Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Zitten in de premiums nu HDMI???
     
  2. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook weer eens gebeld en kreeg weer doodeuk te horen dat m'n 360 bij het repair staat.

    ondanks dat ie al sinds 18 julie is afgeleverd bij die bende daar doen ze mij nu ook geen toezeggingen meer mbt wanneer ie terug komt, het zal in ieder geval zo spoedig mogelijk zijn zei die muts.
    En daar mag je het dan weer mee doen.
    Echt schandalig hoe ze je behandelen.

    Ja dat dacht ik ook, ikwil me geld terug omdat ze zich niet aan hun voorwaarden houden, je voorliegen noem maar op maar het heeft geen zin, er is geen rechtsbijstandsverzekering die het op wil nemen tegen microsoft , die gasten hebben zo'n groot leger aan juristen die jaren lang door kunnen procederen zodat iedereen daar op leeg loopt.
     
  4. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    @jasnba
    En je gaat ook nog je geld verspillen aan een elite?
    dan ben je inderdaad gestoord als ze je zo als stront behandelden.
     
  5. flyswatter

    flyswatter Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox staat er sinds +/- 20 juli gisteren en eergisteren gebeld waar hij bleef (zie eerdere post) en gister werd mij beloofd dat met maximaal 10 werkdagen m'n xbox terug zou zijn.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik wil je niet uit je dromen helpen, maar hoe kunnen ze dat beloven?

    Ze kunnen daar zien of ie klaar is of niet, dus dat kunnen ze je dan ook meteen vertellen, maar dat hebben ze dus niet gedaan?

    @Gollem; eisen dat je wilt weten waar je console blijft. Eis een hogere pief te spreken (NIET terug laten bellen, duurt te lang!).

    Kwaad worden werkt ook erg goed, dus houd je niet in.

    Ze moeten je in ieder geval kunnen vertellen wat je status is.

    Als dat echt allemaal niet werkt, probeer eens te bellen met MS NL, en leg daar je verhaal uit.
     
  7. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben onlangs in contact gekomen met MS NL maar die verwijzen je door naar de help desk, Zij kunnen je in feitte niet helpen omdat ze allemaal niks mogen, mij is een versnelde reparatie beloofd maar ik denk dat het lang gaat duren.
     
  8. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    @ flyswatter

    ik hoop het voor je ik zit inmiddels als sinds juni zonder 360, er is mij ook zoveel beloofd elke keer zeggen ze wat anders daar bij klantenservice
    er was wat mis gegaan in het systeem, ken ik inkomen maar zelfs senior medewerkers konden mij niks meer vertellen dan dat ik geduld moet hebben...sorry zeiden ze dan.
    via ms nederland word je automatisch doorverbonden met 0800-0233894
     
  9. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in feitte al sinds 25 juni zonder xbox , had hem toen opgestuurd kreeg eind juli een nieuwe die meteen al krassen maakte , die is nu ook weg dus zit in middels al me hele vakantie zonder xbox .
     
  10. otothez

    otothez Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    echt vaag dat ze een ongeopende met seal xbox360 weigeren en die van mij die een gescheurde seal had en opengemaakt was, gewoon fixen..
     
  11. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Leuk, ik heb de labels via mail gekregen i.p.v de post wat ze mij zeiden. Nu heb ik altijd de labels via de post gehad maar heb ze nu zelf uit moet printen, even een vraag.

    Moet je op de doos ook het stukje van "Handtekening - Datum" erop plaatsen of is dit niet nodig? Deze staat namelijk aan de andere kant van de vouwrand...
     
  12. Madhouse

    Madhouse Dus je doet wat...?

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 heb ik op 29augustus terug gekregen, ik wilde afgelopen zondag een andere faceplate op mijn 360 doen...zie ik tot mijn verbazing dat er geen garantiezegel meer op zit.

