness. Ze kunnen, als je het over pvp hebt (player versus player) vrijwel elk andere class aan. Warlocks zullen altijd gewilt blijven omdat het gewoon een goed gebalanceerde class is.

Als je een goede hunter bent, ben je zeker wel gewilt in raids. Het probleem is echter, dat de meeste mensen die een hunter spelen, niet echt weten hoe hun class in elkaar steekt. Een hunter is gewoon erg makkelijk te levelen, mensen kiezen daarom ook sneller een hunter, dan bijvoorbeeld een warlock.

Rogues zijn zeker leuk. Ik vind het zelf een van de leukste classes in WoW. Het stealth concept zit gewoon heel erg goed in elkaar. Daarnaast hoef je ook geen einstein te zijn, wil je de rogue class kunnen begrijpen. Het zijn erg goede damage dealers, en ze werken niet met een manapool.

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heh rogues zijn er amper :lol: Je moet zelf kijken wat je leuk vind, iedereen kan hier alleen zijn eigen mening geven en ik moet zeggen dat de class die ik tot nu toe het leukst vind (van de 4 die ik op high-end heb gespeeld) is teh Shaman, blijft gewoon bruut zeker als je een Orc hebt :cool: Maar ik snap cker wel dat als je Alliance gaat spelen dat je niet zo'n paarse nijlpaard wil zijn, die zien er namelijk strontlelijk uit :+ (vind ik) Dan zou ik voor een Human Warlock gaan van dat rijtje wat daar staat maar dat is weer heel persoonlijk. Heb zelf een Gnome Mage en daar baalde ik uiteindelijk echt van omdat ik een Gnome had gekozen -.-

Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik zou opletten, een warlock als eerste character...dat was bij mij het geval. ik heb er slechte herinneringen aan omdat ik geen idee had welke spec (talents) goed was, geen keybinds had, geen idee had welke stats belangrijk zijn. anyway, als je lock neemt, level gewoon met de 'affliction' of 'demonology' tree, want destruction is een waardeloze tree. je bent net een mage met lagere dps en je gaat even snel dood als een fire mage.

leer vooral direct met keybinds te werken. druk op 'esc', klik op 'keybindings', en bind zo al je spells aan verschillende toetsen.

focus je op gear met intellect (mana) en een beetje stamina...totdat je 'lifetap' krijgt. concentreer je daarna alleen op stamina gear.

hoe ziet een standaard gevecht eruit van een warlock: je cast altijd je twee curses, 'corruption' en 'curse of agony', dan 'immolate', daarna life tap je (een stuk van je hp gaat weg en je krijgt mana in de plaats), dan gebruik je drain life om terug hp bij te krijgen. en dat herhaal je.

tip: om de twee levels kan je nieuwe spells kopen bij de trainer. die kan je vinden in stormwind en ironforge. als je het niet kan vinden, vraag het dan in de chat of vraag het aan de guards

8. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna loon binnen dus weer ff zorgen dat ik op (weer) WoW kan.:+

lvl 30 priest... Denk weer dat ik dood gespammed word door gasten die in dungeons willen...8)

*huilt*

9. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk al die reacties......maakt mij niet uit dat je alleen je eigen mening kan geven.

Het wordt een Priest of Warlock, maar Hunter lijkt mij ook altijd nog erg leuk omdat het mij super lijkt om een Raptor als pet te hebben.

Blijf maar komen met die reacties, leuk om te lezen (hier op mijn werk :D)....

Is een Warlock vergelijkbaar met een Lore-master in LOTRO?

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Warlocks kunnen nogal saai worden vind ik zelf, heb er nu een jaar lang een gespeeld maar ik vind de PVP als warlock maar saai. Hunters zijn leuker in pvp, maar zijn ook redelijk saai.

Als je priest rolled kan je nog alle kanten op. Je kan Shadowpriest worden, dan ga je damage doen. Of je kan healer worden. Dus ik zou priest nemen als eerste char. Dan kan je allebei testen en kijken wat je leuker vind.

Maar op zich is elke char in wow wel leuk. Tis maar wat jij leuker vind, met pets spelen, ranged schieten of melee hakken, healen of tanken.
    Mijn favoriete classen zijn Warrior en Hunter.

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    lol een rock imo, FEAR + SKILLCOIL PEW PEW PEW 160k CRIT WOHOOO! En migilles is right, hunt0rs zijn niet gewilt in raids. Rogues worden namelijk jaloers als ze een BM nab mijlen boven hen zien staan op de peenmeters. :+

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shadowpriest is nog veel saaier dan lock imo. swp, vt, mind blast, mind flay, sw death, woohoo. een van de grote zwaktes in pvp is vooral dat je je eigen niet kan healen (vampiric embrace bah), tenzij je echt imba stats hebt en je zonder shadow form kan ownen. ook ben je wel erg snel oom :/ altijd grappig van die sp's met 11k hp en 8k mana, direct oom

heb zowat alle classes geprobeert maar vind dat shaman toch het langste leuk blijft. met enchancement tot 70, dan elemental speccen, elemental gear verzamelen en wanneer het niet boeit gewoon voor een paar dagen resto speccen.

13. x-daan-x

x-daan-x xbox gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ook kan doen is de forums checken van www.wow-europe.com zelf. Er zijn daar eindeloze discussies over alle classes, en daar zul je zeker genoeg informatie vinden: forums.wow-europe.com

14. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal staan in die forums allerlei afkortingen, die ik (nog) niet begrijp. Zo is voor mij wat makkelijker te begrijpen.....

Het gaat tussen Priest en Warlock.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Maar goed dat jij niet BM bent en suckeh dps doet dan. :cool:

16. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Priest = makkelijk om een party te krijgen zowel shadow als healer en wat dat betreft Warlock iets minder. Je moet healen leuk vinden, de één vind het niks terwijl de ander het geweldig vindt. Ikzelf vind het leuk om te healen heb alle classes behalve Paladin gespeeld :+ (Priest niet op 70 tho)

17. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend begint een Dranaei Warrior. Welke char is goed om samen met een Warrior te partyen?

18. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Warrior + Priest dan heb je voor de rest ook geen probleem om een party te vinden dat is wel ckers. En qua lvlen tja warrior + priest is opzich wel leuk, niet de ideale combo maar beter dan een lock (imo)

19. Dr Zoidberg

Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dan de beste combinatie met Warrior?

20. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Oh sorry ik had niet opgelet dat je bedoelde de beste combo met een warr. Dan is priest wel 1 van de betere opties :) Had meer in gedachten dat er geen enkele ideale lvling combo is met een warr :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina