[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm ... gratis online service is dus niet echt super :eek: . Jammer ik wilde eigenlijk ook wel eens weten hoe warhawk is ... maar ja dit gaat toch om de beta? Hoop ik? In de regel ligt het aan de netwerk code van het spel :eek: .. of aan een optimistische server inzet

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het ligt niet aan het gratis netwerk. De andere online games (zoals Resistance) draaien als een trein zonder ook maar één probleem. Het ligt gewoon aan Warhawk (is niet de beta maar de full version). Warhawk is een fantastisch spel, beste online ervaring ooit. Kan momenteel geen één Xbox Live game aan tippen, echter dan moeten wel even de netwerkproblemen gefixed worden. Heb al gelezen dat er extra servers voor Warhawk komen en dat men bezig is. Dat mag ook wel.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Netjes ik wacht op een review :+ ... Ik ga denk ik ook nog wel eens een Playstion 3 kopen. :D

4. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Na een beetje oefenen enzo vind ik het nu toch wel een leuk spelletje :)

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Firmware 1.92 is nu te downloaden! Sommige mensen weten te melden dat een aantal problemen met Warhawk zijn opgelost. Geen idee of 't klopt, ga nu even m'n PS3 updaten. :)

6. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook geupdate, heb alleen nog geen Warhawk gespeeld daarna, dus weet niet of het helpt.

Trouwens als je nog steeds last hebt van ' Game is full ', moet je je servers even sorteren op ' in ', dus naar server list gaan, wachten tot alle servers er zijn, 4 keer naar links drukken en dan vierkantje. Dan krijg je alle servers met weinig mensen bovenaan, en kan je meestal wel naar binnen.

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand trouwens wanneer je ook met iets anders behalve een creditcard kan betalen :'-(?

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In Japan kan het al, hier in Europa is nog niks aangekondingd.

9. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Jammer dat je op de PS3 geen user feedbacksysteem hebt. Vandaag op verschillende servers dezelfde gasten tegengekomen, die alleen maar spawnpoints rapen. Erg irritant! De rankings worden ook niet meer geupdate sinds zondag. Daarnaast klopt er geen hol van. Ik heb maar 106 punten, maar ben wel 1ste soldaat, terwijl je daar 500 punten voor nodig hebt. :eek:

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Op dit moment speel ik maar op 1 game en dat is warhawk. Damn, wat een online ervaring. Dit is echt geweldig. 32 man zonder lag, zonder problemen, zo moet het. Denk zelf dat er geen één xbox 360 spel online kan aan tippen. Tot halo 3 komt waarschijnlijk, anuwel warhawk echt alles biedt. 1 groot nadeel wel, ik moet op mijn broer zijn profiel spelen. Aangezien hij het gekocht heeft. Dat is echt jammer. Maar voor de rest, top!

11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Kut zooi hoor allemaal van die verhalen hoe geweldig Warhawk is, maar ik kan hem op dit moment niet spelen. Heb geen creditcard, misschien maar eens bij me ouders bedelen ;]

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kan hem ook nog niet spelen.
    Moet Vrijdag eerst naar de Rabobank , voor het aanvragen van een nieuwe Rabocard.

Ben eigenlijk blij dat ik Warhwak nog niet heb.
    Over de gameplay hoor ik fantastische verhalen ( als het werkt ).

13. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor echt dat het een enorm goed spel is, alleen veel bugs met netwerk nog.

Hoop wel dat dat Sony snel zoiets doet als Microsoft, dat je zon kaart met punten kan kopen.

Ik was eigelijk van plan warhawk in de winkel te kopen, heb toch liever een hoesje erbij enzo. Maar toen kwam ik erachter dat ie in de winkel €60 kost, mede omdat je een headset erbij krijgt. Maar die hoef ik dus echt niet.

14. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk verschijnt a.s. donderdag/vrijdag de Stranglehold demo in de US store. Op IGN.com staat namelijk een banner dat Stranglehold nu verkrijgbaar is op de Xbox 360, en dat men de PS3 demo kan downloaden. Maar goed, niets is zeker tegenwoordig, zeker niet wat de content van de PS store betreft :D

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Is warhawk nou echt zo goed , of zijn alle ps3 bezitters zo hongerige naar een game dat zij hun reviews wat omhoog schroeven ?

Warhawk JA of NEE ?

16. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA! Heb lang niet alleen een PS3, en speel Warhawk ontzettend veel op het moment.

Leukste multiplayer game die ik heb.

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu Warhawk aan het downloaden, ben echt benieuwd,

19. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2