    Maandag 3 sept.
    Mail gestuurd naar M$

    Dinsdag 4 sept.
    Antwoord gekregen van M$ dat ik z.s.m. contact op moet nemen met M$

    Wat later die dag.
    M$ gebeld, verhaal nogmaals uitgelegd...die jongen ging even contact zoeken met de 2e lijn...nou 10min later vertelde hij dat ik 's avonds nog maar een keer moest bellen omdat de 2e lijn niet bereikbaar is.

    Die avond.
    M$ weer gebeld....weer hele verhaal uitgelegd...die gozer weer contact zoeken met de 2e lijn....na 10min kwam hij weer terug met de melding dat het geen ramp was dat mijn garantie sticker pleite is....mocht mijn 360 kapot gaan dan kan ik hem zonder problemen opsturen naar M$..

    Ik vroeg aan die gozer of ik dit verhaal zwart op wit kan krijgen...nee dat kon niet vertelde hij...het enige wat hij voor me had is een referentienummer waar ik aan vast kan houden...want een nieuwe sticker wilden ze ook niet opsturen...

    Nou het zal mij benieuwen als de mijne ooit nog kapot gaat...ik hoop echt van harte dat ze hem dan repareren en dat ik niet het gezeik ga krijgen dat ze mij de schuld gaan geven dat ik hem er af heb getrokken en dat mijn garantie voorbij is...

    Thats my story so far!
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    4de x360 binnen
    met een MFR date van 22-08-07 ! zijn hier al problemen mee geweest ? ik durf er nog geen games in te doen omdat mijn vorige 3 games bekrastten !
     
  14. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet je bellen om de status van je xbox te controleren?
     
  15. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer support gebeld... Bleek dat ze(ja, ZE) het verkeerde E-mail adres had opgeschreven.|:-|:-|:-

    Zit ik anders ff 2,5 maanden te wachten op een mail die ik nooit krijg.:+:x

    Deze keer gelukkig iemand anders aan de lijn gekregen.:+

    (BTW console van 2006-06-12, krastte(?) alles onder, DVD lade gaat de helft van de tijd niet open, 3 rode lampjes(:cool:), liep vast, lekker lijstje!:thumbs::+

    Van wat ik begreep UPS site ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend nog op de UPS site gekeken naar een update, stond verder niks bij..
    Maar plots iemand aan de deur met een spanking nieuwe xbox 360.

    De kapotte was de 23e verstuurd vorige maand, en nu, 5 september, is er een gloednieuwe voor in de plaats gekomen... met de laatste DVD reader, lekker stil.

    Ook een game gekregen, een controller, een een maand gratis xbox live... al met al wel tevreden.. zolang deze het maar blijft doen, anders ben ik aan mijn 6e toe.. *klopt af*.

    Maar goed, wat er op de UPS site staat is niet geheel recent.. dus hou er maar rekenening mee dat er zomaar iemand voor de deur kan staan.

    Ik kan weer verder.. woot!
     
  18. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok weer een nieuw probleem na het bekrassen (heb ff licht gezocht naar mijn probleem, maar alleen zelfde problemen gevonden met gasten die hun discs zelf branden) nu geeft mn xbox 360 bij elk (originele) Xbox 360 game die ik er in stop het volgende zinnetje: to play this disc put it in an Xbox 360 system, best vreemd aangezien het een 360 is. Met gewone xbox spellen heb ik dat probleem niet.. Nu vraag ik me af of mijn 360 nog in de ontkenningsfase zit (zou ie denken dat ie een gewone xbox is?) of dat deze 360 ook kapot is? En weer naar de hulplijn van microsoft bellen..?

    Iemand anders ook last van een xbox 360 met identiteitsproblemen?


    ps mn xbox 360 is niet omgebouwd en gebruik alleen originele games
     
  19. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel dagen duurt het voordat ups komt?
     
  20. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een werkdag 's ochtends bellen, dan komen ze dezelfde dag nog afhalen. Moet je wel een beetje tactisch plannen zodat er iemand thuis is. Geld ook met afleveren...

    Je kan natuurlijk ook je werkadres opgeven. Had ik wel gedaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina