Skate

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Op die flickskate grab guides wat betekent die \|/ en /|\?
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Die Skate-site (fansite neem ik aan) is wel netjes. Paar kleine schoonheidsfoutjes met herhalende plaatjes, maar verder erg stijlvol. Maar eens meer bekijken, met name voor de tricks ed.
     
  3. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    naar boven en naar beneden op de rechterstick denk ik zo. Zal denk ik zo wel aangepast worden.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is het al iemand gelukt om een 900 te doen? Mijn hoogste is 720.
     
  5. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik kwam net toevallig een filmpje tegen van een 900. Hij is niet perfect geland maar het kan tog door als een 900.
    900
     
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke tut, al vind ik dat filmpje eronder juist heel kut.. Khou er niet van als je in 1 line meerdere standpunte kiest.. Gewoon aanrijden, en wanneer de trick begint kun je m in slowmo laten afspelen met eventueel een ander standpunt.
    En jammer dat Skate share ding op internet het bij mij nog steeds niet doet :mad:

    Maargoe boeie iedereen zn eigen ding;)
    Ik heb gister een 4dubbele heelflip geland, zag er wel grappig uit en zou wel ff proberen op YT te zetten.
     
  7. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik een 4 dubbele kickflip :9 dat ziet er echt vet uit heh?:D ik had echt een gevoel van voldoening toen het me eindelijk gelukt was haha
     
  8. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Die quad heelflip of kickflip vind ikzelf best makkelijk, je moet gewoon een goede aanloop maken. Ik vind zelf de Nollie Quad Heelflip 540 erg vet:+
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    En zulke dingen lijken me nou zo vet om in de full game te doen. Samen met een team/stel vrienden door de stad cruisen en zulke plaatjes/filmpjes schieten.
     
  11. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar geef ik je wel gelijk in, zeker in een pool/halfpipe of met ze zessen achter elkaar een zelfde grind nemen :D
     
  12. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn us account aangemaakt.
    Zooooo lame dat ze zoveel meer hebben, maar bon, we mogen niet klagen met onze trailels van potc en 10 games ;).
    Skate demo zit aan 30%. De volgende dagen gaan enorm chill zijn denk ik ^^.
     
  13. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge jonge kan echt niet wachten tot dit spel in de winkels ligt ^^
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zeker nette foto! Maar wat ik dan weer heb, heb ik 12,000 zoveel op de teller staan, X3 bonus, knal ik tegen zo'n ventje op en pleur ik. :x De ene keer bots je gewoon en rijd iedereen rustig verder, dan pleurt die andere gozer en ja, dan moet ik ook maar 's vallen. Niet grappig! :mad:

    :+
     
  15. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    vind wel dat je soms nogal dom kan vallen.
    denk niet dat als je op top speed op een schans af komt en dan lekker ff een jump maakt en dat er dan toevalig die *(**********(&*(^(^)^&|:- gasten ook net ff jumpen en dat je elkaar in de lucht raakt.:mad::mad:
    volgens mij val je dan niet loodrecht meteen naar beneden, volgens mij zit je nog met een snelheid die je hebt en als je dan valt val je niet loodrecht.
    is ff een voorbeeld maar heb vaak genoeg gehad dat je valt op een manier waaran je denkt "kom op zeg" en 't is ook niet altijd lekker logisch, voor mij ook een reden warom ik die demo nooit meer speel.

    en dat lichaam als je valt ligt er dan ook altijd zo levenloos bij ook als 't iets kleins is zoals tegen een radje aan rijden en je valt dan VANG JE JEZELF EGT WEL OP MAAR HIER DOEN ZE DATG NIET en dan liggen zo ook meteen levenloos.8)
    hoop dat 't in 't spel wel beter is gedaan
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  16. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lande vanochtend een 5 of 6 dubbele kickflip met een 720 draai8)8)
     
  17. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is de quad kickflip et meeste (of vergis ik me):+
     
  18. RINO

    RINO Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    deze game is zoo focking wreed, kan niet wachten om hem online te gaan doen.
     
  19. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me vergissen maar volgens mij toen ik die best trick contest had gewonnen hoor je die vent wel eens zeggen " community point go to the winner" of zoiets, en daarna gingen ze allemaal aan de kant voor me, misschien moet je dus ook respect afdwingen in de game.
     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Je kan meer dan een quad kickflip maken maar dan telt hij niet verder.

    Dat lijkt mij echt zo vet als dat zo zou zijn. Maar dan moet het niet te overdreven zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina