Je krijgt op een gegeven moment in het spel een camera. Die gebruik je dan net als ieder wapen: RT om een foto te maken. En om te zorgen dat mijn vraag niet vergeten wordt post ik em hier nog even
die staan volgens mij niet op je map, maar je kan gewoon het level afamaken waar je nu mee bezig bent en dan op het einde gewoon fort frolic als nieuwe bestemming kiezen
Toevallig, daar ben ik net naar op weg Nou ja..was Ik moet nu eerst iets uitvinden voor zo een vrouw.
ok dan moet ik dus ook even terug richting Frolic.... aan de andere kant geeft het me zo nog een reden om de game opnieuw te starten
Kan je bij de eerste gatherens garden in medical pavillion al een plasmid slot kopen? Ik kan wel plasmids etc. kopen, maar ik heb geen slot vrij. Volgens mij kan je daar nog geen slot kopen? Ik heb tevens de electric bolt weggedaan en daarvoor in de plaats telekinesis genomen. Is Electric bolt later nog verkrijgbaar?
Die kun je gewoon in je inventaris bewaren. Later kun je altijd nog bij zo'n gene bank telekenesis omwisselen voor Electric bolt als je dat wilt, dan kan altijd btw.
Wat is nu eigelijk ADAM, wat je zo nodig hebt van little sisters? Ik ben de eerste tegen gekomen en heb haar gered. Maar ze zeggen dat je later echt Adam nodig hebt? wat gebeurt er dan als ik haar harverst en wat heb ik dan?
Dan krijg je iets meer adam per 3 little sister naar verhoudingen. Je moet ze nu btw wel blijven redden en later een keer overnieuw beginnen om te harvesten. Harvesten is btw best wel gruwelijk. Gaat ook allemaal voor achievements.
Ik zou ze gewoon allemaal redden. Dan krijg je ook nog een achievement van 100 Gamerpoints extra. Hier een handig lijstje met de credits van Chorus: Upgrades Health Upgrade - 80 (4 total available) EVE Upgrade - 80 (4 total available) Total for all Upgrades: 640 Adam Maxed Tracks: 1,360 Tonics: 280 Plasmids: 1,330 Upgrades: 640 Total Buyable Stuff: 3,610 Saving all Little Sisters: 3,080 Harvesting all Little Sisters: 3,360 Je verdient uiteindelijk meer Adam door ze te harvesten, maar als je je Adam niet investeerd in stomme dingen zoals Extra health/eve balkje kun je ook gewoon de achievements voor alle Slots en alle Tonics krijgen.
Je krijgt als je elke LS saved wel 280 Adam minder, maar je krijgt dan wel veel ammo, items, first aid kits etc voor in de plaats.
en plasmids die je anders niet kan krijge, want volgens mij kan je die plasmid, die je gbruikt om big daddy's jou te laten helpen, alleen doormiddel van zo'n caudeutje
Kreeg niemand te pakken, en kon het ook nergens vinden. Heb nu de Normale versie bij Nedgame besteld met 10% korting.
Ik ben vandaag voor t eerst bezig met BioShock en heb in t eerste level een paar Big Daddy s gemold ( 4 geloof ik ) En ik heb 2 little sisters geharvest.Nu heb ik echter alle kamers doorzocht en heb ook alle kamers gehad zie ik op de map.Nu blijft er echter telkens een nieuwe Big Daddy komen als ik er 1 heb gemold.Ik heb m ook al gevolgd om te kijken of hij er ergens nog een sister uit de muur beukt.. maar niets ?? Geen little sisters meer.Wat moet ik doen?
Misschien zijn de allemaal al gered/geharvest? Druk een op start en dan kan je zien hoeveel er nog over zijn, gered en geharvest.