Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Vrouwen ook altijd. Je wordt er niet goed van.
     
  2. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha denk dat het nu hij bezig is met motorrijbewijs stukkie erger is 8)
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, die shit kost iig bijna net zo veel geld als dit :9
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah, zal wel meevallen toch. Anders kom ik je wel eens les geven.

    Moet je wel zo'n mooie netfilter maken ;)

    Liefs Sjoerd
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb momenteel PRECIES hetzelfde probleem als dat Dynamike had ;) Ma die zit te zeuren dat het ding niet in huis komt :confused: En dat is hoofdzakelijk omdat het gewoon een duren aankoop wordt (HT forum heeft jouw beamer (tx100) + electrisch scherm voor 900 euro).

    Nu gaan die gespaarde centen op in kleine aankopen, waar geen enkel probleem van gemaakt wordt (morgen komt bijv. PB seizoen 2 op dvd).

    En ik ga nu ook geen geld op zij zetten, zodat ik het kan kopen als ik over 3 of 4 jaar ben afgestudeerd.

    Maarja... zou het er nog eens met m'n ma over hebben...

    Oja, stond ook een hd70 op htforum, die ik ook heb (moeten) laten schieten :'-(
     
  6. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is mijn moeder niet zo 'moeilijk'... Ik mag van haar kopen wat ik wil, maar zodra ik zelf geld nodig heb hoef ik niet bij haar aan te kloppen. Met andere woorden je mag doen wat je wil, maar je moet je eigen boontjes doppen.

    Gelukkig kan ik dit wel begrijpen. Zelf heb ik altijd nog een spaarrekening waar in gevallen van nood 'genoeg' (het is nooit genoeg :+) op staat. Ik moet me dan ook inhouden om gelijk een beamer aan te schaffen! 8) Ik heb ook zitten kijken en geinfomeerd naar de verschillende 2e hands beamers... Maar ik vind ze nog redelijk prijzig! Voor een paar honderd meer heb je een nieuwe TW700. Ik denk dat het in elke geval zo'n TW700 wordt... Nu nog wachten op een 2e hands aanbieding of gewoon nog geduld hebben zodat ik hem nieuw kan aanschaffen.:):
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Check het HTforum ;)
    check
     
  8. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik al gechecked ;)
    Maar ik wil alleen de beamer, aangezien ik alleen een 1.6 m breed oprolbaar scherm kwijt kan op mijn zolder kamer... :mad:

    Ik vroeg wat hij voor de beamer alleen wou hebben en dat was rond de 700 euro... Dat vindt ik een beetje teveel voor een beamer van bijna 4 jaar oud. Zat zelf te denken aan 400-500 euro...

    Of zit ik er nu heel erg naast kwa prijs? :{:confused:
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vergeleken met nieuwprijs + branduren van de lamp mag het wel iets meer. Zat zelf ook te denken aan een prijs van 650/700 euro.
     
  10. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmmmz, dilemma, dilemma... Hij is wel ISF, dat is mooi meegenomen. Maar geen HDMI, dus niet echt op de toekomst voorbereid. Daarentegen zakken de FULL HD beamers ook in prijs, dus ik zal wel geen 5 jaar met deze beamer gaan doen... Hij moet wel uit Amstelveen komen, dat ligt nou niet echt naast de deur. Ik wil hem zowiezo zien als ik hem koop, ga hem niet blind kopen....

    En dan heb je nog het puntje geld.... :mad:

    Lastig, lastig...
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    TX300 heeft wel HDMI :) Maarja, die wordt 2e hands niet aangeboden :9
     
  12. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Inkoopactie..
    Ik zag 1 van 600 naar 480 gaan daardoor geloof ik
     
  13. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Inkoopactie? Voor de TW700? Mag je mij direct de link geven. Ben nog nooit een inkoop actie voor beamers tegen gekomen... :)
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hmm misschien wordt het toch wel een Barco 500/600/800. Die vind je nog wel eens 1 van 100 euro. En als ik hulp bij het afstellen kan krijgen van iemand van het HTforum zou dat helemaal ideaal zijn. Burn/wear is geen probleem zegt iedereen van het htforum. En zelfs 2e hands moet zo'n CRT toch zeker 5000 uur nog meegaan. Minstens.
     
  15. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het eigenlijk over beamers in het algemeen, maar ze hadden daar meerdere beamers, ik heb alleen geen idee meer welke site.
    Wel nederlandstalig.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    voor de tw700 schrijf ik me ook in :)
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik zeker ook!
     
  18. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hebben we zowiezo al drie man, nu nog een verkoper vinden die mee wil doen:9
     
  19. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad :cool:
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  20. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel eens zo'n barco gegoogled? Die dingen zijn niet bepaald wat je noemt mobiel, plus, afstellen van zo'n bak is ook niet wat je 1-2-3 doet .. zelfs al zou je hulp op afstand krijgen...:)
    Edit: Wil ik nog even aan toevoegen, crt is niet erg geschikt voor gaming. Als je bijvoorbeeld vaak Halo speelt (ik zeg maar wat, ik weet niet wat je vaak speelt) dan heb je binnen no time de hud permanent op je beamer...
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina