teamqG | QualityGaming [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SmartieZ, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0

haha dit vind ik wel heel erg grappig, de enige die campte was iG, in dat gebouwtje in het midden van overgrown, kom hier aub niet lullen over hoe geweldig iG wel niet is. en jij steld al helemaal niks voor gozer. we verloren net met 740 - 750, en wij hadden niet eens nemesis, amantia of smartiez in ons team, dus ga aub niet lopen zeggen wie hier beter is, want wij hebben iG nl al een aantal keren daarvoor verslagen...

2. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hou het nu al alleen bij mezelf .. ( omdat over de rest te veel moeite en typwerk gaat kosten )

Hybrid zou hun beste speler moete zijn .. met zijn D/K rato springt ie nergens boven uit met zijn 1.88 .. en mijne ( kijk op qG I SmartieZ ) is al 2.64 .. hij speeld bijna alleen met zijn clanmaten ( zou je toch veel minder Deaths moeten hebbe ? ) en toen ik ff met hun speelde leek het me nou ook weer niet zo'n groot goed team .. wat ik met qG heb gespeeld vertelde mij veel meer zit goede individuele klassen in en ook net als Nemesis goed teamverband ( zwaar veel assiste :9 )

en voor alle mensen die zeuren .. het is nog maar een BETA losersssss....

3. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Pcies tis een Beta, dus jouw getalletjes zeggen ook geen fuck. En ja, ik ben chagerijnig vandaag.

4. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee mijn cijfertjes zeggen niks :) maar wel heeeeeeel veel meer dan iG ;)

5. DSF Darkraver

DSF Darkraver TW Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    inferno en rest van qG

ik weet niet waarom jullie niet zien waarom jullie zo overrated zijn en denken dat jullie goed zijn.

ik weet niet if TW cod4 gaat spelen weet wel dat ik goed genoeg ben om te zeggen dat jullie imo niet beter zijn. je kan niks aan mijn mening doen.

en masterspy iedreen weet dat je zoveel h2 hebt gespeelt je word uitgelachen door de 2 die je hebben gespeelt in de topic van bk vs qg op ons forum.

en inferno graw?

lol ja oke das graw 1 en 2
    gow seaosn 1 champs tnx
    quake 4
    pgr3

en dan nog games zoals saint row etc... maar dat stelt niet veel voor zelfs voor onze 2 weken op cod2 wonnen we nog tegen clans die maanden speelden.

sorry maar jullie denken te groot over jullie en snap niet dat iedereen alles pikt.

jullie vermijden losses door ze simpel weg te laten verdwijnen en ga maar door heb hier eigenlijk geen zin in ik zei wat ik vind boeit me niet eens wat je van TW vind voor cod4 en h3.

want zelfs op h3 die potje's tegen jullie werden jullie als bk's beschouwt door iG ghost.

de mzzls

edit: intenzz hoe de hell kom je aan iG nl? lmao good job son.

Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  6. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    de gene die sprayen haten spelen geen graw tnx.

en ik bum iG totaal niet iedreen weet dat ik een pishekel aan de clan algemeen heb alleen paar members niet. zal ze ook nooit joinen zolang ik in TW zit.

7. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het probleem zit um in dat jij ons underate en iG overate dat probeert iedereen duidelijk te maken .. na 2-3 weken CoD4 kun je al duidelijke resultaten zien over spelers ..

8. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    / clans

9. Towel

Towel Guest

Wat heb jij voor je nederlands Darkraver? Wil je aub je zinnen verduidelijken met komma's of punten? En gebruik ook eens de hoofdletter voor de verandering.

En je duidt wel heel vaak op masterspy dat hij veel heeft gespeeld. Maar volgens mij ben jij gewoon snel gestopt met spelen omdat je het spelletje te lastig vond!

Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2007
  10. Deadbringr

Deadbringr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de master of DOA .. heeft altijd gelijk

11. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    dude it's a forum.

sinds wanneer hebben we hier gramatica politie?

12. FuSionZ

FuSionZ Guest

altijd al

Laatst bewerkt door een moderator: 3 sep 2007
  13. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Wie de fok is TW?

Iedergeval, @ anton lol.
    @ de rest, H2 exp all over again \o/

14. Towel

Towel Guest

Je hoeft hier niet te laten zien dat je goed bent in grammatica, maar een beetje je zinnen zo typen dat ze leesbaar zijn is wel zo handig!

15. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
  16. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omdat jij met iG in het team zat..

17. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. DSF Darkraver

Leuk Bevonden:
    0
    we speelde voor de lol samen

en weet niet veel zijn goed op de beta neej maar ik speel tenminste niet elk potje met me team maten om me stats omhoog te krijgen.

en in me eentje met wat noobs tegen iG of qG is ook nie al te leuk want of je rushed kilt er 2/3/4 en je ebnt dood of je bent als laatst over en ze komen van overal vandaan.

maare suc6 met julloe proheid op cod4 en h3 ik zei vanzelf wel of jullie worden ook daden zijn.\o/

19. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met teammaten gaan je stats meestal omlaag omdat je maar weinig kills kan halen omdat je teammaten ook goed zijn. :)

ps: je moet ook niet rushkillen, gaat meestal fout :p

btw: ik ga nooit alleen, vandaag was ik met een vriend aan het spelen maar die ging weg en toen was ik dus wel alleen, mijn score was gelijk 32 - 2,,,, mijn team killed niet, en de tegenstander ook niet.. lekker makkelijk:p

20. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina