Bioshock [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Er blijven Big Dadies spawnen, ook zonder Little Sisters. Als je alles hebt gehad kun je naar je volgende goal/level.

2. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan je nou precies met die blauwe plasmid (die security plasmid ofzoiets)..??
    Ik probeer het op camera's te gooien maar er gebeurt nikss|:-

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Je moet het ook op vijanden gooien! :+

Camera's en turrets zien hun dan als vijanden.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Had het idd leuker gevonden als ik ze op camera's kon kwakken. Ik doe nu echt niks met dat ding.

Die wespen zijn trouwens verrekte handig bij Houdini's! Vind het sowieso één van de leukste krachten.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe haal ik nou die lucky winner Achievement?? Ik lijk nu wel zo''n gok verslaafde bij Fort Frolic maar krijg die achiement maar niet!! :confused: :'-(

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Als je dit $$$ ziet:9

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hoe kunnen sommige nou eigenlijk zeggen dat BioShock kort is? Ik loop al uren me de pestpokken op Arcadia, wat een doolhof is dat zeg. Je moet echt elk hoekje checken anders mis je wat en ik probeer alle Diary's te vinden dus dat kost echt veel tijd. Maar ja, het is wel een hele vette en vermakelijke game! :thumbs:

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    @Chorus: Ja zo ver was ik nou ook al wel...Maar hoelang moet je dan gokken? En geen tips ofzo welke beter is om tenemen :9 :)

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Er zijn geen tips, en ook niet welke nu beter is om te kiezen. Het is gewoon puur random, de een zal hem na 2 minuutjes halen en de ander staat 20 minuten te gokken. :9

Ik heb hem al gehaald, duurde gelukkig bij mij misschien 3 minuutjes ofzo.

10. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat doe ik dus ook en ik loop telkens met mn camera in de aanslag om goede researchfoto's te maken als er ineens een of andere splicer opdoemt:thumbs:

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja lachen is dat alleen valt het niet altijd mee. Zit je toevallig ook bij Arcadia?

12. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja moest nu op een of andere market dingen verzamlen om de lazarus vector te inventen

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok dan, bij mij is dat hek voor die market nog dicht. Ik moet dus nog even naar de andere kant lopen, maar ik check echt alles 10 keer zodat ik geen Diary mis! 8)

14. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik val een BigDaddy aan op Hard mode, ik gebruik geen health packs of EVE zooi, alleen m'n shotgun, ik ga 6x dood, maar hij ligt wel om.

Maakt dit verder uit dat ik 6x dood ga? Verlies ik Items of geld? Of ADAM?

Waar zit de negatieve factor van dit alles?

Anders is toch zeg maar de uitdaging een beetje weg? Of ligt dat aan mij?

15. Mozilla

Mozilla Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmiddag ook gehaalt, bij het 2de level bij die dentist als het scherm ff wit word. gaat het weer weg draa ik me om staat er een of ander lijpo. schrok me dood.

16. Ashavan

Ashavan Guest

Je verliest niks. Vita chambers halen inderdaad elk beetje uitdaging weg. Maar hoe kun je 6x sterven? Zelf ben ik alles behalve een FPS'er en stierf nog niet eens. Moet wel zeggen dat ik op Easy begon, normal en daarna pas hard. Wellicht dat de opwarming help.

17. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij maakt het niets uit dat je doodgaat. Telkens als je respawned tref je de locatie hetzelfde aan als de laatste keer dat je doodging. Theoretisch zou je t dus inderdaad zonder healthpacks kunnen doen.

Meeste dat ik dood ging bij een Big Daddy was drie keer. Dat was ook mn eerste big daddy:)

Ik safe trouwens alle little sisters

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En je gebruikt ook geen medpacs?

Zelf ik heb de eerste BigDaddy op hard ook verslagen zonder dood te gaan of medpacs te gebruiken. Gewoon de hele tijd over de toonbank springen :+ .

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Theoretisch gezien kun je een Big Daddy doodknuppelen met je Wrench, zonder ook maar iets van ammo of Health Packs of wat dan ook te gebruiken. Ben je wel even bezig, maar doodgaan is dus niet echt een straf in dit spel.

20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel op Hard :)
    Maar ik had verder ook geen Medi-Kits of Eve-acties gedaan, ik wilde met zo min mogelijk materieel die big-daddy neerleggen en dat lukte me na 5 of 6x doodgaan en dat had ogenschijnlijk geen gevolgen.
    En als ik het van je begrijp heeft het dus ook totaal geen gevolgen :)

Nou dat maakt de game een stuk makkelijker :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina